Capitolul 19

3.7K 175 3
                                    

J: se pare ca reuniunea ia loc putin mai devreme. Spune James pe un ton ciudat. Ceva imi spune ca el stie mult mai multe decat stim noi toti la un loc. Intrebarea este.. ce vrea sa faca?

E: ce cauti aici Chuck? James este .. ca un sarpe! Stii bine ce s-a intamplat de ziua mea! Tu mi-ai spus ca m.a drogat putin cate putin cu fiecare pahar pe care il beam!
D: a facut ce? Spune Dilsha usor iritat. Imi intorc capul spre el cu o privire gen "nu ma mai intrerupe" si vad ca isi inclesteaza maxilarul.

E: dupa.. continui eu, vin aici si gasesc tot felul de poze cu noi toti, mai ales cu mine!  Ce vrea sa insemne asta?

C: uite Rose, spune si vrea sa se apropie de mine , dar Dilsha il impiedica, pasind in fata si acoperindu.ma putin cu umarul lui.

Nu am nevoie de protectia lui!Cine se crede arogantul asta?? Ma pot apara si singura nu am nevoie de bodyguard domnule perfectiune!

Ma uit la Chuck cum se incordeaza putin din cauza lui Dilsha.
J: tot ce vrea el sa spune este ca totul a fost planuit bine? Spune James usurat , iar Chuck il fulgera cu privirea lui.

Mi-a picat fata. Nu am cuvinte.

E: a-adica..
J: adica noi am planuit tot. El stia de casa aceasta, si de poze. Ma intrerupe James si dupa isi afiseaza un zambet fortat.

Fara sa imi dau seama , imi simt obrajii umezi. Plang? De ce plang?

Chuck nu mai spune nimic. Ma uit la el cu dezgust si vad cum evita contactul vizual. Daca as vi putut omori pe cineva din priviri,Chuck ar fi mort deja.

D: randul meu sa vorbesc. Ce cautati aici? Stiti bine ce a fost aici si ce intamplari s.au petrecut in acest loc.

Ciudat.. nu imi amintesc sa ii fi povestit lui Dilsha de acest loc imens si ce fapte au fost facute aici. Banuiesc ca stia.. o data ce si parintii lui au fost fondatori aici.

J: daca m.ati urma, v.as putea explica tot.

Fac un pas inspre camera de unde au iesit ei dar Dilsha ma opreste. Le face semn lor sa intre primii, apoi intra el si dupa eu urmata de Amber. Amber!! Cred ca este asa de confuza..

A: Dilsha.. este.. este cladirea asta cea de care mi.ai povestit?
Dilsha ii face un semn positiv din cap si dupa James ne scoate niste dosare.

Pe pereti gasesc iar poze si poze cu noi.
D: da.mi un singur motiv de care sa nu ma apuc sa te fac sa regreti ca ai venit in orasul asta, orasul meu! Spune Dilsha nervos, strangandu.si pumnii si respirand accelerat. Oh nu! Asta nu e de bine! Ma uit la James cum inghite in sec si ne spune:
J: daca ai rabdare sa iti povestesc, vei vedea cate motive ai!
Deci.. stiti prea bine ca aici a fost o academie. Academia era poreclit acest loc. Fondatorii care sunt parintii tai, si arata spre Dilsha, ai tai, se uita la Chuck, si ai tai! Spune si isi indreapta privirea spre mine. Aceasta a fost cea mai mare academie! Si cea mai buna! De aici au iesit cei mai buni hackeri, spioni, soldati si asasini! Acum, nu vi se pare ciudat ca parintii tai , Rose, au murit acum 7 luni  intr.un accident de masina? Unii dintre cei mai puternici oameni sa moara asa de banal?

E: am fost in masina! Stiu exact ce s.a intamplat! Nu te preface ca ne stii viata cand defapt nu!

J: Rose.. stiu mult mai multe despre tine decat stii tu! Acum daca ai fi politicoasa, m.ai lasa sa continui. Spune si ii iese un chicot. Baiatul asta e nebun sau ce?
Cum spuneam.. au murit asa de banal.. sau mama ta Chuck.. chiar crezi ca a plecat de acasa? Sa fim seriosi! De ce sa plece cand avea un trai asa de bun? Si accidentul tatalui tau de l.a lasat in scaun cu rotile? Acum la tine, Dilsha! Chiar crezi ca sora ta a murit din cauza lui Chuck? Este unul dintre cei mai buni soferi !!

D: nu ai nici un drept sa vorbesti despre ea! Spune si da cu pumnul in masa.

Stiam ca este ceva intre Chuck si Dilsha dar nu stiam ca este ceva asa de grav! Acum stiu cine este fata din poza.. si stiu si de ce este atat de multa ura la mijloc. Chiar imi pare rau ca Dilsha si.a pierdut sora.. si imi pare rau ca Chuck a fost vinovat pana acum.

J: ceea ce voiam sa iti spun Dilsha este ca nu Chuck a omorat.o! Cand au ajuns la spital dupa acea cursa, ea inca traia! Starea ei se imbunatatise in timp ce Chuck a fost inchis pentru o perioada. Chiar crezi ca daca ii era din ce in ce mai bine murea asa instant?

D: vrei sa spui ca a fost omorata in spital?

J: bingo! Spune si isi pune pe fata un zambet de prost!

Zambetul acela s.a sters atunci cand Dilsha i.a dat un pumn iar James a cazut pe jos. A scuipat  sange inseamna ca i.a spart buza si dupa a inceput sa rada. Omul asta chiar e nebun!
James i.a facut semn sa se uite intr un dosar unde erau fise cu starea surorii lui de acum 11 luni. Pe fiecare foaie aratau progresul ei de vindecare. Inseamna ca James a avut dreptate.
Acesta s.a ridicat cu o privire de „ti-am spus eu" dar imediat si.a primit inca una tot din partea lui Dilsha. De data asta in cealalta parte. Nu inteleg de ce.

J: tot nu ma crezi?

D: oh ba da. Asta a fost pentru ca ai drogat-o . Spune si arata spre mine.Trebuia sa termin cu tine in acea seara.

Ma pot proteja singura!! O sa am o discutie cu el dupa ce terminam toate astea!

E: de ce ne spui toate astea James? Vrei sa spui ca parintii nostri au fost asasinati?

J: vreau sa spun ca trebuie sa redeschidem academia si sa o punem la loc in top asa cum au facut parintii nostri la inceput! Trebuie sa preluam mostenirea! Si trebuie sa ne razbunam pe cei care ne.au distrus familia!

E: parintii nostri? Intreb eu confuza. Nu ne .a spus nimic de parintii lui.
J: parintii vostri au fost fondatorii, dar, cine crezi ca a venit cu pamantul asta? Tatal meu, printeso..nu a putut sa isi termine propozitia din cauza lui Dilsha. Nu pot sa cred ! De ce l.a lovit din nou?

Ma uit la Dilsha apoi pe jos.. la James.
James tuseste si zambeste.

J: mi.am meritat.o pe asta. Spune si se ridica. O aud pe Amber chicotind.

E: de ce l.ai lovit ? Il intreb pe Dilsha nervoasa.
D: nu.mi place fata lui. Spune el indiferent. O aud pe Amber chicotind si mai tare.

Dupa ce James isi revine , continua.
J: vreau sa spun ca sunt 4 familii care au domnit in acest loc. Inafara de a mea.
E:4? Noi suntem trei!
J: Voi, copiii lor, sunteti mostenitorii. Alpha, spune si arata spre Dilsha. Beta, si se uita la Chuck. Delta, si arata spre mine dar.. exista si Omega.

D: cine e omega? Intreaba Dilsha fara rabdare.
J: asta este problema.. este o fata asta stiu sigur! Fata care m.a dus de zeci de ori intr-o infundatura.. cea care mi.a pus capac peste tot! .. fata care este cu un mare,mare semn de intrebare. Poate fi in celalalt capat al lumii, de aceea se numeste Omega, dar poate fi si sub nasul nostru! trebuie sa aflam cine este Omega!

A: ce iti mai place sa dramatizezi, printule! Spune Amber si incepe sa rada.

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum