Facem asa cum ne-a spus si am plecat fiecare la casa lui fara sa cerem explicatii. Le voi cere cand voi ajunge. Momentan sunt in masina. Am vorbit cu Eva si i-am explicat cum sta treaba si mi-a spus ca atata timp cat nu imi afecteaza cursurile, ea este de acord. Bob crede ca plec in vacanta cu prietenii mei, la o cabana. Nu mi-am luat un bagaj mare. Mi-am luat o valiza mica in care sunt cateva schimburi si produse de ale mele,inclusiv cateva machiaje.
Ajung dupa 10 minute de condus si parchez masina langa cea a lui Dilsha , a lui Amber si a gemenilor. Imediat dupa mine apare si Chuck. Ies din masina si ii salut, ma pun pe capota si ma uit la Dilsha,in timp ce il asteptam pe James.
D: ce? Sunt prea frumos? Spune Dilsha increzut.
E: ce? Te-am bagat in seama? Spun ironica dandu-mi ochii peste cap.
D: de ce te uiti asa?
E: e cum de ce ma uit asa. Ma uit asa ca nu am mai vazut in viata mea un arogant mai mare decat tine! Spun eu.
D: auch printesa.. spune el prefacandu-se ranit.
D: Acum spune-mi... cum de.. am vrut sa imi pun intrebarea dar James isi facu aparitia si el in sfarsit.J: scuze de intarziere spune si ridica mainile in semn de nevinovatie.
D: noi doi chiar chiar o sa fim prieteni buni.. spune Dilsha cu un ton amenintator la fel ca privirea lui.J: nu stiu daca vin cu voi.. Dilsha ti.am aratat cam pe unde este in saptamana aceea si stii si tu. Daca pun ghiara pe mine.. nu mai ies de acolo! Spune James cu o voce usor timida.
A: nu fi o pasarica ,putoiule! Nu te mai plange! Esti cu noi! Nimeni nu ne pune punct niciodata!
J: as vrea sa sper asa.. dar voi... voi nu ati vazut de ce este ea in stare! Nu o stiti! Nu ii stiti trecutul.. cum a.. schimbat.o!Eu ma apropii de James si pun mana pe el, usor calmandu.l. Ma uit in dreapta la Dilsha care isi inclesteaza maxilarul.
E: James , calmeaza-te! Esti cu noi! Vei fi bine! Crede-ma!James aproba cu greu si intram fiecare in masinile noastre. Pornim la drum, vorbind prin Bluetooth toti 7 .
Ajungem pe autostrada unde Dilsha este primul, Chuck este in spatele lui si in fata mea, iar in spatele meu este James. Ethan cu Aiden care sunt in aceeasi masina sunt in stanga lui Dilsha, iar Amber in dreapta.
E: va vorbiti tot timpul ca sa faceti asta? Spun si ma refer la forma condusului si la protectia lui Dilsha pe care eu, sunt sigura ca nu are nevoie.
O aud pe Amber razand iar James face la fel.
A: nu. Vine de la sine.
D: nu mai stati atat de vorba si accelerati! Spune Dilsha serios.
C: gata boss! Spune Chuck .Acceleram cu totii iar formatia se desparte, din cauza unor masini si a vitezei. Acum sunt in fata langa Dilsha.
Ma uit pe geam si vad cum ranjeste si imi face cu ochiul, eu aratandu-i apoi degetul mijlociu.
E: Dilsha cum de ti-a venit sa plecam asa dintr-o data in Los Angeles?
D: Am fost plecat cu James o perioada unde am fost in NY la fosta ei casa, scoala etc. Am ajuns in Los Angeles,am fost la fosta ei scoala dar dupa fricosul asta isi ia panica de fraier ce este si ne-am intors. Nu a vrut sa se apropie de sediul ei. Nici macar sa mi spuna nu a vrut!
J: Dilsha , nu toata lumea este neinfricata ca si tine! Si tu ai frici si slabiciuni!D: gresesti! Nu am nimic!
J: aici tu gresesti! O slabiciune este chiar langa tine. Spune James si aud cum ofteaza , celelalte , sunt in spate . Dilsha se uita in dreapta la mine apoi se intoarce la drum. Amber face parte din sangele tau nu ai cum sa nu tii la ea, pe gemeni i ai luat sub aripa ta , nu ai cum sa nu iti pese de ei ! Daca nu iti pasa, nu ii mai aveai acum in spatele tau! Pazindu.l!Prefer sa nu spun nimic. James are dreptate cu ei 3 , dar nu cu mine! A fost clar cand mi a spus ca el nu poate avea o relatie. Ca el se joaca cu fetele. Nu are cum sa fie altfel! Nu cred asta! Nu vreau sa cred asta..
Dilsha accelereaza mai tare, noi urmandu.l. D: am spus sa conduceti! Nu sa palavragiti atat!
***
Ajungem in LA in mai putin de 4 ore. Am zburat mai mult decat sa conducem pe sosea! Este ora 8 seara iar noi ne tinem dupa James. Iesim din oras, urcam un deal sus si ne parcam acolo masinile. Iesim din ele si ne indreptam spre un copac, und este o cladire acolo. Una mica, este o biserica.Poti vedea tot orasul de aici de sus, in pustietatea asta nu te aude nici dracu!
A: wow... spune Amber tinandu-se se mana cu Aiden.
J: stiu..
D: James iti bati joc de noi? Spune Dilsha nervos. Vrei sa spui ca invincibila,autotputernica si fioroasa Shay sau Caroline cum i se spune, cu o mafie greu de invins , invincibili chiar, au sediu acela imens de care imi spuneai in aceasta bisericuta de cativa zeci de metri patrati? Spune si il ia de guler pe James.J: asteapta! Ai rabdare!
D: am avut prea multa cu tine! Spune si vrea sa il loveasca dar instinctul meu este sa pun mana pe el sa se opreasca. L a lovit de nenumarate ori pe James cand el defapt vrea sa ne ajute, si pe el la fel.
E: sunt sigura ca exista o explicatie, Dilsha. Spun iar el ii da incet drumul lui James.A: tine! Spune si imi da telefonul ei.
E: ce vrei sa fac cu asta? Spun eu nedumerita
A: sa ne faci o poza.. da! Spune si il saruta pe Aiden eu facand poza. O poza reusita,dar nu la timpul potrivit.C: putem acum sa mergem? Spune Chuck. Nu de alta.. dar imi este foame si de aia. Spune Chuck punand-usi mana la burta.
James ne face semn sa il urmam. Intram in biserica cu pasi lenti, investigand zona. Este o biserica abandonata.
D: oh super.. spune Dilsha. Ne spovedim!Este o liniste adanca. Nici macar vantul nu se aude. Ma uit la James iar apoi la ceilalti , noi fiind in fata, unde era inainte altarul.
J: asteptati.. spune el.
D: trebuie sa spun ca acest sediu este asa de .. "imens". spune DilshaMai stam putin apoi vad cativa barbati, inarmati. In fiecare parte , cativa care intra pe usa de la intrare si cativa de unde dracu stie. Ne scoatem armele si le indreptam inspre fiecare,ei facand la fel, noi acum fiind incercuiti de ei. La dracu! Ma uit la James care mai avea oleaca si facea pe el.
Pe usa de la intrare intra o fata bronzata, pe tocuri. O fata superba chiar. Are o pereche de pantaloni de piele rosii largi , cu un top, sutien negru si un par brunet ca smoala superb si putin ciufulit. Maiculita! Fata asta este un inger! Fac ceea ce imi vine in cap si aceea este de a imi indrepta arma spre ea. Imediat cum fac asta aud un "nu" de la James apoi doi barbati de sus isi fac apritia, amandoi cu laserul pe mine. Am dat de dracu acum..
S: nt,nt,nt... imi place de tine.. ciudat. Spune si se uita la mine, apoi se indreapta spre James! Te-ai gandit sa te predai? Vad ca ti-ai facut si niste prieteni! Spune si se uita la noi. Trebuie sa recunosc ca te-ai ascuns bine in San Francisco!
J: stai.. stiai ca sunt acolo?Ea rade si se uita in prejur.
S: stiu totul. Am urechi si ochi peste tot. Stii si tu asta..
J: si de ce nu mi-ai facut nimic? Spune James confuz.
S: nu ma intereseaza cat ai furat de la noi, am facut dublu fata de suma luata de tine. Imi erai prieten.. de aceea m.ai dezamagit. Am pus frica in tine, ca sa nu te mai intorci dar acum vad ca ai facut opusul.. ce cauti aici?J: pot sa iti explic...
S: nu am nevoie. Vreau sa imi faci cunostinta cu prietenii tai! Mai ales cu ea.. spune si ma arata. Ea este curajoasa.Dupa cum vedeti... spune si se uite la Dilsha care are arma indreptata spre un barbat care are pistolul spre mine.. sunteti depasiti numeric! Continua ea.Nu a apucat sa spuna altceva ca pe usa intra cu cel putin 10 insi. Indreptandu-si armele spre ceilalti din incapere,inclusiv spre femeia din fata mea. Ce se intampla aici si cine sunt oamenii acestia? Nu mai inteleg nimic! Ma uit la Chuck si James care sunt si ei usor uimiti, apoi ma uit la Amber , la gemeni si la Dilsha care au un zambet si un ranjet pana la urechi!
S: numele meu este Shay!
D: stim asta Caroline Brown.. spune apoi se uita la ea punandu-si pistolul jos, la fel si toti ceilalti din incapere inclusiv cei 10 insi care au dat buzna aici.Pe fata lui Shay ii dispare zambetul atunci cand isi aude numele ei real.
D: dupa cum stii.. spune Dilsha si se apropie de ea. Nu suntem asa de prosti incat sa venim fara ajutoare.
S: chiar m.ati facut curioasa. Spune si zambeste . Veniti! Imi puteti vedea sediul!
A: sediul?.. intreaba Amber confuza. Toti suntem confuzi. Ce sediu?
S: oh draga.. asta este doar intrarea!Stam putin pe ganduri apoi Ethan spune:
E: sediul nu este aici.. la suprafata. Este sub pamant!La medie este Shay!
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...