B: sa o iau pe asta? Spune si imi arata o rochie de catifea . Sau pe asta? Si imi arata una de matase cu spatele gol.
E: pe a doua.
B: bun. Merg sa o cumpar. Asteapta ma aici! Sau nu! Uita te la pantofi bine?
E: bine Beth. Nu mai fi asa de agitata! Calm!
B: ce? Pf! Nu sunt.
E: ba da! Nu e mare chestie ti-am zis ca nu vreau sa fie ceva mare!
B: bine cum spui tu! Dar doar o data faci 19 ani!!! Dupa mine.. varsta de 19 ani este cea mai frumoasa deci nu o irosi! Spune ea si se duce la casa sa isi plateasca rochia.Azi este vineri. O zi inaintea zilei mele de nastere. Normal, fiecare om se bucura de ziua lui onomastica dar eu.. eu ma gandesc la parintii mei. Anul trecut mi-au daruit un colier de diamante, mostenire de la stra-stra-bunica , dupa venind din copil in copil. Ea a fost prima fondatoare a academiei. De acolo a pornit totul. Stiu asta de la Eva pentru ca pe zi ce trece aflu din ce in ce mai multe.
B: gata. Spune ea si ma ia de mana sa iesim. Nu imi plac pantofii de aici. Sunt groaznici! Spune Beth si ne urcam in masina.
E: incotro? Intreb eu.
B: este ceva ce nu ti am aratat pana acum. Pornim la drum si imediat ajungem in fata unui club.
E: "First"?spun si citesc numele clubului. Ce facem aici?Intram si ne indreptam spre bar. Ma uit in prejur si imi dau seama ca pe timpul zilei este bar si in timpul noptii club.
Z: bunaa!! Spune o voce cunoscuta.
E: Zoey?
B: zoey lucreaza aici in timpul liber.
Z: lucrat e ceva mult spus. Clubul apartine parintilor mei. Uneori vin si ii ajut.
E: hm. Si ce facem aici?
Z: aici iti vei petrece tu ziua ta de nastere. Spune mandra Zoey.E: ce?! Spun eu uimita.
B: da! Este perfect! Parintii ei sunt deja de acord deci e rezervat!
E: e prea mare! Nu vor fi atatea parsoane!
B: de asta ne-am ocupat noi deja!
E: oh nu.. spun si imi dau seams ca la ziua mea vor veni persoane pe care nu le cunosc.***
Deschid ochii din cauza razelor de soare. Casc, ma intind si ma uit la ceas.E:Cee??? Nuu!! Spun si cad din pat .
Am intarziat! Intru repede in baie si imi fac un dus extrem de rapid. Ma spal pe dinti si ies. Ma uit in dulap si aleg un compleu. O fusta alba si un pulover subtire tot alb.Cobor jos si intru in bucatarie unde am o surpriza.
E: Bill?
Bill: la multi ani scumpo!
E: multumesc Bill. Ce mai facii?
Eva: la multi ani draga mea! Spune si ma imbratiseaza.
B: la multi ani si multi multi bani !
E: multumesc Eva, mersi Bob.
Bill: ce sa fac.. am venit sa ii urez la multi ani celei mai frumoase nepoate! Si sa iti dau asta.Spune si scoate o cutiute mica . O deschid si un inel cu diamante imi apare in fata ochilor.
E: este suberb! Multumesc mult! Spun si il imbratisez.
Iau loc la masa si incep sa mananc repede.Eva: Rose.. unde iti sunt manierele? Spune si incepem sa radem.
E: Eva , trebuia sa fiu acum 35 de minute la clubul unde imi voi petrece ziua.
Bob: care club?
E: daca iti spun imi promiteti ca nu veti aparea pe acolo?
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...