Imi pun rochia neagra pe mine si cobor jos. James inca mananca pizza,iar ceilalti sunt deja gata. Chloe poarta o salopeta neagra pe corp iar Amber o fusta mulată cu print de leopard si un top negru.
D: gata? Ma intreaba Dilsha si ma saruta scurt pe buze.
E: da. Mergem? Intreb si ma uit la James care este cu felia in mana. Da din cap si iesim din casa.
***
Dupa un drum de 15 minute ajungem la Raif. Parcăm si ne indreptam spre barul de pe plaja. Imi aduc aminte de conversatia ținuta aici cu Harry si mi se face scârbă.
Comandam fiecare cate ceva apoi mergem prin mulțime. Aiden si Ethan se înscriu la o cursa,iar noi intram in depozitul de acolo. Oameni beți peste tot dansând,cântând si jucându-se jocuri precum sticluta,bear-pong sau biliard. Ne decidem sa ne oprim la masa de biliard, iar oamenii care erau acolo isi iau talpasita. Am inceput sa ma obișnuiesc cu faptul ca oamenii se feresc de Dilsha atunci cand il vad. Amber a ramas cu Aiden,iar James a plecat prin multime. Chuck si Dilsha joaca primul joc, iar eu si Chloe ne așezăm pe canapeaua de langa. Dupa cateva minute si 2 pahare baute,ma duc la baie.
Ma usurez si ma spal pe maini. Ma uit in oglinda si imi pun o compresa cu apa rece la ceafa, din cauza caldurii. De fiecare data cand fac asta imi revin. Imi verific telefonul si vad un mesaj primit de la Bob."Esti bine? Cum te mai simti?"
Ii raspund ca sunt bine si ca nu are de ce sa isi faca griji si deschid usa. In pragul ușii este Dilsha,care intra val vârtej si ma saruta.
E: Dilsha.. nu! Nu aici! Spun si imi reglez vocea.
Daca vom fi prinsi? Nu vreau sa ma fac de rusine aici de fata cu toti. Ce va crede lumea dupa?
El se îndepărtează de mine cu o fata ofticata si se sprijină de chiuveta uitându-se la el in oglinda. Se admira putin si isi aranjează parul apoi ranjeste. Omul asta este indragostit de el însăși.E: esti naspa. Spun si rad de el.
Isi intoarce privirea si ridica din sprâncene.
D:esti topita dupa mine!
E: daa, sigur.. spun eu si pufai.
D: esti plictisitoare!
E: poftim? Spun si ridic si eu din sprâncene
D: ce ai auzit. Iti este teama ca ne va prinde cineva,de aia. Spune el ca si cum mi-ar fi citit gândurile.
E: ce? Nu! Mint eu si imi pun mainile in sân.
Pur si simplu nu am chef.D: daa, sigur. Spune si deschide usa. Iti este frica sa risti.
Iesim din baie si ajungem inapoi la masa de biliard care acum este goală.
E: unde s-au dus? Il intreb pe Dilsha
D: schimbi subiectul? Spune si rade. S-au dus sa mai aduca băuturi.
E: ce vrei de la mine hm? Spun si ma apropii de el.
Ma scoate din sărite!
D: jucam un joc?
E: ce fel de joc? Il intreb confuza.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
Roman d'amourEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...