E: nu s-a intamplat nimic intre noi doi! Ti-am spus asta doar ca sa te enervez putin. Spun eu si sughit,dupa ce aud inca un pahar spart de peretele din sufragerie. Il aud pe Dilsha cum injura si cum mârâie de fiecare data cand ii spune numele lui Harry.
Dupa ce am avut o discuție putin cam aprinsa in baie la Raif, Dilsha a decis sa ma ia cu forta la el acasa. Trebuie sa recunosc, a fost putin amuzant sa il vad ieșindu-si din fire. O merita! Inca ma simt ametita si asta ma face sa iau toata cearta asta ca pe o gluma.
E: este a mia oara cand iti spun asta. A venit la mine, a vrut sa vorbeasca cu mine dar nu i-a mers. I-am spus parerea mea sinceră despre el si am plecat. Acum hai sus! Spun si ma indrept spre camera lui.
D: atat? Ti-a mai spus ceva? Spune el in spatele meu.
E: nu! Ii raspund si imi dau bluza jos. Raman in sutien in fata lui iar el isi inclesteaza maxilarul. Isi scoate un tricou negru din dulap si mi-l arunca.
E: sa stii ca puteam sa dorm si acasa! Ii spun eu rățoindu-ma la el. Incerc sa imi dau blugii jos de pe mine dar am dificultati in a imi deschide nasturii de la ei. Cine m-a pus sa ii iau pe mine mai ales cu unghiile astea! Data viitoare imi pun unghii mai scurte !
Dilsha vede asta si vine spre mine. Imi desface nasturii si fermoarul atingând-mi pielea. Înghit in sec si ii dau jos. Tricoul lui este ca o rochie pentru mine deci nu ma deranjează.
Dilsha imi aduce apa si o pastila.
E: nu e de ajuns ca sunt amețită , ma mai si droghezi? Ii spun eu si iau apa.D: asta te va ajuta pentru durerile de cap care iti vor apărea in cateva ore. Daca vrei ia-o , daca nu... nu o lua. Spune el indiferent si isi da tricoul jos. Înghit pastila si imi dau ochii peste cap cand ii vad ranjetul pe fata. Ma întind pe cearceafurile negre si ma intorc, cu spatele la el. Camera incepe sa se învârtă si ma simt ca si cum as levita.
Se baga si el in pat si inchide becul.
In momentul asta stam amandoi cu fata spre tavan, in liniste.D: ii voi gasi pe cei doi nenorociți crede-ma. Si cand ii voi gasi,ma vor cunoaste mai bine si nu le va placea asta. Spune el si oftează. Vor plati pentru asta iti promit.
E: stiu asta.. spun si ma intorc spre el. Imi pare rau ca m-am comportat asa dupa ce ti-ai întâlnit sora. Doar ca uneori nu e bine sa te comporți asa.. uneori cuvintele sunt mai importante decat pumnii.
D: stiu ,si mie imi pare rau pentru ce ti am zis ,stii tu.. faza cu in fiecare weekend tot la mine in pat ajungi.. Nu am vrut sa sune asa. Dar bănuiesc ca vom vorbi maine mai multe, cand nu mai esti asa beata.
Stau putin si oftez.
E: Ce zi e azi? Il intreb.
D: sambata.. de ce? Intreaba el dubios.
E: si unde sunt acum?
D: Rose..
E: unde sunt acum? Mai intreb o data.
D: in pat la mine. Spune el abia auzindu-l.
E: Se pare ca ai avut dreptate. Spun si ma foiesc.Nu vreau sa dorm acum. Mai ales cand sunt in pat cu el. Sunt neliniștită si nu mai sunt obosita deloc. Din cauza geamurilor mari drept perete si din cauza luminei care este fix pe corpul lui Dilsha , nu imi pot lua ochii de la el. Nu are tricou pe el si pot vedea muschii si pieptul care se mișcă atunci cand respira. Nu am cum sa stau locului si ma urc pe el.
D: Rose, ce faci? Spune el amuzat de situație.
E: ce ti se pare ca fac? Nu pot sa dorm!
Spun si il sărut. Imi raspunde la sărut si isi pune mainile pe coapsele mele. Ne rostogolim si acum eu ma infund in materialul moale si negru al patului, cu el peste mine. Mainile mele ii umbla pe spate si prin par,iar atunci cand coboară cu săruturile pe gat scot un mic geamăt. Ma musca încet de gat, apoi se oprește.D: nu! Esti beata nici nu stii ce faci acum!spune el si se pune inapoi la locul lui. Lăsându-ma cu buza umflata la propriu si la figurat.
E: si? Conteaza asta?
D: normal! O data ce esti sub influența alcoolului nu mai gândești limpede si stii si tu asta! Nu esti un copil mic sa iti explic eu.
E: vezi? Nu sunt un copil mic. Spun si ma urc iar pe el. Imi pot face singura deciziile. Imi scot tricoul si il arunc pe jos. Il vad cum înghite in sec iar asta ma face sa zambesc. Stiu ca ma vrei , asa cum te vreau si eu! Ii spun si il sărut pe gat.
D:Rosset.. nu!
E: dar vreau sa ma distrez! Ma plang eu inca stand pe el.
D: stiu prințesa dar nu! Ne putem distra cand vei fi treaza si nu ametita asa cum esti acum. Vei vedea maine ca am procedat bine asa.
Ii iau mainile si le pun pe corpul meu. Ma mângâie si ii pun mana dreapta pe sânul meu. Ma aplec spre el sa il sărut iar el se apropie de mine.
D: nu! Imi spune el peste buzele mele apoi ma da jos de pe el.
Eu oftez tare si ma bosumflez.
E: wow! Chiar stii sa strici starea cuiva! Spun si ma intorc cu spatele la el. Il aud cum chicoteste apoi spune:D: noapte buna Rose..
E: poate ca maine imi spui si tu ce s-a intamplat in Vegas cu Harry. Spun eu amintindu-mi de cuvintele lui Harry.
D: ce-ai spus? Spune el ca ars
E: nimic. Noapte buna!
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomansaEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...