Capitolul 14

4.1K 180 4
                                    

M-am trezit acum 20 de minute. Am facut un dus rapid si m.am spalat pe fata si dinti. Ies din baie cu un prosop pe mine si imi iau lenjeria intima . Imi pun prosopul in cap sa suga apa de pe firele mele si ma imbrac cu niste blugi negri cu talie inalta, un tricou alb iar in piciore imi iau botinele mele negre.
Incep sa imi usuc parul si il las cret asa cum este el. Imi pun bandana mea tot neagra in par si imi iau geaca de piele.

E: neata'! Salut eu politicos
Eva: neata. Stai jos micul dejun este gata.
Fac cum imi spune ea si ma asez la masa dupa ce am intrebat de Bob. Se pare ca a plecat mai devreme la munca astazi.
Mananc tot din farfurie si ies din casa. Azi nu trebuie sa o iau pe Beth de acasa pentru ca o ia Adam. Este pedepsita si nu are voie sa conduca pentru o saptamana. Pornesc masina si ma indrept spre universitate. Dupa 10 minute ajung si intru pe portile mari. Ma indrept spre locul nostru si imi parchez masina acolo. Ies din ea si ma sprijin de capota.
E: neata!
Z: heii!
J: salut! Saluta John. Iar Chuck da din cap.
E: Beth si Adam nu au ajuns inca?
C: inca nu.
Z: Rose! Ce ai patit la mana? Intreaba ingrijorata Zoey.
E: ahm.. m-am taiat intr-o tabla! Mint eu si ma uit la Chuck iar el intelegand ca nu vreau sa afle toata lumea despre acea cladire.
J: ah.. fii si tu atenta! Spune John la un moment dat. E nasol sa iti strici mainile asa. Nu stii cate lucruri ideale ai putea face cu ele. Spune si ranjeste pervers.
E: haha! Ce glumet. Spun eu iar imediat Adam si Beth aparand si ei.
Ne-am salutat si am raspuns iar la intrebari venite din partea lui Beth legate de mana mea.

Ne indreptam spre sala de curs . Intram pe usa si ne asezam in bancile libere.

—————

Ne îndreptam spre localul din universitate pe care noi il numim drept "cantina" . Intram pe usile mari ca mai apoi sa zărim majoritatea studenților acolo. Ne.am îndreptat spre masa noastră care era goală și ne așezăm la locurile noastre ca de-obicei. Una dintre cele 10 chelnerițe a venit și ne.a luat comanda. Mi-am luat o salata pentru ca nu prea simțeau nevoia sa mănânc.

Îmi plimb ochii prin jur și îl zăresc pe Dilsha la masa lui cu Amber și restul. Imediat o zăresc și pe Izabelle care se aseaza in poala lui. Lucru care nu prea ii convine după privirea lui. Probabil ca a observat ca ne uitam unul la altul și a decis sa de bage și ea. Ce pacoste! Zici ca suntem in liceu. Dilsha ii spune ceva la ureche lucru care o face sa își schimbe expresia faciala și sa se ridice. Nu prea ma interesează ce face dar gestul acesta m.a făcut sa zâmbesc.
Mancarea a ajuns,iar noi am început sa înfulecam. Mai avem 2 ore iar după putem pleca.
B: Rose!! Striga Beth la mine.
E: hm?
B: vii cu noi da?
E: ce? Unde?
Beth își da ochii peste cap .
Z: la pool party. Ma lămurește Zoey.
E: ahm.. da.
B: super! E mâine seara.
E: ce? Mâine seara? In timpul săptămânii?
B: da obișnuiește-te cu asta.
Am zis sa o las balta ca nu se întâmpla nimic dacă merg la o petrecere joi seara. După ce termin de mancat decid sa ma ridic sa merg la baie si sa ma spal pe fata pentru ca nu prea ma simt bine.

Intru in baie si ma indrept spre chiuvete. Imi pun mainile pe blatul chiuvetei si cu mana nebandajata imi dau cu apa pe ochi. Ma uit mai atent si observ o pata de sange pe tricoul meu alb, ceea ce ma face sa ma uit automat la mana mea ranita. Sangele a patruns prin bandaj. Dupa cateva injuraturi rostite cineva intra in baie.
Ma uit mai atenta la ea si vad ca plange. Ohh a parasit-o printul?
I: ce te uiti asa blondo?
Mi a spus cumva „blondo"?
E: izabelle ai o voce frumoasa pacat ca o irosesti vorbind.

I: uite aici fato! de ce nu te intorci tu inapoi de unde ai venit?
E: ah, si eu care incepeam sa te plac! Spun ironica.
I: nu te supara dar te mai avertizez o data! Nu stii cu cine te pui si stai departe de Dilsha! Mi-a spus tot! Te crezi asa de tare doar pentru ca iti arunca o privire si iti pune un bandaj la mana? Hai fii serioasa. Nu iti face sperante in privirea lui pentru ca el este al meu iar eu a lui bine?

E:Nu ma supar ca vorbesti asa de mult, atat timp cat tu nu te superi ca eu nu te ascult. Spun asta si dau sa plec dar ea imi pune piedica iar eu aterizez pe burta. Simt o durere insuportabila din cauza ranii dar ceea ce fac este sa ma ridic si sa plec mai departe, nu inainte sa ma asigur ca toate machiajele insirate pe blatul chiuvetei ca la ea la tara ajung in wc.

Nu pot sa stau asa cu tricoul si mana plina de sange la cursuri. In plus, am inceput sa nu o mai simt . Merg pe holuri spre dulapul meu sa vad daca am ceva de schimb. Bandaj nou am dar tricou nu.

D: auch!
E: ce vrei? Spun destul de enervata
D: tricoul tau.. e sangele tau sau al Izabellei? Spune si scoate un chicot iar gropita lui iese la iveala. De ce oamenii ca el trebuie sa aiba chestii asa de inocente cum ar fi gropita lui perfecta? Ah!
E: nu am chef de glumele tale ! Daca mai stateam cu ea 1 minut in plus jur ca asta nu ar mal fi sangele meu! In plus.. de ce mi a zis ca „i.ai spus tot"?
D: trebuia sa scap cumva de ea asa ca i-am spus ca suntem impreuna
E: poftim?? Nu ai nici un drept sa spui asa ceva! Nu crezi ca ar trebui sa ma intrebi si pe mine inainte da spui informatii false altora?
Dilsha se apropie de mine , inchizandu mi dulapul.
D: daca te-as intreba, mi-ai fi spus da?

Oare i.as fi spus da? Ah nu Rose!!! NU!

E: nu!
D: nici tu nu te crezi. Stiu ca m ai vrea asa cum si eu te-as vrea pe tine.
E: continua sa visezi! Spun si ma dau la o parte dar el ma prinde de incheietura.
D: unde te duci?
E: la curs!
D: mai ai 15 Minute plus ca nu vrei sa iti faci aparitia cu un tricou plin de sange la curs. Vino. Spune si la trage de mana ajungand in dreptul lui.

Nici nu stiu de ce merg dupa el dar iesim din cladire si ne indreptam spre masina lui. Scoate din portbagaj un tricou negru pe care mi l intinde.
E: si vrei sa ma imbrac cu asta? Spun si arat spre tricou.
D: daca preferi mai mult sa stai dezbracata mie imi convine.

Imi dau ochii peste cap si ma indrept spre baie unde imediat intra si el. Ma uit la el cerandu.i o explicatie de ce este in baia fetelor dar el imi face semn sa ma grabesc . Oftez si intru intr o cabina unde imi schimb tricoul imediat, mirosul lui cuprinzandu-ma. Ies si decid sa i fac un nod in mijloc ca sa il fac mai micut. Ma uit la Dilsha iar el incepe sa ranjeasca.
D: iti sta bine cu tricoul meu pe tine.
E: mda nu te obisnui . Spun si scot bandajul din geanta.

Imi ia bandajul de pe chiuveta in timp ce eu imi dadeam jos bandajul vechi. M am spalat ceea ce m a facut sa injur serios si pe Dilsha sa rada de ce cuvinte puteam sa scot pe gura.
D: limbajul iubito!
La apelativul acesta am ramas muta. Dilsha imi bandajeaza cu atentie rana iar eu ma uit in oglinda . Are un tricou negru cu blugi negri si adidasi tot negri pe cand eu... eu.. si eu sunt imbracata toata in negru! Daca vor crede ca suntem impreuna ? Defapt ce naiba cauta in baia fetelor cu mine? Daca ne prinde cineva iar lumea va incepe sa spune fel si fel de povesti care nu sunt adevarate? Sau mai rau!!! Un profesor! Ne va exmatricula si nu voi avea un viitor bun!!

D: ne sta bine nu? Intreaba el si se uita in oglinda mare la noi. Nici nu mi am dat seama ca ma holbam.
E: nu! Spun si dau sa plec.
D: un pupic drept multumesc? Spune si arata spre obraz.
E: pff spun si ies din baie imediat el in spatele meu.
Cine se crede??
Holul era full din cauza studentilor care se indreptau spre salile de curs. Fac stanga si ma indrept spre o adunatura de persoane care dezbateau ceva. Indata ce ma vad, fiecare se da la o parte facandu.mi loc sa trec si uitandu-se cu timiditate. Ce a fost asta???

Ma indrept spre gasca mea iar Beth fuge spre mine.
B: ai innebunit??
E: ce am mai facut? Spun deja speriata.
B: in primul rand al cui e tricoul?
E: a.. lui Dilsha.. adica .. al meu s a patat cu sange si nu aveam nimic de schimb!
Z: deci e adevarat.. spune Zoey pe ganduri.
E: ce sa fie adevarat?
C: ca esti impreuna cu Dilsha. Spune Chuck fata lui tradand furie.

Ceee???

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum