E: ce??? Intreb eu socata. Ai răpit-o pe Eva crezând ca sunt la ea?
D: ceva de genu. Raspunde Dilsha si isi toarnă cafeaua in cana.
E: cum ati putut fi asa naivi? Spun eu si imi dau o palma peste frunte.
D: nu m-am gandit ca jigodia aia de Harry ar avea tupeul sa puna mana pe tine!
E: ah.. sa fiu rapita de matusa mea avea mai mult sens nu? Sau de bunicul meu ?
D: nu face acum pe deșteapta. Daca erai in locul meu erai si mai rau.
E: ce ar trebui sa însemne asta?
D: nimic. Doar ca fara mine sigur iti pierdeai mințile la tine in camera plangand. Spune Dilsha si incepe sa rada.
E: ha ha ha! Ce amuzant. Spun eu si imi dau ochii peste cap. Nu mai face pe deșteptul. Acum trebuie sa rezolvam necazul cu Eva.
D: am putea sa ii eliminam pe toti cand nu se asteapta.
E: in niciun caz nu imi omor bunicul si matusa,ai înnebunit? Spun si ma ridic de la masa.
D: a meritat sa incerc. Spune Dilsha si chicoteste.
Usa de la intrare se deschide si pe ea apar ceilalti.
E: buna dimineata! Spun eu zâmbind.
Ei ma saluta inapoi apoi se fac comozi
D: ai rezolvat? Il intreaba Dilsha pe James.
J: da. Raspunde el apoi pleaca impreuna in sufragerie.
A:cum te simti? Ma intreaba Amber așezându-se langa mine.
E: mult mai bine. Sunt ca noua!
C: Ma bucur! Spune Chuck in timp ce ii toarna cafea lui Chloe. In seara asta este petrecere la Raif. Ce ziceți?
Gemenii afirma impreuna cu Chloe.
A: daca nu vrei nu e problema. Imi spune Amber. Raman acasa cu tine.
E: nu!! E totul bine. Mergem! Chiar am nevoie de distractie.
D: unde mergem? Intreaba Dilsha intrând in bucătărie.
E: la petrecerea din seara asta de la Raif. Avem nevoie de o distractie din asta!
D: bine. Mergem.
E: dar nu am cu ce sa ma imbrac! Data trecuta cand am vrut sa merg la mall sa mi iau haine am fost rapita. Spun eu si aud un chicot de la Amber.
A: daca vrei, tragem o tura pana la mine. Nu e departe oricum.
E: ti-am purtat deja ogramada de haine! Nu vreau sa mai iau atâtea! Mergem la mall sa imi cumpar.
D: in niciun caz! Matusa ta dusa cu pluta impreuna cu bunicul tau si mai dus sunt inca pe urmele noastre. Iei ceva de la Amber.
Omul asta nu poate sa se oprească din a da ordine!
E:bine .. cu o condiție! Spun eu si rânjesc.
Ma lasi sa iti conduc masina pana la Amber si inapoi.D: ce are daca mergeți cu masina lui Aiden?
E: ea merge cu masina lui,iar eu o conduc pe a ta. Haiii te rog!! Spun si ii fac ochi dulci in timp ce Amber ranjeste la Aiden.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomansaEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...