Deschid ochii ametita si vad tavanul alb. Ma ridic si imi dau seama ca sunt intr-o camera. Stau intr-un pat matrimonial. Ma uit in stanga unde vad un dulap si langa dulap o usa. Ma grabesc repede sa ajung la usa si incerc sa o deschid dar fara succes. Sunt blocata in incaperea asta... voiam sa zic groaznica dar este defapt primitoare.. in dreapta patului este o masuta si un balcon. Incerc sa deschid usa de la balcon dar in zadar. Ma uit si nu vad nimic decat copaci si pustietate. Deschid usa din fata patului si intru in baie.
Deschid fiecare sertar si usita in parte sa vad daca pot gasi ceva folositor. Sunt goale. Imi scot agrafa din par si incerc sa deschid usa cum am vazut in filme dar degeaba. A meritat sa incerc. ..
Imi verific buzunarele. Mi au luat tot ce aveam.
Recreez amintirea de aseara si ultimul lucru pe care il mai tin minte este ca am ajuns aici cu Jake .. JAKE!!Trec cateva minute in care il injur si pe el si pe mine ca am fost asa de naiva. Cum am putut fi asa proasta?? Am crezut ca Jake e un tip normal si ca poate fi un prieten bun .. il mai injur oleaca apoi usa se deschide. Pe ea intra Jake impreuna cu doi indivizi.
J: mai ,mai, mai.. te-ai trezit?
E: nenorocitule! Sa vezi daca o sa te mai trezesti tu dupa ce voi pune mana pe tine!
Spun si ma ridic din pat repezindu-ma spre el. Barbatii de langa el ma opresc si ma apuca fiecare de un brat.J: uite cum facem. Imi promiti ca te vei comporta frumos, iar eu ma voi asigura ca esti tratata bine. Nu iti vreau raul!
E: a da? Atunci ce fac aici? Si voi luati-va labele de pe mine animalelor! Sunteti destul de in varsta sa lucrati pentru un baiat ca el. Sunt sigura ca si voi aveti copii acasa. Munciti pentru el ca ce? Va plateste bine ha? Vreti sa va cresteti copiii cu bani facuti din treaba murdara? Ma uit la individul din dreapta mea si ii spun:
E: daca se intampla asa ceva copiilor tai ti-ar conveni?
J: inceteaza sa incerci sa te joci cu mintile lor. Puteti pleca. Spune si le face semn spre usa.
Se aseaza pe scaunul de langa pat iar eu raman in picioare.
E: de ce nu imi raspund?
J: pentru ca sunt platiti sa taca
E: ce vrei?J: nu iti voi spune acum. Vom avea destul timp sa discutam. Ceea ce iti pot spune este ca nu iti vreau raul deloc si ca nu se va intampla nimic.
E: asculta aici Jake! Daca tu crezi ca voi ramane aici te inseli! Daca nu voi gasi o cale singura afara , va gasa Dilsha o cale inauntru!
Ceea ce face el este sa imi rada in fata. Psihopatul asta chiar imi rade in fata.
E: oh scuza-ma. Nu am dorit sa te amuz. Spun eu cu un ton fals.
J: e amuzant sa te vad cum te panichezi asa. In plus.. nici macar nu sunt creierul planului. Eu fac ceea ce mi se spune.
Nu da vina pe mine!E: imi e greu sa cred ca ai macar un creier functionabil .. dapai sa fii creierul unei operatiuni ca asta? spun eu mai mult pentru mine. Esti doar un mic pion sa inteleg. In plus.. spun si il imit. Nu ma panichez. Fata ta ma enerveaza! Vreau sa vorbesc cu seful tau! Nu cred ca stie cine sunt si ce va pati dupa ce voi iesi de aici.
X: si ce anume.. voi pati cand vei iesi de aici? Spune un glas de fata care este in pragul usii. Ma intorc spre ea . Oh mama naibii! E mai inalta decat ultima oara!
Dilsha pov:
E: ai vazut-o pe Rose? Il intreb pe Chuck.
C: nu.. de ce? S-a intamplat ceva?
E: nu.. doar ca nu a fost la cursuri si de aia.
C: Rose nu lipseste pur si simplu de la cursuri . Ce i ai facut? ma intreaba el agitat.
E: nu i am facut nimic si in plus , nu e treaba ta. Daca dai de ea anunta-ma. Spun si plec. Unde naiba esti Rose?
A lipsit azi de la toate cursurile. Ma indrept spre casa ei sa vad daca e acolo. Vreau doar sa stiu ca e bine. Cu Harry prin oras nici nu vreau sa imi imaginez ce s ar putea intampla. Ajung si parchez masina. Imi pun pistolul in torpedou aducandu-mi aminte ca poate Bob este acasa si ma poate aresta oricand. Ies din masina si bat la usa. Din fericire nu este Bob cel care ma intampina, este Eva. Face o fata ca si cum ar fi vazut o fantoma in fata ochilor apoi se uita in spate. Deschide usa larg si spune pe un ton nervos:
Ev: draga uite cine a venit in vizita.
Bob sta cu geaca pe el gata sa plece dar cand ma vede ii cade fata.
B: cred ca glumesti!
E: buna ziua ! Spun si schitez un zambet fals. Pe cat ma uraste el asa il urasc si eu. Dar trebuie sa aflu unde este.
Ev: ce s-a intamplat? Ma intreaba Eva .
E: Rose este acasa?
Ev: nu. Nu a venit acasa de vreo 2 zile.
Ma sperii , despre ce este vorba?E: este vorba de Rose .. cum sa va zic.. am fost la o petrecere ieri seara dar s a intamplat ceva si a plecat. Spun eu ocolind putin adevarul . Nu stiu unde a plecat pentru ca am cautat peste tot. Nu raspunde la telefon , nu este la mine, nu este la Beth sau la ceilalti . Nici la cursuri nu a venit si imi fac griji.
Wow asta e prima oara cand vorbesc atat de mult cu Bob sau cu Eva. Din.. ce imi aduc aminte.Ev: ce s-a intamplat?
E: a .. avut loc o neintelegere iar ea a plecat de acolo. Nu stiu cu cine sau cum a plecat.B: cum adica .. "nu este la mine" ? Spune Bob suspicios. Oh, acum chiar sunt un om mort.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...