Capitolul 12(part II)

4.3K 186 7
                                    

Am facut cunostinta cu asa zisul James. Am baut cateva shot uri iar acum sunt in mijlocul clubului dansand cu toti.
E: si.. de cand esti aici?
J: de ceva timp. Spune James.
E: imi place accentul tau!
J: imi place rochia ta! Spune el cu un ranjet pe buze. Mai vrei? Spune el si imi intinde inca un shot.
E: nu multumesc. Trebuie sa fiu gazda corecta. Spun si zambesc
J: oh haide! Nimeni nu moare de la atat!
Ma uit la el si ma dau batuta. Iau shot-ul si il dau pe gat. Nu dupa multe secunde am o sensatie nasoala. Vine inapoi! Oh nu! Sper sa nu vars!
E: vin imediat! Ii spun celui din fata mea.

Merg repede spre baie, intrand inauntru.

Zoey POV
Dansez impreuna cu Chuck. Mainile lui sunt pe talia mea si asta imi provoaca fluturi in stomac. Ma uit la Rose cum danseaza cu acel baiat necunoscut dar frumos. Arata foarte bine. Poarta o pereche de blugi skinny , un tricou alb cu ceva scris pe el care ii scoate muschii si tatuajele in evidenta , iar in picioare poarta o pereche de nike-uri. Ceea ce imi iese in evidenta este ceasul de la mana care straluceste. Este sigur Rolex.

C: nu-mi place baiatul nou!
E: tie iti place vreodata de cineva?spun si incep sa rad singura.
C: haha! Avem si glumite la noi? Spune el iar eu ma stramb .

Mi-am dat seama acum ceva timp ca Chuck are o pasiune pentru Rose deci nu merita sa mai incerc. Mai sunt pesti in balta.

C: ma duc sa iau ceva de baut!
E: bine.
Ma uit la Rose care se indreapta spre baie cu o fata nu prea fericita. Intra inauntru, imediat acompaniata de baiatul necunoscut. Ce crede ca face? Du dupa mult timp, Dilsha intra si el in baia fetelor.

Rose POV:
Intru in baie si iau niste servetele pe care le ud cu apa rece. James intra si el.
E: ce cauti aici? Spun si imi asez servetelele umede pe frunte, asezandu-ma pe blatul de la chiuveta. Tocurile astea sunt inconfortabile!

J: esti bine? Am vazut ca te-ai schimbat la fata. Spune el si se apropie de mine.
Arunc servetele in gunoi nimerind perfect inauntru, apoi punandu-mi si cealalta mana pe blatul din baie.

E: da! Mi s-a facut rau. Ai pus ceva in shot?
James incepe sa rada.
J: Esti prima care isi da seama de shot. Bine lucrat! Spune si se apropie.
E: mersi, nu pot spune acelasi lucru despre tine.
J: in fine a fost o prostie. Acum stiu ce fel de fata esti! Spune si se apropie mai tare de mine , acum fiind la cativa centimetri de mine.
E: cred ca ar trebui sa te dai, plec acasa.
J: ce? Dar abia acum incepe distractia!

D: a zis ca vrea sa plece! Esti surd? Spune o voce cunoscuta. Dilsha.
J: usor! E ziua ei nu ar trebui sa plece asa devreme. Zic si eu.

Devreme? Era 3:36 cand am verificat ultima oara. Dilsha se apropie spre el cu maxilarul inclestat si pumnii stransi. James se indeparteaza si isi strange si el pumnii.
E: gata cu atata tensiune! Aici e my lady room!

Dilsha poarta un tricou negru, cu pantaloni army mai largi si ghete in picioare.
J: bene! Spune James cu zambetul pe buze. Ne mai vedem, Rose! Spune accentuand numele meu.
E: bine!
Dilsha se apropie de mine.
E: nu mai marai asa Dilsha!
D: ce e sarbatorito? Nu am voie? Cred ca nu stii ce ii trecea prin gand fraierului! Si tu vrei sa te mai si caute?

E: si? Nu s.a intamplat nimic!
D: ce cautai aici cu el?
E: trebuie sa dau explicatii acum? Spun si rad.
D: este doar o intrebare printi! Nu te simti flatata.
E: aham. Mi a pus ceva in shot, mi s .a facut rau si am venit aici.
D: hm! Inca un motiv de care sa tii legatura cu el! Spune el ironic
E: am 19 ani fac ce vreau.

Se uita la mine cu o privire ciudata. Ochii lui albastri sunt tintiti pe mine. Mai intai pe fata, dupa la decolteu.
E: hei! Ochii sus! Spun eu iar asta il face pe el sa ranjeasca.
Usa se deschide si pe ea intra Zoey.

Z: hei Rose esti bine? Spune ea iar dupa ramane muta dupa ce spune un "ouh" in soapta. Stau pe blatul chiuvetei sus, cu Dilsha intre picioare. Oare de ce sa ramana muta? Hm!..

E: eu tocmai plecam. Spun si ma dau jos de pe blat impingandu l usor, lipindu.ma de pieptul lui.

O stare de greata si ameteala ma ia ianinte ca totul sa se intunece si sa cad pe jos. Auch! Asta a durut!

~A doua zi ~

Ma trezesc cu o imensa durere de cap. Urasc mahmureala! Deschid mai bine ochii si ma ridic in fund. Am obisnuinta sa ma uit in stanga spre geam dar nu e acolo. Stai ce? Asta nu este camera mea!  Oh nu!

Ridic plapuma sa vad cu ce sunt imbracata si am doar un tricou de baieti pe mine! Ce dracu! Tin minte ca eram cu Dilsha si Zoey in baie,dar dupa mi s.a rupt firul. Ies din pat si pasesc spre usa. Camera este alb cu negru si sper sa nu fie a unui baiat. Ce naiba am facut aseara? Pasesc pe holul necunoscut si cobor scarile,urmand mirosul de clatite. Intru in bucatarie unde am un soc imens.

E: Chuck?
C: neata! Cum te simti? Ai o pastila si un pahar cu apa pe masa. Ia-le!
Fac ce imi spune apoi ma asez jos.
E: imi explici si mie cum am ajuns aici?
C: ai lesinat in baie din cauza drogurilor. Am decis sa te duc acasa pentru ca si eu aveam nevoie sa plec. Stai calma! Am dormit pe canapea! Daca ai lesinat, inseamna ca nu era de la un singur shot!
E: ce vrei sa spui?
C: spun ca in fiecare pahar de al tau a fost ceva!
E: ce? Nu!
C: ba da!  Si ce cautai tu in baie cu Dilsha?
E: ouh.. nu stiu nici eu. Spun si ma ridic. Ma duc sa ma schimb! Spun si urc scarile. Daca am tricoul lui si nu mai am rochia mea inseamna ca.. no! Chuck!!! Ai incurcat.o!!
Spun iar el se apuca de ras.
C: ti-a luat ceva!
E: m-ai dezbracat?
C: te-am schimbat! Rochia si incaltamintea nu prea pareau comode. Nu imi pare rau pentru ce am vazut. Spune si ranjeste.
E: aha!

Spun si urc sus incepand sa ma schimb. Dupa ce am terminat. Mi-am prins parul in coc si mi-am luat telefonul.
C: unde pleci?
E: acasa!! Spun si iau o clatita.
C: vrei sa te duc? Masina e inca la club.
E: bine.

Intram in masina dupa ce am asteptat 20 de minute sa fie printesa gata.  Imi pun centura si plecam, ca in 10 minute sa fim acolo. Ies din masina .

C: atat? Nu imi multumesti? Spune el si se preface ranit.
E: tu ar trebui sa imi multumesti! Spun si incepe sa ranjeasca. Adica pana la urma el a avut o priveliste minunata nu ca as fi eu modesta.

Ma indrept  spre masina mea si urc in ea. Imi pun centura dar ceva imi atrage privirea in locul pasagerului. O cutiuta rosie cu o funda. Ce naiba? Cum a ajuns aici? O deschid si inauntru este un lant frumos si delicat cu diamante si petricele, cu un "R" in mijloc. Un bilet galben e pe spatele cutiei.

"La multi ani Rosset!
D-."

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum