Ma intorc si il vad pe Dilsha care ranjea.
D: ti-a luat ceva sa iti dai seama. Spune el cu o voce ragusita si extrem de sexi.
E: Dilsha!! Ce cauti aici? Spun destul de nervoasa dar o parte din mine nu este de acord.
D: ce caut aici? Printesa, daca te uiti mai bine.. esti in casa mea, in patul meu. Ar trebui sa fii mai respectoasa.
E: cat e ceasul? Intreb dar nu mi raspunde.Dau sa ma ridic ca sa imi pot cauta telefonul dar el ma trage inapoi, facand stransoare si mai insuportabila. Parul de pe ceafa mi se ridicase in momentul cand respiratia lui ma mangaia.
E: Dilsha!! Spun de data asta mai autoritara.
D: 11:30 spune el mai mult in soapta.E:Cee???? Nu! Nu!! Nu!!! Aveam cursuri de dimineata! Spun si reusesc intr-un fel sa ma ridic din pat . Imediat si maraitul lui iesind printre buze. I.am spus Evei ca o sa ajung devreme! O doamne! Sigur e asa de ingrijorata.. si Beth la fel! Cum ramane cu cursurile? Spun destul de agitata cautandu.mi geanta.
D: erai asa de perfecta cand dormeai si taceai.. spune Dilsha prin perna.
Iau o perna de pe pat si o arunc spre el.
E: du.ma la cursuri!! Acum!! Spun autoritara , dar nici eu nu ma cred.
D: iubito.. vrei sa te duci asa la cursuri? Acum? E aproape 12 ceasul, pana ajungem se termina tot. Spune el si zambeste uitandu.se la corpul meu.Ma uit in jos si vad ca sunt in costumul meu de baie. Simt o caldura in obrajii mei si ceea ce fac este sa iau un cersaf cazut jos de pe pat si sa ma infasur in el. Am dormit cu el? Asa? Nu am facut nimic nu? Sper!! Il aud pe domnul perfectiune razand. Un raset asa de frumos pentru urechile mele!
D: nu trebuie sa iti fie rusine. Am vazut mai multe fete decat iti poti tu imagina mai goale de atat. Si in plus.. aseara nu mai gandeai asa cand era sa iti dai sutienul jos prin multime.
Nu cred nici un cuvant din ce spune el.. eu nu sunt asa! Normal ca domnul perfect trebuie sa se laude cu cate fete a fost in patul acesta. Ma uit in locul unde am dormit gandindu-ma cate fete mult mai frumoase decat mine au fost aici.
D: Daca te gandesti la fetele cu care am facut sex.. ei bine.. vei fi fericita sa auzi ca esti singura care a dormit in patul meu. Cu toate imi fac treaba prin hoteluri sau la ele acasa.
E: de ce as fi fericita?
D: pentru ca esti mai speciala fata de tarfele celelalte.A spus cumva ca sunt speciala?
Sigur spune asta fiecarei fete pe care o vrea in patul sau!! Cine stie cate fete au fost in casa asta
Ai dreptate..
E: Sa stii ca fetele care se culca cu tine nu inseamna ca sunt tarfe! Poate au o speranta ca te vei indragosti de ele si..
D: si ca ma vor schimba bla bla . Printesa, ele stiu in ce se baga.E: rochia mea unde este?
D: te-am gasit fara.
E: telefonul? Spun cu o mica speranta ca macar pe ala il mai am.
D: pe birou. Spune si imi arata.
Zambesc si ma indrept spre el ,dar vad ca nu mai are baterie.Dilsha se ridica din pat cu o pereche de pantaloni scurti, la bustul gol. Muschii lui ii iesa in evidenta ceea ce ma face sa ma holbez. Cum poate sa arate cineva asa de bine??
D: nu te mai holba! Ti-ai facut un obicei prost! Stiu ca arat foarte bine dar totusi.. spune el si zambeste.
E: am vazut si mai bine! Mint eu. Se uita suspicios la mine analizandu.mi fata. Se indreapta spre dulapul lui si isi scoate un tricou, negru bineinteles pe care mi.l arunca mie.
Ma uit la el si dupa la tricou, pe care il mai scutura o data.
D: vrei sa te imbraci cu el sau ramai asa? Spune el ironic.
Iau tricoul si ma imbrac cu el. Imi face semn sa il urmez asa ca asa fac.Iesim din camera lui si dam de un hol lung. Trecem pe langa celelalte camere si coboram scarile. Traieste cu parintii lui oare? De ce are o casa asa de mare si de unde isi permite atata lux? Intram in bucataria care era de culoarea gri. Imi place la nebunie!
E: locuiesti singur? Il intreb si ma sprijin de blat.
D: nu.
E: cu parintii?
D: nu. Spune si se duce spre aparatul de cafea. Cafea? Ma intreaba. Eu ii fac semn ca da .
E: atunci cu cine? Intreb eu curioasa.
D: vei vedea. Spune el si ranjeste.
E: ai cumva un incarcator? Matusa mea m.a dat cu siguranta disparuta.Dilsha urca scarile , lasandu.ma singura. Ies din bucatarie si ma holbez la sufragerie. Toata casa este asa de luxoasa si de aranjata. Ma uit si vad un tablou cu Dilsha si cu parintii lui , impreuna cu o fetita putin mai mica decat el. Daca spuneam ca Dilsha este perfectiuna intruchipata.. este pentru ca nu l.am vazut pe tatal lui inca. Seamana leit cu el, dar ochii sunt a mamei lui.
D: incarcator! Spune si imi intinde incarcatorul si telefonul.Il urmez in bucatarie si ne asezam la masa, dupa ce mi.am pus telefonul la incarcat.
E: acei.. oameni sunt parintii tai nu?
Dilsha se uita cu o privire destul de iritata la mine.
D: da. Spune el indiferent. Dar nu prea cred ca este treaba ta! Printesa.. spune si ia o gura din cafea.
E: sunt aceleasi persoane pe care i.am vazut si in albumul vechi al matusii mele. Si ei au facut parte din acea academie ! Si ei sunt fondatori !!Dilsha se uita la mine suspicios dar tace. Starea lui i s.a schimbat dar se vede ca se abtine.
E: trebuie sa ajung acasa. Dar cum ii voi explica Evei asta? Spun si arat spre tricou.Am decis sa schimb subiectul pentru ca se vede ca nu prea ii placea ca o straina ca mine sa se bage in afacerile familiei lui.
D: hm.. spune si dupa ranjeste. Stiu ca ii trece ceva prin minte. Te poti schimba.
E: cu ce? Doar nu o sa iau tricoul tau drept rochie sau... sunt intrerupta de usa de la intrare care se deschide si de sunetul ghetelor care se indreapta spre bucatarie.
Ma uit spre Dilsha care zambeste , cu o fata destul de pacatoasa. Cine e?
A: oh.. trebuie sa glumesti.. spune Amber nervoasa, uitandu.se la mine.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
Storie d'amoreEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...