E: ai dus.o undee?? Spun eu mirata. Nu credeam ca va fi prinsa .. adica, il are pe Adam si pe ceilalti.
B: da. E la interogatoriu .
E: nu a facut nimic gresit!!
B: nimic gresit?! Rose, este o cursa ilegala! La care, ai participat si tu! Si nu.. ca tu nu te multumesti sa participi cu un baiat mai ok, trebuie sa participi fix cu Dilsha! De care ti-am spus sa stai departe . E periculos!
E:nu! Adica.. ahm.. in fine.. las-o balta! Spun si urc sus , in camera mea.
B: saptamana asta nu mai iesi din casa! Mergi la cursuri, apoi vii direct acasa. Daca nu te vedeam eu, te vedea alt politist si ajungeai si tu la sectie! Ai grija!Isi bate joc de mine?? Am 19 ani ! Ce..? Acum sunt pedepsita sau ce? Pff. Nu pot sa cred ca el chiar imi face asa ceva!
**
Razele soarelui imi strica somnul, asa ca deschid ochii incet, din cauza luminii puternice. Azi este vineri. Nu am cursuri pe ziua de azi. Avem liber . Am vorbit la universitate cu Beth si a scos.o mama ei ,cu multi bani, dupa ce a stat 24 de ore intr-o celula. Saraca... daca au prins.o pe ea.. inseamna ca si Adam a fost prins pentru ca el concura cu ea.
Ma ridic din pat si ma bag la dus. Dupa rutina mea de dimineata, cobor jos. Bob nu e acasa, este la munca. Din fericire, azi are si Eva liber , si eu cum nu mai am voie sa ies din casa.. imi voi petrece ziua cu ea.
Eva: neata!
E: hei..
Spun si imi iau un bol, dupa care il umplu cu lapte si cereale si ma pun langa ea.. pe canapea.
E: la ce te uiti?
Eva: oh.. e un film romantic si cu multa drama. E vorba despre acest cuplu, care au amandoi cancer, dar in moduri diferite. Se indragostesc, si acum el e pe moarte.
Spune ea cu lacrimi in ochi. Okk.. cred ca simte prea mult filmul asta in ea.Dupa ce filmul s.a terminat, si dupa ce.. bineinteles.. Eva a terminat de plans. Am decis sa ne comandam pizza.
Eva: am o idee!
E: ce?
Eva: hai sa iti arat pozele vechi de alea tale, ale mele si.. ahm.. ale ei..Prin "ea" stiu ca se refera la sora ei.. mama mea. Este cel mai sensibil punct de al meu.
E: ahm.. bine.
Soneria se aude si Eva se ridica repede.
Eva: Pizza!**
Eva: buun.., deci am gasit doar albumele acestea.
E: doar? Spun eu si ma uit la teancul de pe masa.
Eva: stiu, sunt multe, gandeste.te ca acesta este doar un sfert din ce am in total. Spune ea si zambeste. Are dintii perfecti, drepti, si albi imaculati!Am inceput sa deschidem albumele si sa ne uitam, la aproape fiecare poza Eva spunandu.mi cate o poveste. Am gasit poze cand eram la mare, cu parintii mei, la munte, cu rudele si etc. Prima mea zi de gradinita, de scoala primara si cea generala. Dupa .. nu am mai stat la poze. Parintii mei se rugau uneori de mine sa apar intr.o poza sa le avem ca amintiri si acum imi pare rau ca nu le faceam.
Am luat un album mai vechi si am inceput sa il rasfoiesc, dar o poza ma atrage. O cladire mare , ba nu, imensa! Cu mama, tata si cateva persoane, cand erau tineri.
E: cine sunt acesti oameni?
Ma uit la Eva iar ea isi schimba complet starea si expresia faciala.
Eva: nu e nimic.. parintii tai la .. ahm .. faculate. Iar cei de acolo sunt niste prieteni de a lor.
E: hm.. am crezut ca tata a facut facultatea in New York. Ciudat..
Ea: ahm.. ba da , doar ca a facut schimb in ultimul semestru. In fine, vrei sa ne uitam la un film? Gata pozele astea au fost. Spune ea agitata.
E: bine..**
Dupa ce. Filmul s.a terminat, decid sa intru in camera mea si sa fac putina curatenie. Dupa ce imi strang hainele, fac curat pe birou si schimb lenjeria la pat, in timp ce aud muzica, imi readuc aminte de poza aceea. Tatal meu mi.ar fi spus daca era la aceeasi faculatate cu mama.
Ies din camera mea, incet , in cautarea albumului. Il vad in sufragerie . Cobor scarile incet, dar aud cum Eva vorbeste la telefon.
Eva: ce voiai sa ii spun? Spune ea nervoasa.
.
.
Eva: nu! Sper..
.
.
Eva : normal ca nu i.am spus ce e defapt. Ma crezi asa de proasta Bob?
.
.
Eva: nu am crezut ca albumul ala e printe celelalte normale!! A fost o greseala! Am vrut sa ii arat pozele mai vechi!.. bine!Te astept acasa! Pa.Ce? La ce se referea? Oare la poza aceea? Ce e asa de nasol la ea, incat sa imi ascunda adevarul? Si bob stie de asta?
Iau albumul de pa masa si fug repede in camera mea. Ma pun pe pat, si incep sa il rasfoiesc. Vad fel si fel de poze. Cu mama , cu tata, si cu aceeasi oameni, la aceeasi cladire, in aceeasi cladire. Ceva ciudat e la mijloc pentru ca.. mi se pare cunoscut interiorul. Ce ciudat...
Aud o zgomot in geam asa ca ies , si o vad pe Beth.
E: ce e?
B: coboara putin. Spune ea trista.. stai.. plange?
E: nu pot.. sunt pedepsita cica.. urca tu!
B: of.. bine. Urc pe geam, imi e rusine de unchiul tau acum.
E: nu e acasa stai linistita.Intra in camera si se aseaza pe pat.
B: de ce esti pedepsita?
E: de ce plangi?
B: eu am intrebat prima.
E: bob m.a vazut la cursa aceea pe motorul lui Dilsha.. tu de ce plangi?
B: dah.. in legatura cu aia.. Adam a fost arestat!.. spune ea si incepe si mai tare sa planga.
E: nu plange!! Cum? De ce?B: pe mine m.a scos mama platindu.mi taxa, care este foarte scumpa. Si la mine a fost negociabil pentru ca nu eu conduceam.. Adam conducea. Si avea si putin Alcool in el.... bausem cateva pahare.
E: si de ce ai vrut sa mai participati daca stiai ca a baut inainte??
B: nu e prima oara cand concureaza asa! Am incredere in el, se descurca !
E: mda pai.. sper sa se descurce si in spatele gratiilor.. cat va trebuie sa stea ?
B: inca nu stim.. procesul are loc luni.. Rose, imi este asa de frica.. imi este frica sa nu il mai pot vedea..O imbratisez si incerc sa o incurajez
E: nu plange.. totul va fi bine.. e puternic.. si tu la fel!!
B: mda.. ahm.. la ce te uiti? Imi spune si arata spre album.
E: oh.. am gasit un album.. nu e mare chestie.Beth da pagina si ceea ce vad nu pot sa cred ca este adevarat.
B: ahm.. Rose? Stii ceva despre asta? Spune ea.
E: ce? Nu! Nu are cum.. adica.. abia acum i.am cunoscut pentru prima oara.Ne uitam amandoua la acea poza.. este o poza cu un leagan, in spate fiind cladirea aceea imensa.. sunt 4 copii mici. Pe leagan este o fata, cu parul blond. Dupa sunt eu.. cu.. nu pot sa cred.. Dilsha si Chuck?!!
Heii!! Nu prea am avut imaginatie la acest capitol! Imi pare rau.. ieri a fost ziua mea!!! Deci lmaa miee hihi! ❤️❤️ despre ce credeti ca este vorba in acea poza? Cu acea cladire ? Hmm?? Vreau sa vad ce credeti in comentarii!!!puup!
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...