Capitolul 23

3.8K 172 17
                                    

Ma trezesc din cauza unor batai in usa. Ih! Cine e la ora asta? Urasc oamenii care vin fara sa anunte, mai ales dimineata, cat e ceasul.. 8-9? Spun in gand si ma uit la telefon care indica ora 12. Ah.. poate ca sunt asa de obosita din cauza noptii precedente. Dilsha m-a adus acasa . Chiar daca voia sa raman la el peste noapte cu pretextul ca"doarme pe canapea" . Cine l.ar crede pe el? Aud bataile din nou.
E: ah! Vin acum! Strig eu. Se pare ca nu este nimeni acasa. Cobor lenesa si deschid usa ca sa o vad pe Amber plangand cu un geamantan urias si o geanta in mana.
A: rose.. spune si plange.
E: doamne.. Amber intra! Ii spun si face cum ii spun. Ce s.a intamplat?
A: Dilsha.. a.. a aflat de mine si de Aiden.
E: si ce este rau cu asta? Intreb eu confuza.
A: stii ca prima regula este sa nu aducem pe nimeni in casa.. a doua regula este sa nu avem relatii intre noi.

Ce?? Mi se pare absurd!!
E: ce?! De ce?
A: pentru ca sunt verisoara lui si suntem ca fratii de mici, si este prea protectiv plus ca relatiile intre noi pot aduce probleme, slabiciuni.
E: amber..
A: mi-as da viata pentru Aiden. Asta este o slabiciune. Stii cati dusmani avem? Daca il prinde cineva pe el sau pe mine, amandoi ne-am sacrifica pentru celalalt. Asta este o mare slabiciunec pe care Dilsha nu o vrea.
Azi dimineata stateam in bucatarie cu Aiden cand Dilsha a venit nervos si l-a dat afara din casa.  Ethan a plecat cu Aiden pentru ca ei nu se despart niciodata, iar eu.. eu am venit la tine. Daca Aiden pleaca, plec si eu!
E: poti sta la mine cat doresti. Ii spun si ii iau geanta asezand.o pe canapea.
A: am auzit ce s.a intamplat aseara. Rose, imi pare rau. Nu am stiut si..
E: nu este vina ta. O intrerup eu.
A: oricum, au platit.o grav. I.am cautat deja si am facut sa fie concediati de la munca, le-am golit conturile bancare si am pus casele lor pe numele tau, Rose. Spune ea indiferenta. Le-am distrus viata.

Acum inteleg de ce Beth si ceilalti imi spuneau sa stau departe de ei pentru ca sunt periculosi.

E: de ce.. de ce ai face asta?
A: draguta.. nimeni nu se pune cu noi. Nu voi sta mult la tine. Trebuie sa gasesc un apartament si imediat cum il am am tarat.o!
E: bine.
***
Stam la masa cu Eva si Bob. Bob nu isi muta privirea de pe Amber si asta devine ciudat. Terminam de mancat si urcam sus,in camera mea. Nu dupa mult timp aud niste zgomote la geam. Il deschid si ii vad pe gemeni jos. Iesim pe geam, pe garaj.

E: oh.. spun eu.
Amber sare in bratele lui Aiden, sarutand.ul
Am: sunteti bine.. spune ea usurata.
A: da. Am condus toata ziua pana la cabana parintilor nostri. Este ok deci vom sta acolo. Ne-am intors sa ne luam ramas bun de la Rose si sa te intrebam daca vrei sa vii cu noi. Ii spune Aiden lui Amber.

Amber se uita la mine apoi la el.

E: Amber nu este nici o problema ca sa stii. Ii spun sa o asigur. Nu vreau sa o pun sa aleaga intre iubire si prietenie.
A: Aiden.. chiar mi-ar place dar..

Eva: nici un dar! Spune Eva de la fereastra din camera mea. Le arunca o cheie . Aici! Sunt cheile vechiului meu apartament. Este aici, in oras. Puteti sta toti 3 acolo daca vreti.  Daca stati aici, sigur va exploda ceva din cauza tensiunii din casa.

Ai: multumim, doamna.. dar.. nu putem accepta asa ceva.
E: este ok Aiden. Ce mare chestie. Decat sa ne despartim toti, mai bine sa ramanem nu? Spun si zambesc. Amber zambeste si ea.
A: Eva.. nu stiu cum sa iti multumim! Spune ea.
Eva: trebuie sa plec pana cand Bob ma vede! Asta imi mai trebuie acum. Aveti grija! Spune si pleaca. Noi intram inapoi, luam bagajele lui Amber si iesim, la baieti. Amber isi pune bagajele in masina . Ma urc cu ea si pornim spre adresa data de Eva.

**
Dupa ce i-am "cazat" am decis sa ii las sa dezpacheze lucrurile pe care le aveau la ei. Apartamentul consta in un dormitor si o sufragerie, o bucatarie si o baie. Este  de ajuns. Se pare ca Ethan va trebui sa doarma pe canapea.

Am plecat luand un taxi si plecand spre Raif, sa imi iau masina de la reparat. Ajung acolo si ii platesc omului, apoi il vad pe Dilsha. Ma indrept spre el nervoasa.
D: printesa..
E: nu ma lua pe mine cu printesa! Spun repede. Cum ai putut face una ca asta? Oamenii aceia ti.au fost alaturi si la bine si la greu! Tot timpul!
D: asta nu este treaba ta.
E: a nu? Atunci de ce au venit toti 3 la mine acasa?
D: au facut ce?
E: nu stau la mine! Dar le-a dat matusa mea un apartament unde sa stea. Daca nu era dupa ea.. acum cine stie unde erau!
D: unde locuiesc?
E: ce te intereseaza? Si asa i.ai dat afara nu? Deci nu mai ai nevoie de ei!
D: Amber si Ethan au plecat de bunavoie.
A: Ethan este fratele lui geaman! E logic! Si Amber.. Amber a facut.o pentru ca il iubeste! A stricat totul pentru el! Tu.. Dilsha. Spun si ma lipesc de el. Ai stica totul pentru persoana iubita? Intreb
D: si eu as strica totul pentru iubire.Dar ei stiau regula! Fara relatii intre ei!
E: fii serios Dilsha! Pana si un copil de 13 ani isi putea da seama ca au o relatie! Dar tu stiai deja nu.i asa? Acum spune.mi... spune.mi de ce ai facut una ca asta. Spun nervoasa, apropiindu.ma de el.

D: ti.a mai spus cineva ca esti inteligenta?
E: nu schimba subiectul Dilsha!
D: ai dreptate.. stiam ca au o relatie si i.am lasat. Spune el calm
E: pai si de ce i.ai dat afara?
D: l-am! Ma corecteaza el. Doar pe el! L am dat pentru ca.. i.am dat un singur lucru sa faca! Sa te protejeze pe tine ! Daca nu apaream eu.. cine stie cate alte lucruri iti mai faceau aia! Si.. crede-ma.. nu pot sa nu ma gandesc la cate lucruri as fi in stare sa  fac daca cineva te raneste..

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum