Conversatia de ieri cu Beth m-a pus pe ganduri. Ma incalt si cobor jos la micul dejun unde era doar Eva, Bob fiind deja plecat.
Ev: neata scumpo! Imi spune si imi aseaza niste clatite in fata.
E: neata! Mhmm... spun si miros clatitele.
Iau cateva inghitituri apoi ii spun.
E: Eva, am o intrebare si te rog sa imi raspunzi sincer.
O vad pe matusa mea incruntandu-se.
Eva: bine.
E: am gasit cheia. Spun eu si ma uit la ea,doar ca nu o vad surprinsa.
Eva: asta nu este o intrebare.
E: lasa.ma sa termin.. am gasit cheia. Ceea ce ma intrebam este de ce le-ai dat apartamentul cand stiai ca (,) cheie se afla chiar acolo, sub podea?
Eva sta putin pe ganduri uitandu-se in gol.
Eva: stiam ca semeni cu mama ta. Si ea era la fel de incapatanata ca si tine. Stiam ca nu te vei lasa batuta pana nu vei obtine ceea ce vrei. Ti-am spus sa stai departe de multe persoane, dar acesta iti este destinul. Si trebuie sa ma obisnuiesc ca vei calca pe urmele parintilor tai. Asa ca, de ce sa iti ingreunez situatia cand defapt,te pot ajuta? Am vrut sa gasiti cheia. Pe meritul vostru. Nu sa v-o dau. Spune ea si ea o gura de cafea, punand ceasca in chiuveta.Eu termin de mancat si ma ridic de la masa.
E: multumesc,Eva. Spun si o imbratisez.Ies din casa si pornesc spre scoala. Intru pe portile mari cu o mica speranta. Cu speranta ca el sa fie acolo. Trec pe langa fosta mea gasca . Beth imi zambeste. Ii zambesc timid inapoi si merg mai departe, la locul meu de parcare,langa Amber.
10 zile.
Cobor din masina si salut gemenii, apoi pe Amber.
A: fato! Azi este joi! Dam examenul!! Mai avem o zi si dupa avem 2 saptamani libere. O sa ne distram,relaxam si mult mai multe!
E: sper sa ne putem relaxa.. spun eu mai incet.Sper sa ma descurc la examen. Am invatat mult ca sa pot lua o nota buna. Sper sa ma pot concentra.
Aiden o ia de mana pe Amber si pornim spre cladire . Intram inauntru si realizez ca suntem imbracati in negru. De cand am inceput sa stau cu ei.. am inceput sa port si foarte mult negru. Nu inteleg asta. E ca si cum o am in sange sa imi cumpar si sa port haine negre. Trebuie sa mai schimb culorile doar ca.. nu ma mai fascineaza asa cum o faceau inainte.Mergem pe holul imens, unde este full de persoane care se grabesc la salile de examen. Aiden o tine de mana pe Amber in stanga mea. Ethan este in dreapta mea,putin mai distantat fata de cei doi porumbei de langa mine. Persoanele se dau la o parte si se imprastie pe unde apuca. Am inceput sa ma obisnuiesc cu asta.Ajungem la dulap. Cum Amber si ceilalti au pana si directorul la degetul mic, avem acum dulapurile unul langa altul.
Simt o mana barbateasca pe talia mea , iar din locul unde ma atinge simt niste electrosocuri. Ma arde. Stiu ca e el.
Dupa ce ies din bucla mea de gandire realizez ca Dilsha ma atinge. Revin la normal si ii dau mana la o parte.D: prea frumos ca sa dureze nu? Spune el si imi zambeste.
E: te-ai gandit sa apari si tu in ultimele doua zile de cursuri? Spun eu incercand sa fiu indiferenta.
Gemenii si Amber au plecam la salile lor de examene iar eu am ramas cu Dilsha.
D: am si eu examene de dat. Spune si face o fata de autotstiutor.
Imi dau ochii peste cap apoi inchid dulapul si plec, dar el vine dupa mine. Nu voiam sa plec de langa el sincer, dar examenul incepe in cateva minute si nu vreau sa intarzii.E: ce vrei Dilsha? Spun eu usor enervata. Acusi incepem examenul si nu vreau sa intarzii!
D: vreau sa o spui.
E: ce sa spun? Ii zic putin confuza. Nu inteleg la ce se refera.
D: spune-o!
E: ce sa spun Dilsha? Repet eu.
D: ca ti-a fost dor de mine.Ma opresc din mers cand ajung la sala mea.
Ma uit la el mai atenta si este si el imbracat in negru. Ce tot spun. El tot timpul este asa.E:Dilsha,spune mi un lucru, te a scapat mama ta in cap cand erai mic? Sau e de la sine? O ai in familie? Spun iar el chicoteste.
„Normal ca mi-a fost dor de tine" am vrut sa ii spun dar nu am putut..
D: stiu ca ti-a fost printesa. Nu trebuie sa incepi cu ironia ta. Ma crezi irezistibil.Eu imi dau ochii peste cap si plec nu inainte sa ii strig „Nu fi asa de sigur pe tine!".
***
Examenul a fost unul destul de ok, avand in vedere ca noi suntem doar in anul I . Presupun ca cel a lui Dilsha dureaza mai mult, el fiind anul Ill.
Sunt pe hol cu gemenii.
E: unde este Amber? Ii intreb curioasa.
Aid: are cateva probleme la examen. Noi am terminat mai repede.
E: poate ca trebuia sa ii explic mai bine.. daca nu trece examenul..
Eth: nu e vina ta Rose! Ma incurajeaza Ethan. Ia facut tot ce ai putut. Oricum, mai are ceva timp pana sa termine.Imi inchid dulapul dupa ce mi-am luat lucrurile din el pentru ca in timpul examenului aveam voie doar cu un pix. Fata genti, geci ,penare sau ceva de genul.
Ne indreptam spre parcare ca sa o putem astepta pe Amber la masini , cand Chuck apare si ma striga. Se apropie cu o privire timida si ii vad parul lui Adam cum se misca,semn ca a inghitit in gol.
C: Rose.. spune dar gemenii se incordeaza si se pun langa mine.
E: pleaca Chuck. Ii spun eu.
C: plec dupa ce asculti ce vreau sa spun.
Aid: ti-a spus sa pleci. Spune Aiden impunator.
Stau putin pe ganduri apoi le fac semn ca este ok si sa plece. Gemenii se uita unul la altul apoi pleaca.
E: 5 minute!
C: uite Rose.. imi pare rau ok? Nu imi stii tatal! El a vrut ca tu sa afli despre academie! El mi-a facut contact cu James si da, il stiam dar il stiam de 2 zile inainte zilei tale de nastere! Eu i.am spus lui James ca tu esti acea Rosset. Dar crede-ma.. de faza cu drogurile chiar nu stiam!! Ma jur! A fost planuit sa va intalniti dar nu a fost planuit sa te drogheze.Reflectez spusele lui Chuck si imi pot da seama ca spune adevarul. Ma uit in ochii lui si oftez.
C: nu ma astept sa devenim acum cei mai buni prieteni, dar macar amici..
E: ok. Spun eu scurt.
C: ok?ma crezi? Spune el cu un zambet subtil.
D: da, te crede. Spune Dilsha dintr-o data , dandu-si ochii peste cap.Se putea sa nu apara si el pe aici?
E: este ok Chuck. Spun si el zambeste usurat.
D: gata cu dulcegariile si gata cu marturisirile! Avem ceva mai bun de facut. Spune Dilsha, apoi apare Amber cu gemenii.
E: ce ? Spun eu curioasa.
D: avem de cautat o persoana daca nu ati uitat! Pregatirea! Intr-o ora ne vedem la Raif. Faceti-va bagajele pentru ca mergem in LA.
A: s-a dus si cu relaxarea in vacanta..
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...