Dilsha P.O.V
E: ati verificat peste tot? Ii intreb eu inca o data pe ceilalti. Acasa la ea nu e.
A: nu e la Universitate. Spune Amber.
Et: nici acasa la tine. Adaugă Ethan.
C: la First nu e nicio urma de ea.
J: nici la Raif. Spune James.
E: a luat-o Eva! Cateaua aia si cu taica-su!
Spun eu nervos si cobor jos la parter.
Ascultați la mine! Strig eu in încăpere unde toata lumea sta la calculator si la fel si fel de monitoare. Opriti-va din ce faceti acum si căutați-o pe Rose!Urmăriți camerele de filmat si tot ce mai exista. Daca in cateva minute nu ati gasit nimic va iau pe fiecare in parte si..Ch: Dilsha! Striga Chloe la mine. Calmează-te. O vom gasi. Asa cum ai gasit-o si cand era la mine.
E:acum ca avem atatea probleme in oras e mult prea periculos. Spun si ma indrept spre iesire.
C:unde te duci? Ma intreaba Chloe din spatele meu.
E:Ma duc unde mi-a zis Joshua sa mergem. Ai de gand sa vii?
Cand am fost azi la anumitul Joshua Maxx am aflat o adresa de la un depozit vechi. Pentru binele lui,sper sa nu ma fi mințit pentru ca i-am promis ca il voi gasi,dar nu numai pe el. Ii voi gasi familia si tot ce iubeste el mai mult.
Chloe si Chuck sunt cu mine in masina.I-am trimis adresa si gemenilor sa ne întâlnim acolo. Sunt pregătit de orice in momentul asta. Daca trebuie sa calc pe cadrave ca sa ajung la prințesa mea atunci asta voi face.
Accelerez pe sosea si ignor sfaturile lui Chloe de a incetini. Doar la gandul ca cineva i-ar face rau cu un singur deget imi vine sa o iau razna. Daca Eva s-a atins cumva de ea,va plăti înzecit.
C: nu stiu de voi,dar eu mi-am adus jucăria mea. Spune Chloe si isi scoate un pistol din geanta. Sper ca sunteti si voi pregătiți nu? Nu se stie ce e acolo sau ce ne asteapta.
Ies din masina fara sa ii raspund si deschid portbagajul. Scot de acolo ce am eu nevoie si le inmanez lui Aiden si Ethan ce vor. Amber si James apar din senin si ma uit la Chloe care avea o fata de vinovata. I-a chemat pe toti?
E: du-te acasa Amber.
A: in niciun caz! Daca prietena mea e acolo si i-au facut ceva ii nenorocesc pe toti. Nu am de gand sa stau cu mainile in sân.
E: bine. Va țineți dupa mine. Nu faceti niciun zgomot si nu va îndepărtați. Le spun eu.
Ne apropiem de depozit si trag o privire pe geam. Vad oameni inarmati inauntru si un moșneag. Cred ca el e presupusul bunic. Cu parul lui alb,imbracat la costum si ochelarii aia pare un om de afaceri. O vad si pe Eva inauntru.
Ev: Trebuie sa plec tata, Bob isi va face griji. Am întârziat deja cu o ora acasa si nu vreau sa ii trezesc suspiciuni. Spune ea.
In momentul ala le fac tututor semn sa se îndepărteze si sa se ascundă. O data ce Eva iese pe strada principala, ies de dupa masina si ii pun mana la gura. Imi da o lovitura in coaste,dar asta nu ma oprește din a o strangula.
E: daca ai de gand sa tipi,iti rup gâtul in doua secunde din pozitia in care sunt acum.
Amber o loveste cu pistolul incat femeia din bratele mele isi pierde cunoștința. Mă uit la Amber si o vad cu un zambet diavolesc pe fata.
A: ce? Am așteptat toata viata un moment ca asta. Spune șatena si intra in masina. Nu ma mir ca suntem neamuri.
O băgăm pe Eva pe bancheta din spate si pornim la drum. Nu credeam ca ii voi aduce vreodată pe derbeleii astia la locul meu unde imi fac treaba dar nu am încotro.
Dupa 20 de minute de condus intram cu mașinile in parcare. Pe dinafara pare o fabrica de piese auto si masini dar pe dinăuntru.. pe dinăuntru se intampla cu tot altceva.
Ch: unde suntem? Ma intreaba Chloe.
E: bun venit la locul unde toata magia se intampla. Spun eu si intru in cladire. Prima încăpere arata normal, ca un service auto dar o data ce intram pe usa din spate, intram in lumea mea.
Muncitorii sunt acolo,fiecare făcând-uși treaba lui. Avem de facut livrări săptămânal. Ethan si Aiden au mai fost pe aici pentru ca m-au ajutat cu multe.
Cei doi gemeni care o cara pe Eva intra in alta camera si o lăsa pe un scaun.A: deci aici se intampla totul nu? Spune Amber uimita.
E: cam asa ceva. Spun eu si o leg pe Eva de scaun.
Ch: cum de n-ai fost prins pana acum? Ma intreaba sora mea mai mica. Am disparut o vreme si am aflat multe informații dar asta.. asta nu mi-a venit niciodata in cale.E:nu am timp de detalii,Chloe. Ce e important acum este sa o trezim pe frumoasa adormita si sa o facem sa ne spuna tot.
O ud pe fata si asta o face sa se trezească. Trage de scaun si observa ca e legată.
Eva: nici n-ai idee in ce te implici, Dilsha! Spune ea nervoasa. Da-mi drumul acum si voi trece cu vederea.
La auzul vorbelor ei un zambet imi apare pe fata. Iau un scaun si ma pun pe el,făcându-ma confortabil.
D: vom ajunge si la aia mai incolo.Ce-ar fi sa imi spui unde e Rose si poate vei putea pleca de aici in doua picioare.
Eva: Rose? Spune ea si rade. Nu noi am luat-o pe Rose.
D: din ce am aflat noi, am inteles ca ea te-a vazut pe tine cu tăticul tau la masa. Ai urmărit-o pentru ca v-a facut poze dar ai pierdut-o. A doua zi, Rose a disparut. Asa ca da-mi un motiv bun sa te cred ca Rose nu a fost rapita de voi! Ridic eu vocea la ea.
Eva: Dilsha, stiu cum e sa fii îndrăgostit dar trebuie sa gândești limpede. Noi nu am luat-o pe Rose!
Nu am rabdare cu ea asa ca ma ridic in picioare si arunc scaunul la podea.
Ch: Dilsha, poate ca spune adevarul! Spune Chuck din spate.
E: ieșiți afara. Spun eu direct.
Ch: ce? Nu!
E: Ieșiți afara! Tip eu la ei. Nu i fac nimic,promit! Spun eu. Oricât de nebun sunt eu, nu am de cand sa bat o femeie legată de scaun.
Ceilalti iesa mai putin Amber care o fixează pe Eva.
E: si tu,Amber. Spun eu si arat spre usa.
Șatena din fata mea se apropie de femeia legată si ii da o palma mutându-i capul in cealalta parte.
A: nu am de gand sa stau aici cu mainile in sân in timp ce Rose e undeva sechestrata!Eu n-am promis nimic! Spune ea si se intoarce inapoi la Eva.
Lasa-ma sa iti spun ce facem mai departe. Il vei suna pe tatal tau si ii vei spune ca daca nu ne-o da pe Rose inapoi in 4 ore poate sa isi spuna pa-pa de la fiica lui iubita. Poate ca Dilsha nu te va atinge pentru ca esti femeie si esti legata dar eu nu voi avea nicio reținere. M-am facut înțeleasă?
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...