Capitolul 44

3.3K 156 48
                                    

Ii ridic telefonul spart din gunoi si incerc sa il accesez. Nu funcționează deloc. Dau cu piciorul de gunoi, făcându-l sa se răstoarne.

A: hei! Dilsha! Oprește-te! O vom găsi , iti promit. Spune Amber. Il voi omori pe Jake cu mana mea daca va fi nevoie. Imi spune Amber.

Et:. Exact! Nu ne vom opri pana nu o gasim . Imi spune Ethan.

E: Stiu ca o vom găsi. Nu imi este frica de asta. E vorba de ce se poate intampla pana o vom găsi.

Ma uit prin jur  si nu prea mai este lume pe strada. Este tarziu si străzile devin din ce in ce mai goale. Ne intoarcem inapoi la Academie unde ne asteapta toti angajații sa le dam o veste. Nu stiam ca Rose este chiar asa plăcută de muncitorii de aici.

Suzan, alta tocilara pe aici se apropie de mine cu capul in pământ uitându-se la papucii ei cu tălpile rupte. La ce salariu primeste nici nu stiu cum de umbla cu hidoșii aia in picioare.
S: ultima livrare a fost făcută domnule.. banii au fost primiți cu bine. Ii băgăm in seif pe toti sau doriți o parte in cont?

E: poti face jumi-juma' spun eu apoi plec. Câștigam din ce in ce mai multi bani din academie. Shay ne-a ajutat sa ne extindem in privința vânzărilor .
Ma indrept  spre Chuck care sta in spatele lui James.

J: fiți putin atenți va rog. Spune el iar noi ne adunam. Pe  ecran apare harta orașului .
Telefonul lui Rose a fost gasit aici! Spune si încercuiește locul. Iar petrecerea a avut loc aici! Spune si încercuiește zona de langa.Daca analizați bine nu are nicio logica. Dilsha, ai spus ca ai sunat-o imediat cum a plecat. Iar apoi, ceilalti au sunat-o dupa ce trecuse mai bine de 1 ora, iar telefonul inca suna! Asta inseamna ca nu era stricat. Dar de la petrecere pana la adresa unde am gasit telefonul faci nici10 minute. Iar Jake nu cred ca este asa prost incat sa nu isi aduca aminte ca  fata pe care a răpit-o are telefon la ea. Asa ca,ori a plimbat-o o ora si s-a intors spre petrecere apoi si- a adus aminte ca are telefonul la ea si l-a aruncat.. ori

E: ori telefonul a fost pus intenționat acolo. Il completez eu.

J: exact!

E: vreau sa vad telefonul acum! Spun si ma duc pana la bărbatul căruia i-am dat telefonul sa il repare. Il iau si ma uit atent la el. Ii scot husa si gasesc un bilețel mic . Il deschid si citesc ce scrie pe el:

"Găsește-o!"

E: vrea sa vad harta ! Trebuie sa gasim ceva!
- nu sunt clădiri abandonate pe o raza de 5 km de la acea adresa. Este un cartier de bogați deci nu prea cred ca o tine acolo.

- la 15 km de acolo este o padure. Șansele noastre acolo se îndreaptă.

E: am plecat! Spun si ies impreuna cu gemenii si Amber.

Inainte sa intru in masina il vad pe James impreuna cu Chuck, John, Zoey, Beth si Adam in spatele lui. Ce vor si maimuțele astea?

C: daca Rose chiar e acolo, iti trebuie ajutoare! Nu se stie de ce vei da acolo! Spune Chuck apoi coboară scările. Lasa-ma sa te ajut. Spune el si imi intinde mana.

Ii strang mana dupa ce stau cateva secunde sa ma gandesc apoi aud un strigat de bucurie din partea lui Adam.

B: credeam ca nu o placi pe Rose. Ii spune Beth.

A: stiu dar niciodata nu am apucat sa folosesc astea. Spune si isi deschide portbagajul. Trag o privire in el si vad fel si fel de arme. Imi place de el. Tot timpul a fost băiatul sinistru.

Rose pov:

Este 4 dimineata iar eu nu pot dormi. Am facut un dus si m-am schimbat in hainele date. Nu ma pot opri sa ma gandesc la vorbele brunetei. Daca este adevarat.. daca voi Închide Academia voi lasa atat de multe familii in strada. Voi rămâne la viata mea normala si plictisitoare. Ma gandesc cine este acea persoana care ne vrea răul de atat de mult timp . Cu Academia ma simteam mai aproape se parintii mei. Simteam ca si cum as avea un scop in viata. Nu vreau sa o inchid.  Mai ales ca daca as vrea, Dilsha,Chuck ai Shay ar trebui si ei sa fie de acord.

Aprind televizorul si caut un canal interesant. Dau de un film de dragoste iar mintea imi fuge imediat la Dilsha si la imaginea cu el ai Izabelle sărutându-se. De ce mi-a facut asta ? A vrut de la bun inceput sa se joace cu mine ? Si eu care chiar credeam ca simte ceva pentru mine.

Ațipesc  cu greu in gândurile mele pana cand ma trezesc din cauza unor sunete foarte tari. Sunt cumva..Focuri de arma? Ce naiba? Ma ridic in picioare si ma uit la ceas,care indica ora 6:10 dimineata.

Aud zgomote pe hol iar apoi usa se deachide, pe ea intrând bruneta cu zâmbetul pe fata si un bărbat.

E: ce se intampla? Intreb eu agitata si putin speriata.

X: ti-a sosit cavaleria! Spune si rânjește.

E: serios? Si tu de ce naiba zambesti?

X: pentru ca eu pe ei ii asteptam. Tu ai fost mai mult o.. momeala pentru Dilsha.

E: daca il voiai pe el de ce nu te-ai dus direct la el? Spun eu nervoasa, țipând ca sa ma poată auzi. Este foarte gălăgios acum

X: pai si unde ar mai fi distractia? Spune ea apoi rade.

E: scorpie nebuna ! Spun eu inainte ca usa sa sara din balamale si sa cada pe jos. Pe ea intra Dilsha impreuna cu .. Chuck? Ok asta ciudat duo..

Ii vad pe amandoi făcând niste ochi mari si răman amandoi muti. Dilsha arata ca si cum ar fi vazut o fantoma , iar Chuck nu e mai prejos cu mult. Le vad semnele de întrebare si confuzia din ochii lor. Imediat apar si gemenii cu Amber care raman la fel de masca. Ma uita la bruneta de langa mine care zambeste timid.

D: C..Chloe? Spune Dilsha usor.
C: salut frățioare!

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum