E: esti sigura ca nu esti tu sora mea si Chloe verișoara? O intreb pe Amber o data ce iesim din camera unde am lasat-o pe Eva cu Chloe si Chuck.
A: nu e timpul pentru glume,Dilsha. Spune ea si ranjeste. Oricum, abia m-am încălzit!
Luam telefonul de pe masa si ne intoarcem inapoi.
E: ati aflat ceva? Ii intreb eu o data ce intru in încăpere.
C: nu.. spune Chloe.
Ch: mi-ati împușcat tatal in spate si l-ati lasat paralizat, ati omorât o duzina de persoane si nu ai nimic de spus? Intreaba Chuck nervos si da cu pumnul in masa.
E: Uite telefonul. Spun si il dau ei. Suna-l pe tatal tau si spune-i ca vrem sa facem schimb.
Eva: pentru ultima oara.. Rose nu este la noi! Il voi suna si va confirma si el asta.
E: bine. Spun si ii smulg telefonul din mana. Dupa cateva tonuri raspunde.
E:Nu ma cunosti dar o vei face incurand daca nu o eliberezi pe Rose in momentul asta. Spun eu scurt si la obiect.Bătrânul incepe sa rada.
X: puștiule, crezi ca am chef de glume acum?
E: Eva e legată de scaunul din fata mea. Daca nu ai de gand sa ii dai drumul lui Rose,Eva va plăti pentru asta. Iar dupa ce termin cu ea, vin dupa tine.
Ii dau telefonul Evei sa confirme prezenta ei aici apoi il iau inapoi.
X: Rose nu e aici. Ai facut o mare greșeală pe care o vei regreta in curand Dilsha.
De unde imi stie el numele?
E: ai timp 2 ore pentru a face schimbul. Te voi suna eu sa iti spun locația. Ii spun apoi inchid.
Telefonul Evei suna si pe ecran apare numele lui Bob. Eva incepe sa rada iar Amber ii da un pumn făcând-o sa tacă.
E: ii vei raspunde lui Bob si ii vei spune ca ai ramas cu niste colege de la munca prin oras. Bine? Daca faci vreo prostie,iti va parea rau dupa crede-ma. Stai linistita si vei putea pleca in 2 ore.
Eva da din cap si raspunde. Dupa o conversatie scurta termina apelul telefonic.
Rose P.O.V.
Sunt singura in camera asta si imi este extrem de frig. Unde m-au bagat? Într-un beci? Ma uit pe pereții gri si murdari. Podeaua este la fel de murdara si scârboasă. Nu este niciun geam si niciun obiect aici, inafara de becul de sus si scaunul de lemn pe care stau eu.
Scaun... de lemn!!Imi dau seama ce am spus si o idee imi apare in minte. Ma balansez putin apoi ma trântesc pe spate,făcând scaunul sa se rupă. Ma ridic in picioare si iau o bucata de lemn de jos. Acum astept sa intre cineva in camera ca sa pot scapă.
Astept dupa usa cu bucata de lemn in mana si cand sa ma dau bătută, usa se deschide si pe ea intra un bărbat cu mancare in mana. Il lovesc cat de tare am putut punându-l la pamant. Iau cheile repede si il inchid inauntru.
Ies pe holul lung cu multe uși si ma rog sa fi luat direcția corecta spre ieșire. Aud pasi dintr-o parte si ma ascund imediat dupa
un colț de perete. Dupa ce pașii nu se mai aud noroc imi dau drumul la respiratie si merg mai departe.Ajung la niste scări unde niste voci de barbati coboară spre mine. Ma pun sub scări si tin lemnul strâns bine in mana. Bărbații parasesc coridorul si urc scările. Am fost ținuta undeva la subsol deci acum as putea gasi usa sa fug. La naiba cu usa! Sar pe primul geam pe care il gasesc.
Pe scări dau de un barbat care ma apuca de brat dar datorită orelor petrecute cu Dilsha la Academie am fost in stare sa il dobor si sa fug. Vad o fereastra fix la sfarsitul holului,dar cand sa ajung la ea sunt luată prin surprindere pe sus.
Harry si inca 2 barbati ma duc cu forta inapoi de unde am evadat.
E: puneți-ma jos nenorociților! Harry spune-le gorilelor sa ma lase pe picioarele mele ce naiba stiu sa merg si singura.
Harry le face semn iar ei ma dau jos,dar inca ma tin de brat.
H: nu-ti place luxul de acolo jos? Ma intreaba Harry in batjocora.
E: era aerul conditionat dat prea tare. Ii raspund la fel.
Harry chicota si imi deschide usa. Bărbatul pe care l-am inchis acolo era acum treaz s parea ca vrea sa ma omoare prin priviri.
Intru inauntru si unul dintre barbati intra cu un scaun si o saltea. Pe scaun se pune Harry si salteaua o pune pe jos,facandu-mi semn sa ma așez pe ea.H: nu te mai leg. Daca esti cuminte, ma voi comporta frumos cu tine.
E: vai, esti un gentleman! Spun eu ironica si imi dau ochii peste cap.
H: pot vedea de ce Dilsha te place si isi lasa afacerile pentru tine. Esti tupeista si frumoasa, fix ce ii place lui.
E: nu ai niciun drept sa vorbesti despre el sau despre relatia noastra. Ce stii tu despre relatii inafara de a batjocori fetele?
H: Ai dreptate,intr-un fel. Tot timpul am fost sincer cu fetele care imi placeau si se speriau de mine. Asa ca le luam cu forta. Aveau de ales intre a fi cuminți si răsplătite sau a fi obraznice si pedepsite. Dar stii unde este diferența dintre alea si relația ta cu Dilsha?
E: stai sa ghicesc. Dilsha nu m-a luat cu forta si nici nu ma viola?
H: nu. Spune el si pufneste. Diferența este ca eu eram sincer cu ele,pe cand Dilsha nu e.
E: fiecare are secretele lui. Spun eu orgolioasa.
Chiar daca as vrea sa aud multe lucruri despre Dilsha sau poate ma îndoi de cateva lucruri,nu am de gand sa ii arat lui Harry asta.H: ce s-a intamplat in Las Vegas, Rose? Ce ti-a zis Dilsha?
E: stiu deja ce s-a intamplat. Ati vândut droguri, ati facut persoanele dependente se marfa si ati distrus viețile multora bla,bla,bla. Spun eu si oftez. Nu te mai obosi pentru ca Dilsha mi-a spus tot.
Harry incepe sa rada. Rade putin apoi se ridica in picioare.
H: asta ti-a spus el? Sa inteleg ca a uitat sa ti spuna ca a omorat fiul sefului nostru ca sa ii ia locul.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomantizmEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...