Capitolul 54

2.3K 111 11
                                    

Dilsha se uita la mine si nu stie daca sa creadă sau nu. Isi arata ranjetul apoi ma săruta brusc. Limbile noastre dansează impreuna in timp ce mainile mele ii sunt in par si pe piept. A coborât o mana si m-a apucat de fesa,asta făcându-l sa zâmbească pentru o clipa. Adâncim sarutul si ma ridica pe spațiul de langa chiuvete.

X: scuze dar chiar trebuie sa fac pipi!!Spune aceeasi fata pe care am dat-o afara acum cateva minute.

Ne despartim din sărut si imi las capul pe spate oftând,in timp ce Dilsha se îndepărtează.
Iesim din baie si ne indreptam spre ieșire. O data ajunși afara Dilsha se intoarce spre mine.

D: ce ziceai de Eva? Ma intreaba el aducându-si aminte de ce i-am povestit in baie.

E: uite. Ii spun si ii dau telefonul meu cu poza pe ecran. M-au prins si Eva a incercat sa ma urmărească.

D: inseamna ca Philip a avut dreptate! Spune si intra in masina. Il urmez si intru si eu imediat.

E: nu pot sa cred ca Eva m-a trădat in halul asta. Am crezut ca ma iubește. Spun eu nervoasa,dar si trista in acelasi timp.

Dilsha isi pune mana pe piciorul meu si pornește la drum.

E: încotro? Il intreb eu.

D: la mine acasa. Ti-am spus ca nu te mai intorci in casa aia o data ce gasesti ceva suspicios. Poate Bob e si el implicat in asta. Stai in casa cu 2 criminali.

E: dar nu am schimburi la mine si nici macar încărcătorul!

D: vei împrumuta ceva de la Amber pana mergem si iti luam haine noi. Nu ma intereseaza. In legatura cu încărcătorul, voi cauta ceva prin casa. Sigur gasesc ceva.
Trebuia sa plec maine pentru o saptamana,dar imi voi schimba planurile. O sa stau cu tine.

E: unde trebuia sa pleci? Intreb eu curioasa.

D: in legatura cu niste afaceri.. spune el si se uita la mine. In caz de te intrebi ce faceam de tot dispăream cu zilele sau cu săptămânile. Afaceri faceam! Spune el si zambeste.

Scot un mic "ouh" atunci cand imi dau seama de ce vorbeste. Am fost atat de ocupată cu Academia si toate cele ca am uitat ca Dilsha are si el afacerile lui.. ilegale.
M-am gandit numai la ce se intampla in jurul meu,dar am uitat complet ca Dilsha trebuia sa se ocupe de mai multe lucruri in acelas timp.

Odata ajunși,intram in casa. Imi verific telefonul si vad cateva apeluri ratate de la Eva.

D: ar trebui sa vada si ceilalti poza. Spune Dilsha din bucatarie.

E: ai dreptate.Spun eu. Inainte sa se închidă telefonul,am apucat sa trimit poza celorlalți.

D: simte-te ca acasa. Spune el si deschide un dulap,scoțând o oala. Ti-e foame? Ma intreaba el si scoate pastele dintr-o cutie.

E: da. Spun eu si ma ridic se pe scaun apropiindu-ma de el. Faci paste? Spun eu si  incep sa zambesc automatic.

D: da, sper ca iti plac,nu?

E: imi plac la înnebunie! Mama imi facea tot timpul paste cand eram mica. Erau favoritele mele.

D: astea vor fi noile tale favorite. Spune el si imi face cu ochiul.

E: parca nu erai genul ala de tip romantic. Dar uita-te in bucatarie, gatind pentru mine. Spun eu aducându-mi aminte de spusele lui.

D: am spus asta..dar n-am spus ca nu pot găti. Spune el si imi atrage atenția. Trebuie sa supraviețuiesc.

Ne mancam pastele delicioase dupa ce sunt gata si strang masa. Pun vasele in masina de spălat vase si mă uit la ceas. 21:30

E: unde sunt ceilalti? Il intreb intrând in sufragerie.

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum