Capitolul 15

4K 164 7
                                    

Eva: sa nu stai pana tarziu!
E: da Eva! Maine am cursuri de dimineata .
Eva: sa ai grija! Nu stii ce le umbla in capul baietilor la petreceri cu bautura!
E: Eva.. nu este prima oara cand ma duc la o petrecere. Spun si imi iau rochita mea peste costumul de baie.
Eva: bine.

Imi pun tot ce mai trebuia in geanta si cobor jos imediat cum aud claxonul lui Chuck.
E: hei! Spun eu dupa ce inchid portiera.

Dupa un drum de 10 minute ajungem la locatie. Intru cu Chuck inauntru . Trecem prin multimea de adolescenti dezbracati aproape de tot si ne indreptam spre doua sezlonguri unde erau si ceilalti .
B: bunaa! Spune si ma imbratiseaza Beth.
E: heii!
Zoey si ceilalti ma saluta si ei.

Stam pe sezlonguri asezati, povestim si radem. Imi indrept privirea spre DJ dar ceea ce imi iese in evidenta este Dilsha care primeste bani de la un baiat. Ieri nu a fost deloc la cursuri , dar vine la pool party nu? Stiu asta pentru ca i am vazut pe gemeni si Amber singuri, fara el.
Isi intoarce capul direct in directia mea, dandu-si seama ca ma holbam la el. Oh Rose! Mi.am facut un obicei prost de a ma holba la persoane. Vor crede ca sunt needucata.

Poate ca esti! Oricum iti place ce vezi!

Ce? Ba nu!!..

Nu te poti minti singura!

Stii ceva? Nu ma enerva!

Super Rose! Acum vorbesti si singura! Imi termin bautura si ma indrept spre bar sa.mi cumpar una noua.
E: un martini te rog. Spun si ma asez pe scaunul de la tejghea.
J: se pare ca ne intalnim doar la baruri!
E: James..
J: buna si tie. Ce mai faci? Cum o mai duci?spune el cu un zambet ciudat.
E: nimic ce te-ar putea interesa. Ma uit la el si ii dau un zambet fortat. Stiu ca aveam o alta parere de ziua mea dar acum s.a schimbat. Dupa ce mi-a spus Chuck a doua zi.. James poate fi periculos.
James pune mana pe mine , facandu.ma sa tresar.
J: ce ai patit la mana?
E: m-am taiat in garaj. Il ajutam pe unchiul meu sa faca ceva , dar am ajuns sa ma tai destul de grav. Mint eu.
J: hm.. interesant. Spune el cu o voce suspicioasa. Nu cred ca mi.a inghitit minciuna dar nu prea imi pasa.

Imi primesc bautura si ma indrept spre multimea care dansa dar cineva ma trage de incheietura mainii, facandu.mi sa mi vars jumate din bautura.
E: mersi mult Dilsha! Chiar aveam nevoie de cineva care sa imi dea bautura pe jos. Spun eu ironica, facandu l pe el sa zambeasca cu zambetul lui perfect.
D: printesa.. as fi mai mult decat bucuros sa iti ofer eu o bautura.

Si eu as fi!

Oh, mai taci! Subconstient prost! Nu ma ajuti cu nimic.

E: stai sa ma gandesc . Spun si ma prefac (,) ca ma gandesc. Nu! Spun imediat si ranjesc, facandu.l pe el sa isi arcuiasca o spranceana.

D: ce a vrut James? Spune el .
E: nimic interesant.
D: spune-mi mai exact ce a zis. Spune el deja nervos, dandu.mi o privire care mi-a bagat spaima.
E: ahm.. m.a intrebat ce mai fac si ce am patit la mana.
D: atat?
E: da. Dupa am plecat cu gandul ca imi pot savura linistita bautura dar ai aparut tu! Spun eu suparata.

Beau ultima gura din pahar si il pun pe tejghea, Dilsha venind si el.
D: oh printesa.. ce ascunzi sub masca aia? Spune Dilsha mai mult pentru el.
E: poftim?
D: se vede ca tu nu esti asa. Ceva s-a intamplat cu tine si am de gand sa aflu.

Ce mai vrea acum? Ce masca?  M-a facut cumva falsa?

Poate ca viata de dupa accident m-a schimbat putin..

Putin zici ha?

Tu nu ar trebui sa tii cu mine?

Eu sunt tu! Daca tin cu tine tin cu mine! Deci da!

Sunt confuza..

Privirea lui imi arde toata fata. Ochii lui albastri sunt fixati in ochii mei, vrand sa ma intimideze! Nu o sa cedez in fata lui! Inainte am fost slaba si plangeam din orice. puneam suflet la tot si cu timpul, viata la orfelinat m.a schimbat.

E: distractie placuta in „ a afla ce s.a intamplat cu mine" . Spun si dau sa plec spre prietenii mei care erau prin piscina mica , dar Dilsha mi.o ia inainte si ma prinde ca pe un sac de cartofi inainte de a sari cu mine in apa.

E: Dilsha!!!!! Tip imediat cum ies la suprafata. Te urasc!
D: ah printesa stim amandoi ca nu e asa.
E: nu puteai sa astepti cateva minute sa mi dau si eu rochia jos sa sar de buna voie in piscina in costum de baie?
D: pff! Si sa iti vada toti caii astia in calduri corpul? Nee.. spune el si ma stropeste.
E: nu e de ajuns ca deja cei de la facultate cred ca suntem impreuna din cauza ta? El incepe sa chicoteasca. Si apropo, vezi cum faci sa repari asta! Nu am chef ca toate persoanele de acolo sa stea cu ochii in pamant cand trec si sa  le mai fie frica.
D: ce sa spun, am o reputatie iubito! Da.i dracu ce te intereseaza ce cred ei!
E: limbajul, „iubitule" . Spun asta,iar el incepe sa ranjeasca.

——————
Multimea: 4....5...6... iar adversara mea vomita , eu castigand concursul de shot uri. Este a doua persoana pe care o bat in seara asta. Cum am ajuns aici? Nu stiu. Am avut un micut conflict cu Izabelle care s.a terminat cu ea aruncata in piscina de mine.

Ma uit la telefon dupa ce ma prind de un stalp ca sa nu cad. Sunt doar in costum de baie pentru ca mi.am pierdut rochia pe aici pe undeva dar imi este asa de cald.. vad 8 apeluri de la Beth, 5 de la Chuck si 12 de la Eva.

Eva!!! Am uitat ca i.am spus ca vin repede acasa! Ahh! Mi.am pierdut prietenii de mult. Probabil ca m.au sunat pentru ca au plecat. M.au lasat aici! Singura! Nici macar nu stiu unde sunt.  Me dezechilibrez putin dar simt doua maini ferme pe talia mea. Ma uit in spate si il vad pe Dilsha. Nu sunt in stare nici sa mai vorbesc. Ma ia in stil mireasa si ma duce la masina lui cred. Ma pune pe locul din dreapta, si imi pune centura. Asta este singurul lucru pe care il mai vad, inainte ca ochii sa mi se inchida, iar eu sa adorm imediat.

_________

Ah imi explodeaza capul! Stau in asternuturile moi. Simt un brat puternic inconjurat in jurul meu. Ma uit in jur si nu imi vad camera! Draperii negre, facand intuneric in camera , mobila de un maro inchis spre negru. Patul este negru si noptiera unde se afla un pahar cu apa si o pastila este maro  inchis, la fel ca celelalte piese de mobila din camera acesta. Oh Rose ce ai facut!!??

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum