Capitolul 4

4.7K 201 14
                                    

Inca ma gandesc la Chuck si cum m.a lasat acolo.. nu imi vine sa cred ca e in stare de asa ceva. Mananc micul dejun facut de Eva , in timp ce Bob bea din ceasca lui cafea, citind ziarul.

Vreau sa stiu daca Beth si ceilalti au reusit sa scape.. sa stiu ca sunt bine.. chiar daca m.au folosit . Nu sunt ca ei, mie imi pasa de persoanele din jurul meu.
Au durat 2 zile de cand nu am vorbit cu ei . De vineri..

Eva: unde te gandesti draga mea?
E: ahm.. la nimic . Mint eu.
Eva: daca mai stai mult pe ganduri, vei intarzia la cursuri.

Vai de mine! Am uitat. Sar ca arsa de la masa si urc sus in camera mea. Ma incalt , imi iau rucsacul si cobor jos. Imi dau cu mana in par de cateva ori, sa il aranjez putin , iau cheile, telefonul si ies. Nu inainte sa ii salut pe cei doi care radeau de mine cum ma panicasem. Pe jos fac  minim 20 de minute si nu pot cere masina Evei ca are nevoie de ea.. les din casa si prin surprinderea mea Beth sta rezemata de masina ei , asteptandu.ma pe mine.. cred.

B: am crezut ca nu mai vii azi!
E: stiu. Am ramas pe ganduri si am pierdut notiunea timpului. Spun eu indiferenta. Stiu ca am spus ca nu sunt ca ei, dar tot sunt suparata ca au profitat de mine si voiau sa profite in continuare daca nu aflam.
B: urca!

Fac (,) cum imi spune. Inchid portiera si imi pun centura. Pornim la drum amandoua fiind tacute. Oprim la un semafor  si imi scapa un mic oftat printre buze.
B: uite Rose.. in legatura cu Chuck  si faz..
E: nu trbuie sa spui nimic! O intrerup eu.
B: dar ai nevoie de o explicatie!
E: poate ca am, daca este vreo explicatie, sa imi spuna Chuck in persoana.
B: bine.. dar sa stii ca.. nu e asa deobicei dar e foarte sensibil cu politia adica.. el a mai fost o data la racoare si pentru el ar fi mai bine sa moara decat sa ajunga iar acolo.

Cum adica? Chuck a fost dupa gratii? De ce? Mie de ce nu imi spune nimeni nimic? Nu mai spun nimic pana cand ajungem in curtea universitatii. Intram pe poara si parcheaza la locul ei, unde ceilalti ne asteapta.
Z: beth! Rose! Heii!
E: hei. Spun eu cu zambet fals.
Beth se duce la Adam si il saruta, in timp ce John e cu Chuck. Ma uit la el cu o fata dezgustata. Adica.. daca a fost la inchisoare inseamna ca a facut ceva destul de grav! Si faza de vineri seara..doamne.

Chuck se uita la mine cu o fata trista si indiferenta . Imediat intorcandu.se la John si la subiectul lor de discutat.

***

Ies din sala de curs si ma indrept spre cantina. Dupa ce imi iau tava de mancare , ii caut cu privirea pe ceilalti. Zoey ridica mana sa imi atraga atentia si ma indrept spre ei. Imi pun tava cu mancare pe masa.. si incep sa mananc.

B: uite Rose.. sa nu crezi ca profitam de tine pentru ca unchii tai sunt politisti sau ceva de genu. Noi te vrem in gasca noastra asa cum esti, nu ne intereseaza de unchii tai si ce fac ei la munca.
J: exact. Adica.. poate daca nu ai fii asa atragatoare nu te primeam cu bratele deschise dar..
Z: Johnn!!
J: bine , bine!! Glumeam! Spune el si isi da ochii peste cap.

**
Sunt pe hol in drum spre usa principala, sa ies in parcare unde si ceilalti sunt. Aud niste voci din baia baietilor si cum mie imi place sa ma bag unde nu imi fierbe oala.. imi ciulesc urechile si incep sa ascult. Pare o discutie destul de aprinsa intre 2 baieti. Vocile fiind destul de cunoscute pentru mine. Imediat imi dau seama cine sunt. Dilsha si Chuck.

D: nu uita cine te.a scos de la racoare!
C: nu puteam sa risc sa ma prinda politia iarasi! Nu intelegi? Daca intru iar acolo, nu mai ies!
D: si voiai sa il lasi pe geaman acolo? Nu uita Chuck, imi esti dator, de 2 ori! Nu uita de ce ai intrat acolo ! Si nu uita cine te.a scos!
C: nu a fost vina mea! Stii si tu asta!
D: tu erai la volan fraiere! Din cauza ta ..

Cand nu mai aud vocile, imi dau seama ca (,) conversatia a luat sfarsit sau s.a intrerupt si trebuie sa ma ascund undeva. Intru in baia fetelor si raman acolo pana acei pasi nu se mai aud deloc.
Ies usor si ma indrept spre iesire dar inainte sa ies cineva ma trage intr.o clasa .

D: nu ti.a spus nimeni ca oamenii curiosi mor repede?
E: nu stiu la ce te referi.
Dilsha isi pune o pana pe o parte a capului meu ai cu o mana ma mangaie la locul sensibil al urechii.
D: nu e frumos sa tragi cu urechea, printi. Imi sopteste el la ureche.
Ii simt respiratia pe gat si asta imi provoaca o electricitate in tot corpul.
E: nu stiu despre ce vorbesti . Mint eu.
D: o ba da.. stii exact despre ce vorbesc. Stii tu, printi! Daca te joci cu focul, risti sa te arzi!Spune el cu un ranjet pe fata si pleaca, nu inainte sa imi spuna sa stau in banca mea.Raman cateva secunde sa ma gandesc la ce dracu s.a intamplat in urma cu un minut si dupa ies, in parcare unde ceilalti erau si ei acolo.

B: pe unde ai fost?
E: ahm.. am fost in baie sa vorbesc cu matusa mea la telefon. Mint eu.. din nou..
B: cineva vrea sa vorbeasca cu tine. Spune ea si imi face semn sa ma uit in dreapta. Il vad pe Chuck, rezemat de masina lui, facandu.mi semn sa vin. Ma indrept spre el cu indiferenta.

E: ce vrei Chuck?
C: uite, imi cer scuze pentru faza de vineri..
E: prea tarziu. Putea sa ma prinda politia dar nu.. ce iti pasa tie.. daca tu esti in siguranta nu iti mai pasa de nimic! Spun eu rautacioasa.
C: nu e asa cum pare Rose. Lucrurile sunt mult mai dificile decat crezi tu ca sunt. Aici nu e un joc de copii.
E: avea nevoie de ajutor si tu voiai sa il lasam acolo, aproape inconstient!

Un zgomot de motocicleta se aude . Ma uit in jurul nostru si ii vad pe gemeni cum intra in parcare . Ethan si Aiden vin cu viteza spre noi. Unul din ei oprindu.se in fata mea, iar celalalt inca inaintand spre Chuck, "obligand.ul" sa faca pasi in spate, dupa facand und drift si oprindu.se. Cei doi gemeni fac un cerc ridicand tot nisipul si praful in sus dupa lasandu.ne intr.un fum gros venit de la motocicletele lor. Ce a vrut sa insemne asta?

E: ce a fost asta?
B: se pare ca gemenii nu trec prea repede cu vederea! Ii spune Beth lui Chuck. Zoey incepand sa rada.
E: nu inteleg!
B: pai.. vezi tu.. rose.. pentru ca baiatul asta de aici, Chuck , spune ea cu sarcasm, te.a lasat pe tine si pe Ethan singuri in acea seara, i.au interzis lui Chuck sa se mai apropie de tine, dupa cum observi! Iti sunt datori Rose, aici asa este, ochi pentru un ochi, sange pentru sange. Tu ai riscat sa fii prinsa de politie sa il ajuti pe Ethan, asa ca gemenii iti sunt si ei la randul lor datori cu o favoare. Dar pana atunci.. bafta prietene! Spune beth amuzata si ii da o palma peste umar in joaca lui Chuck.

Pff ce porcarie... nu mai inteleg nimic aici.

Z: sa mergem! Spune Zoey urcandu.se in masina decapotabila a ei si a fratelui sau, cu John la volan. Chuck se urca in masina la el, facand un semn sa vin cu el. Eu nu il bag in seama si ma urc in masina cu Beth si Adam.
E: ahm.. unde mergem?
B: oh scumpo! Nu stiai? Azi e cea mai mare petrecere de pe plaja, pe anotimpul asta!

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum