A: ce as da sa fiu acolo sa le vad fata!! Spune Amber tare, razand.
E: pacat! Trebuia sa vezi ce fata a facut Chuck la sfarsit cand i.a spus Dilsha sa ramana cu oaspetii lui!!
Amber rade si mai tare incat cade jos din pat.Suntem acasa la mine. Nu am fost la cursuri pentru ca am racit groaznic. Amber a plecat de la ultimele doua cursuri si a venit la mine.
A: trebuia sa ii vezi azi la cursuri ce fata aveau toti! Mai ales baietii! Mergeau cracanati!!!
Eu incep sa rad tare apoi tusesc. Tusesc si simt ca o sa imi iasa matele cu totul , dar Amber este langa mine si imi da un pahar cu apa. Il beau apoi respir greu. Am nasul infundat si urasc sa respir pe gura. Ma foiesc sa caut spray ul de nas, iar Amber il gaseste si mi.l da.
E:multumesc! Spun si pun spray ul inapoi pe noptiera dupa ce l.am folosit.
A: cand ai de gand sa imi povestesti de Dilsha si cu tine?? Spune Amber serioasa acum, dar ranjetul in coltul gurii o da de gol.
E: stii de asta?! Intreb eu
A: glumesti??? Toata lumea stie! Trebuie sa imi povestesti totul...
Soneria de la intrare se aude, iar noi ne uitam una la alta. Ma ridic si ma indrept spre scari,cu Amber in spatele meu. O data ce ajung la usa o deschid si dau de Dilsha. Rasuflu usurata, apoi stranut. Dilsha se uita putin ciudat apoi ranjeste.
D: ti-am spus ca o sa racesti! Spune Dilsha si intra in casa.
E: sunt bine! Multumesc de intrebare. Il ironizez eu.
Ne indreptam spre canapea, in living.D: inteleg ca esti racita, dar acum trebuie sa te schimbi si sa vii la academie.
E: de ce??
D: trebuie sa incepi sa te antrenezi!! Uita-te la tine! Si o fata de 15 ani te-ar bate.Ma uit urat la el apoi la Amber care chicoteste. Si ea crede asta?
D: apropo.. unde e prietenul meu Bob?? Intreaba el uitandu-se la Amber apoi prin prejur. Imi este dor de el. Ma intreb cum ar reactiona daca m.ar vedea stand pe canapeaua lui!E: e la munca , iar Eva este la Academie. Ma duc sus sa ma schimb. Nu. Atinge. Nimic!Ok? Spun eu sa fiu precauta. Orice atinge Dilsha, strica!
Urc sus si ma uit prin dulap. Ma simt groaznic dar trebuie sa ma antrenez! Trebuie sa prind acea fata!
Dupa ce m-am schimbat si m-am aranjat putin, cobor jos unde nu il mai gasesc pe Dilsha acolo unde l-am lasat. Ma uit prin prejur apoi il gasesc impreuna cu Amber, in garaj, umbland la motorul meu.
E: ce parte din nu atinge nimic nu intelegi? Intreb eu putin nervoasa. El termina si vine spre mine. Ma saruta sub ochii lui Amber apoi ma prinde de mana.
Iesim din garaj si intru in masina lui Dilsha. Amber este cu motocicleta ei. Pornim la drum si dau drumul la muzica. Ma uit la Dilsha care isi rontaie buza de jos, in timp ce se uita la drum, cu o fata serioasa.
E: ce s.a intamplat? Il intreb pe Dilsha.
D: nimic.Ma uit ciudat la el apoi decid sa o las balta. M-am obisnuit deja cum este el si nu ai cum sa o scoti la capat cu o persoana ca el.
Iesim din masina si ne indreptam spre Amber care a ajuns inaintea noastra.
Intram si vedem agitatia din jur. Toata lumea lucreaza. O vad pe Eva cu un tanar la calculator, probabil aratand-ui ceva. O salut prin aer apoi dam sa urcam sus dar Julia ma striga. Se apropie de noi si rasufla.J: am pus dispozitive prin toata padurea. Cand cineva este prin apropierea institutiei vom primi semnale.
E: foarte bine. V-ati asigurat de inmormantarea baiatului?
J: da. Totul este bine.
Urcam sus in aripa Beta. Este aripa lui Chuck, dar aici te poti antrena. In aripa lui Dilsha merg cei care sunt mult mai buni si care se antreneaza pentru a deveni asasini si pentru lupte ca in razboaie aproape, nu ca mine!
E: ai de gand sa te antrenezi cu noi? O intreb eu pe Amber.
A: ce crezi? Ca vei face parte in parte cu Dilsha? Spune ea si rade, Dilsha facand la fel.
D: eu iti voi explica si iti voi da sfaturi, tu le vei aplica pe o fata, in acest caz este Amber. Nu judeca gresit dar mai ai de mancat pana vei ajunge sa faci parte in parte cu mine printesa.
Ma stramb la el apoi imi las geanta jos.
Intru in ring impreuna cu Amber apoi ma uit la Dilsha asteptand sa spuna ceva.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomansaEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...