Capitolul 63

1.9K 87 12
                                    

Finalul 1/2

D: de ce ai o familie asa de complicata? Ma intreaba Dilsha deschizând frigiderul.

E: nu stiu.. chiar imi pare rau ca v-am complicat viata in halul asta.

Dilsha ma trage si ma saruta pe frunte.
D: glumeam printesa. Putina adrenalina nu strica. Spune si rade.

De ce e asa de relaxat?

A: nu trebuie sa iti ceri scuze. Nu e vina ta! Spune Amber de pe canapea. Il vom gasi pe James si vom scapa si de problema asta la fel cum am scăpat si de Harry.

D: nu vom putea face nimic daca nu ne odihnim. Soarele da sa răsară si noi stam aici. Aveti camerele voastre aici.Puneți-va la culcare cateva ore. Eu cel putin asa voi face. Spune Dilsha si pleaca din salon.

E: de ce esti asa de relaxat? Spun si intru si eu in camera lui.

D: James mai rezista cateva ore. Spune si se baga in pat. Imi face semn sa vin si eu si asta fac.

E: sper sa nu ii se intample ceva din cauza mea.. nu ma voi putea ierta niciodata. Spun si ma intorc cu spatele la el.
Dilsha se intoarce si el si ma săruta pe gat apoi ma ia in brate.

D: nu ii pot face nimic. James e avantajul lor. Daca scapa de el,stiu si ei ca nu ne mai au la degetul mic. Il vom recupera,ai incredere in mine.

***

Deschid ochii somnoroasa si ma uit la ceas.
Poftim??? Trag de Dilsha ca sa-l trezesc.

E: e aproape patru! Trezeste-te! Spun si ma arunc pe el. Dilsha mârâie si dintr-o mișcare ajung iar in bratele lui.
Dilsha, serios! Da-mi drumu trebuie sa mergem dupa James!

Dupa cateva minute ne ridicam din pat si coboram la parter. Ceilalti sunt in sufragerie la televizor.

A: v-ati trezit si voi in sfarsit? Mai avem de așteptat sa se trezească Chuck si suntem gata de plecare.

D: trebuie sa dau un telefon. Mananca ceva,bine? Imi spune Dilsha si pleaca din incapere.

***

Dupa ce s-a trezit Chuck si am mancat toti cate ceva, am plecat spre Academie. Eva mi-a trimis mesaj cu o adresa deci acolo ne vom indrepta dupa ce luam oamenii si armele de la Academie.

D: urmati-ma! Spune Dilsha si se îndrepta spre camera cu armura.
Imi prind parul in coada si imi pun vesta anti glonț pe dedesupt. Iau un pistol si cateva cuțite si ies din incapere.

Ma indrept spre microfonul de unde pot comunica (,) cu toata lumea din Academie si ma așez. Nu am de gand sa ii oblig pe oamenii astia sa ma urmeze.

E: atenție! Rog tot personalul si toti discipolii sa ma asculte. Nu cu mult in urma, James ne-a gasit pe noi si ne-a convins sa redeschidem Academia. Si-a părăsit orașul si a venit aici pentru a da renaștere la o organizație care a murit acum ceva timp. A muncit mai mult ca oricare dintre noi sa puna aceasta Academie pe picioare. A pierdut ore întregi gândindu-se la îmbunătățiri, la condiții mai bune pentru voi si la trasee si exerciții pe care le faceti in fiecare zi sa va îmbunătăți-ti abilitatile. Dar acum, el este cel care are nevoie de ajutor. Aceeasi oameni care au facut un masacru aici l-au luat ieri si nu avem de gand sa-l pierdem. Il vom recupera cu orice preț,dar avem nevoie de ajutor. Nu am de gand sa va impun sa veniti. Sunt riscuri la mijloc. Unii s-ar putea sa isi piardă viata sau sa fie răniți. Este alegerea voastra. Alegeți cu înțelepciune.

Inchid microfonul si răsuflu. Ma intorc si ii vad pe ceilalti in pragul ușii zâmbind.

D: esti gata? Ma intreaba Dilsha. Si ma ia de mana.

E: da. Il aducem acasa pe James in seara asta.

D: sper ca discursul tau plicticos sa ne fii adus cateva persoane de partea noastra.

Il lovesc din gluma si coboram jos, unde oamenii deja sa adunau.

E: se pare ca discursul meu plicticos chiar ne-a ajutat. Spun si ridic din sprâncene.

D: bun. Toata lumea, echiparea! Striga Dilsha si ma saruta apoi pleaca in aceeasi camera cu oamenii in spatele lui.

Ii vad si pe Beth, Zoey si Jon echipați si zambesc  automat. Ii imbratisez.

E: multumesc ca veniti cu noi,dar nu trebuie sa faceti asta. Nu aveti destul antrenament si nu va pot pierde.

B: Rose, nu ne-am mai vazut de mult. S-au intamplat multe si crede-ma cand iti spun.. chiar suntem pregătiți. 

J: eu mai mult decat ele doua. Spune Jon si ranjeste in timp ce fetele pufaiesc si incep sa rad. Zoey ii da o palma dupa cap,in joaca apoi scoate un cuțit si il arunca fix in ținta de pe perete, la cativa centimetri de capul lui Amber, nimerind mijlocul acesteia.

Z: întrece asta, fraiere! Spune si incepe sa rada. Ma uit surprinsă la Amber care acum se uita la Zoey cu o privire pe care nu as vrea sa o întâlnesc vreodată. Amber strânge din pumni si arunca (,) cu o steluță in direcție lui Zoey,dar aceasta se ferește.

Z: ai ratat. Spune Zoey.

A: nu prea cred. Ii raspunde Amber si ranjeste in timp ce iese din cladire.

E: bine! Nu avem timp de astea! Trebuie sa il salvam pe James. Sunteti siguri ca vreti sa veniti? Ii intreb pe cei trei. Ei dau din cap in semn ca "da" iar Zoey isi pune pana in par pentru a si-l prinde. Scoate o mana de par tăiat si ramane cu gura căscată si cu ochii mari, la fel ca noi.

Z: nenorocita! Spune Zoey si respira din ce in ce mai tare. Ma uit pe jos la parul tăiat apoi la Zoey care are lacrimi in ochi.

B: nu se observa! Spune Beth. Daca iti faci coada chiar ca nu se vede nimic! Spune Beth in speranța ca o va face sa se simta mai bine in timp ce Jon nu mai poate de ras. Ii fac semn sa se oprească apoi Zoey isi intoarce privirea ucigașă spre el.

J: Oh..

Iesim din cladire si o vedem pe Amber pe capota mașinii lui Aiden razand. Zoey este pregatita sa se duca dupa ea, dar o apuc de brat.

E: nu acum! Te rog! Viata lui James este mult mai importanta acum. Va purtați ca niste copii!

Z: bine! Spune Zoey si se îndrepta spre alta masina.

Toata lumea este echipata si mașinile ies din parcare. Sunt in masina cu Dilsha, ca de obicei.

D: hei! Nu-ti face griji printesa. Il vom recupera iti promit! Uita-te in spate. Ai o armata de oameni care sunt pregătiți sa lupte si care asculta de tine! Il vom aduce acasa!

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum