A trecut o saptamana de cand nu am mai vorbit cu Dilsha. M-am focusat pe facultate si pe treburile pe care trebuia sa le fac la academie din cand in cand. Ma bucur ca pot sa continui afacerea parintilor pe care am reconstuit-o de la zero. Pe Dilsha l-am evitat de cate ori am avut ocazia, dar incepe sa imi para rau, deși nu ar trebui sa imi para. A spus ceva oribil si nici acum nu imi vine sa cred asta. Am fost prostuță crezând ca el va fi altfel cu mine. Sunt conștientă de tot ce a facut el cu fetele de dinaintea mea si cat le-a durat. Sunt doar una dintre oricare alta.
Telefonul imi suna si vad numele lui Amber pe el.
E: da?
A: buna Rose! Sper ca cearta cu Dilsha nu ne a afectat prietenia nu? Intreaba ea îngrijorată.
E: nu! In niciun caz! Spun si scot un chicot.
Ce mai faci? Nu te-am mai vazut pe la facultate .A: am decis sa fac o pauza. In plus, am fost intr-o mini vacanta in Las Vegas cu Aiden si azi ne-am intors.
E: ma bucur! Sper ca v-ati distrat! Spun eu zâmbind si uitându-ma pe geamul de la bucatarie.
A: am fost sa rezolvam niste..treburi si am avut o zi liberă din 4 deci nu prea a fost asa de relaxant pe cat crezi. Spune ea si rade putin. Am auzit ca in seara asta sunt curse la Raif si petrecere dupa si ma gandeam daca vii. Stii tu,dupa toata chestia asta cu răpirea si cu înviatul si cearta m-am gandit sa te scot din starea asta si sa mergem sa ne distram.
E: nu stiu ce sa spun Amber. Eu cu Dilsha nu am mai vorbit de atunci si nu prea cred ca as vrea asta.
A: oh nu, nu! Dilsha nu va fi acolo! Vom fi doar noi doua. O seara a fetelor , ce zici?
Ma gandesc putin la propunere si la tot ce se intampla si scot un ofatat, iar dupa accept. Nu ar strica sa imi relaxez mintea o seara.
Ma pun sa ma pregătesc pentru ca ceasul este deja 20:00 iar Amber vine sa ma ia la 22:00. Fac un dus si dupa incep sa ma machiez putin si sa imi ondulez putin parul făcând-ul sa para dezordonat. Dupa ce ma imbrac vad ca a trecut o ora jumate. In aproximativ 30 de minute trebuie sa apara Amber. Imi aranjez putin camera si vad lănțișorul pe care mi l-a dat Dilsha de ziua mea pe măsuța de machiaje. Il pun la gat sa il admir in oglinda cat de frumos si delicat este. Toate aceste petricele si diamante... cum de si-a permis sa imi cumpere asa ceva? Nici nu ne cunoșteam bine atunci cand mi l-a dăruit. Aud claxonul mașinii si ma sperii ,dând cutia cu accesorii jos. O ridic repede si o arunc pe pat, imi iau geanta si cheile si ma grabesc sa ies repede din casa.
E: buna! Spun si inchid portiera.
A: uuuh fato ce bine arați. Spune Amber si imi arunca o privire perversa.
E: nu mai bine decat tine! Spun si o complimentez. E asa superba! Tot timpul are o înfățișare de iti ia răsuflarea.
A: trebuie sa facem o mica oprire sa imi fac plinul la masina pentru ca in seara asta voi concura la cursa .
E: serios? Nu credeam ca vei participa si tu .
A: oh ba da! Iar tu vei sta in masina cu mine.
**Suntem prin mulțime iar Amber si cu mine salutam persoanele cunoscute aici. Mai mult Amber.. nu stiu cum de ii stie pe toti de aici.
A: majoritatea nu ii cunosc dar ei ma stiu drept verișoara lui Dilsha si stii si tu care este reputația lui aici de aia sunt asa vorbăreți si cauta atenție.
E: inteleg acum.. spun si iau un Mojito de la barul de pe plaja.
A: imi place lanțul tau! Ti se potrivește super. Spune si zambeste.Lanț? Care lanț? Spun si pun mana automatic la gat.
E: aa.. da.. uhm mersi . L am pus la gat doar ca sa ma uit mai bine cum mi-ar sta si toate astea dar am uitat sa il mai dau jos dupa ce ai venit tu sa ma iei.
A: e de la Dilsha nu?
E: da..
A: pai atunci sa ai grija de el mai ales prin mulțime. A costat o mulțime de dolari si e facut la comanda.
E: mai bine il dau jos. Spun si imi pun mainile la gat.
A: nu! Spun doar sa ai grija! Pana la urma lănțișorul e facut sa il porți la gat nu in buzunar. Spune Amber si rade.
E: ai dreptate. Spun eu si imi termin băutura. Acum hai! Sa mergem la linia de start. In 10 min se da startul. Spun si o trag dupa mine.
Suntem in masina si startul se da in cateva secunde. Am emoții pentru Amber, mai ales ca a pus ogramada de bani ca sa intre in cursa. Cine ar fi crezut ca pentru a participa la o cursa trebuie sa plătești atat de mult?!
Ne punem centurile, iar Amber isi verifica pentru a nu stiu cata oara bordul si tot felul de butoane pe care le are pe langa.
E: succes! Spun eu iar ea imi zambeste drept raspuns.Cursa incepe, iar noi pornim in viteza. Traseul e destul de lung. Trebuie sa trecem prin oras, ocolind fiecare masina care este in trecere. Cine ajunge prima la finish fara sa fie prinsă de politie câștiga 30 de mii de dolari.
Facem dreapta pe Kirkham Street si mergem tot inainte făcând zig zag printre mașini. Amber apasă un buton si aud vocea lui Aiden in masina. Ce? Ce e asta? Raman uimita.
A: ai auzit? Spune Aiden.
Amb: nu am inteles spune mai clar si repede!
A: trebuie sa faci dreapta cand ajungi la Sunset Blvd. Si sa o tii tot inainte pentru ca polițiștii sunt deja pe urmele voastre si sunt.. Dilsha , unde sunt polițiștii ?D: sunt direct in fata ta la 2 km indepartare. Daca iti menții viteza asta poti face dreapta pe Bulevard si sa le închizi calea.
E: ce? De unde stiu ei asta? Intreb confuza.
D: ai luat-o cu tine? O intreaba Dilsha pe Amber.
A: da! Te deranjează cu ceva ?
D: Da! Acum chiar trebuie sa ai grija de politie pentru ca daca va prinde nu pe tine te omoară Bob!
E: Alo! Da, sunt si eu aici si aud discuția voastră!
D: oh! Te-ai decis sa imi raspunzi prințesa? Nu face toata chestia asta despre tine! Nu trebuie sa fii in centrul atenției tot timpul.
E: vorbeste cineva ? Ca eu nu aud pe nimeni aici. Spun eu prefăcându-ma ca nu il aud.
D: acum tu esti cea care se comporta ca un copil ignorând situația. Maturizează-te!
E: eu sa ma maturizez? Tu esti ala care crede ca rezolva tot prin bataie ca un copil mic!
A: opriți-vă ! Suntem in mijlocul cursei iar voi vreti sa va certați si acum?? Da-mi-l pe Aiden sa imi spuna ce sa fac pentru ca am facut dreapta deja.
A: mergi inainte si mărește viteza! Izabelle se apropie de tine.
E: stai ce? IZABELLE concurează??
A: asa ne-am împrietenit noi. La prima ei cursa. E o șoferița destul de priceputa sa stii, dar nu mai priceputa decat mine. Spune si mărește viteza scoțând un ranjet.
A: doua mașini au fost deja prinse si ati mai ramas 5 in competiție. Momentan esti pe locul 1 iar Izabelle pe 2.
Este destul de greu sa cred ca Izabelle stie sa faca si altceva inafara de a isi deschide picioarele pentru tot feluk de barbati si de a se admira singura .
A: 4 mașini de politie se îndreaptă spre tine din dreapta pe Rivera Street. Accelerează putin mai tare ca sa treci de ei si sa o lasi pe Izabelle in mana lor .
Amber face asa cum i se spune iar eu incep sa ma panichez putin din cauza vitezei. Pun mana pe portiera si ma tin strâns. Stomacul meu nu mai poate de la atâta zig-zag.
E: am crezut ca sunteti prietene! O lasi sa fie prinsă?
A: Rose, in cursa asa se face! Nu conteaza cu cine esti prieten sau nu. Fiecare pentru el aici.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomantizmEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...