Capitolul 32

3.5K 159 3
                                    

A trecut o saptamana si ceva ca sa putem readuce locul la viata. Am folosit majoritatea banilor ca sa cumparam tot ce aveam nevoie ca sa incepem. Ce mai aveam nevoie, sediul lui Shay ne trimitea sau ne facea rost. Am facut toate salile, camerele ascunse , laboratoarele chiar si padurea plina de trasee ,obstacole si holograme.

Cu personalul stam putin nasol pentru ca nu toti au vrut sa se intoarca la fostul lor loc de munca. Cei care au venit sunt constienti ca un salariu de aici face cat 4 salarii normale.
**

D:arati sexy in pantalonii astia. Spune Dilsha din spatele meu. Acest compliment m-a facut sa zambesc si sa ma inrosesc.
Ma intorc la el incercand sa fac o fata plictisita. Nu pot lasa sa isi dea seama ca undeva, inauntru inimii mele, incep sa am sentimente pentru el.

E: As vrea sa spun la fel si despre tine dar nu vreau sa mint. Spun eu artagoasa, apoi zambesc drept victorie.

Dilsha zambeste amuzat.

D: cred ca ai vrut sa mi spui "multumesc iubire". Spune el inca mergand in spatele meu. Ajung la dulapul meu si il deschid, cautandu-mi ceva de facut. Cursurile au inceput azi, iar eu cu toate gandurile si planurile de la academie nu ma pot concentra.

Ma uit la el si imi dau ochii peste cap dar ceea ce face el este sa-mi traga mana care era in dulap si sa l inchida.

Nu mi-a dat inca drumul la mana iar asta ma face sa fierb. Fiecare atingere a lui ma face sa clocotesc.

D: ma multumesc si cu un simplu "merci". Spune el clipind usor , punandu-si ochii in evidenta. Acest gest ma face sa inghit in sec.

E: mersi ca m-ai informat ca arat sexy dar nu trebuia. Stiam asta deja. Spun eu increzatoare apropiindu-ma de el. Pot sa jur ca l-am vazut inghizand in sec.

Dilsha isi afiseaza ranjetul lui apoi face un pas inspre mine ,eu facand unul inapoi,lipindu-ma de dulap. Cu cealalta mana care nu era ocupata, imi da un fir de par la o parte si isi pune mana langa capul meu , capturandu-ma astfel in stransoarea lui.

Se apropie de fata mea si se uita la buzele mele. De ce ai facut asta? Simt cum genunchii se transforma in gelatina . Se apropie de buzele mele,iar eu stau acolo,inghetata. Inghit in sec cand vad ca mai are putin si le atinge pe ale mele dar se retrage, zambind pervers. De ce nu m-a sarutat? Chiar voiam sa simt gustul buzelor lui. Bate in dulap de doua ori astfel scotandu-ma din vraja iar apoi se apleaca spre urechea mea.

D: nu mai esti asa tare acum hm? Spune el si chicoteste. Parul de pe ceafa mi s.a ridicat cand aerul lui cald s-a izbit de gatul meu. In seara asta avem petrecere la Tylor. Stiu ca am luat-o in serios cu academie dar sa nu uitam ca avem nevoie si de pauze de distractie. Vin sa te iau la 22:00. Spune si imi musca lobul urechii, apoi pleaca lasand aerul rece sa ma atinga. Pana aici a fost! Am paralizat! Acum chiar ca nu mai are nici un rost sa ma duc si sa inteleg ceva de la cursuri.

***

Intru in casa pentru a ma schimba si a ma vedea cu Amber. Urc scarile dar o aud pe Eva din bucatarie,strigandu-mi numele.

E: da? Spun intrand in bucatarie.

Eva: am fost sunata acum 2 ore de cineva, spunandu-mi ca academia s-a deschis si daca este o gluma sau nu. Vrei sa mi spui ceva?

E: ehm.. Eva.. nu ti-am spus pentru ca stiam ca nu prea esti de acord cu aceasta idee.

Eva se uita la mine incruntandu-se.

Eva: cred ca m-am facut inteleasa cand ti am dat apartamentul sa gasesti cheia.

E: nu inteleg.. spun eu confuza

Eva: spun ca daca ai redeschis academia fara sa ma anunti este foarte nepoliticos sa nu ma intrebi si pe mine daca vreau sa ma intorc la vechia mea casa! Spune si zambeste.

E: Eva... te referi cumva ca..

Eva: ca sunt mandra de tine pentru ca ai calcat pe urmele parintilor tai si ca o sa ma intorc in afacere, daca si tu esti de acord.. doar tu esti sefa.

Am sarit in sus de bucurie. Cum sa nu fiu de acord?

E: normal!! Doar ca nu sunt eu sefa, Dilsha este Alpha. Si e logic ca te poti intoarce chiar si de azi!!

Eva: sa nu grabim lucrurile. Maine e bine.

Am dat din cap si am urcat sus. M am schimbat intr-o pereche de blugi albastri, pentru ca pantalonii de piele rosie pe care ii aveam azi atrageau prea multe priviri . Mi-am luat un pulover bej,sportiv si Vans in picioare.

Ies din casa salutand-o pe Eva si intru in masina, conducand spre Raif.

Parchez masina pe pista langa cea a lui Amber si ma indrept spre garajul unde stam deobicei. O vad la masa cu Aiden si cativa baieti pe care ii tot vad pe aici. Salut politicos apoi Amber si cu mine plecam spre pista.
Ne punem la o masa afara care avea privelistea frumoasa spre ocean.

E: Amber, ghici cine se alatura academiei!

A: nu stiu fato, spune mi tu!

E: Eva! Amber se uita suspicios apoi zambeste.

A: nu ma asteptam la asta. Dar ma bucur. Incepem sa fim din ce in ce mai multi. Mai ales si cu cei pe care i.a recrutat Chuck azi.. nu sunt de acord cu ei! Spune ea si isi pune bratele in san.

E: la ce te referi? Spun eu confuza.
A: nu stiai? Chuck si-a luat maimutele la etajul lui!

E: care maimute Amber? Spun eu usor iritata.

A: stii tu.. Beth , Adam si ceilalti. Spune ea si isi bea sucul.

E: cee? Nu pot sa cred!! Si nici macar nu ne anunta? Spun eu nervoasa.

A: asa am reactionat si eu. Stai sa vezi cum va reactiona Dilsha! Spune si rade dar zambetul ii piere atunci cand il auzim pe el .

D: sa reactionez la ce? Aud o voce groasa din spate.

Ma uit la Amber dandu-mi o palma mintala.Trebuia sa tacem.

A: Chuck si-a bagat gasca in academie. Spune Amber plictisita.

D: ce?? Spune Dilsha devenind nervos.
Persoanele alea nu sunt mai mult decat niste incuiati la minte. Le dai o palma si deja toarna tot.

E: cine se crede Chuck incat sa informeze persoane asa de inculte despre academie??

A: pacatul e deja facut. Au aflat deja si cred ca deja sunt la academie explorand totul ca la muzeu.

E: cum ii putem scoate?.. spun eu mai mult pentru mine.

D: sa ii scoatem? Spune Dilsha amuzat. Nu, nu.. unde ar mai fi distractia? Spune Dilsha afisandu-si zambetul diavolesc.

E: la ce te referi Dilsha? Spun eu putin speriata de ce ar putea gandi acest demon.

Amber incepe sa ranjeasca parca stiind deja la ce se refera Dilsha. Telepatie sau ce?? Uneori cred ca gandesc la fel.

D: spun ca ii vom face sa plece de buna voie! Spune Dilsha apoi imi intinde mana ,eu dand-ui mana mea. Simt ca plutesc pe nori,de mana cu diavolul!

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum