Sunt in camera mea cautandu-mi cu ce as putea sa ma imbrac la petrecere. Am inteles ca vine si Amber cu Aiden si Ethan. Scot o o fusta neagra de piele si un top pana la buric alb. Ma imbrac si ma apuc sa mi fac parul. Inca ma gandesc la ce se referea Dilsha cu "ii vom face sa plece de bunavoie" . Si de ce se amuza atat de tare Amber pe treaba asta. Oricum, in seara asta o sa incerc sa am o discutie cu Dilsha ca sa il pot cunoaste mai bine. Baiatul asta este asa de... misterios si plin de secrete! Cred ca el stie aproape tot despre mine si nu stiu de unde, iar eu nimic!
Ma incalt cu niste botine cu un toc micut si ies din camera atunci cand aud claxonul lui Dilsha.
Eva: sa ai grija!! Striga Eva din bucatarie.
E: da! Doar nu e prima petrecere Eva!
Eva: nu ma refeream la asa scumpo, ma refeream la Dilsha.Nu ma pot abtine sa nu imi dau ochii peste cap si ies din casa,intreptandu-ma spre masina neagra cu geamuri blindate a lui Dilsha. E legal sa ai geamurile asa de negre?
Intru in masina apoi imi pun centura. Nu prea am fost in masina lui Dilsha si acum imi dau seama cat de ordonata si iesita din comun este. Ma uit in spate la butelia cu azot pe care o are. Ma uit la el si imi afiseara un zambet.
D: arati superb. Spune Dilsha uitandu-se in ochii mei. Proasta miscare pentru ca ma pierd in ei.
E: .. multumesc.
Il aud chicotind apoi porneste la drum cu viteza specifica lui. Ca sa fac ca tensiunea si linistea din masina sa dispara, decid sa pornesc o discutie.
E: am de gand sa te cunosc mai bine. Spun eu repede. Dilsha ramane uimit. Probabil nu se astepta deloc la asta.
D: pai ce mai stai atat, intreaba-ma.
E: vreau sa stiu despre familia ta.. despre trecutul tau, copilaria ta..Dilsha isi schimba starea la una usor nervoasa. Se foieste in scaunul lui apoi strange de volan .
E: stiu ca sora ta a murit din pacate din cauza celor care mi au omorat parintii.. si pe mama lui Chuck si Shay.. dar parintii tai.. unde.. unde sunt? Intreb eu usor timida. Cred ca am atins un punct slab atunci cand si a inclestat maxilarul si opreste masina. Prima oara am crezut a vrea sa ma dea afara din masina dar imi face semn sa ma uit in dreapta. O casa foarte mare, plina cu persoane pe afara si muzica.
D: am ajuns.Iesim din masina si ma prinde de mana ca sa nu ma pierd prin multime. Nu o sa fortez daca el nu vrea sa mi spuna. Ii vad pe ceilalti pe o canapea . Ne indreptam spre ei , iar eu ma asez langa Amber.
A: ce e cu fetele astea? Imi tipa Amber in ureche ca sa pot auzi.
E: am.. avut o discutie sau ce a fost mai sensibila si cred ca s-a suparat.Amber face o fata nasoala apoi ma intreaba:
A: despre ce?
E: am vrut sa il cunosc mai bine . Se pare ca ideea nu prea i-a placut de s-a bosmuflat.
A: nu e de aia Rose.. doar ca trebuie sa ai rabdare cu el. Trecutul lui nu este unul fericit doar asta iti pot spune.
E: daca ii stii trecutul spune-mi si mie! Vreau sa il stiu mai bine..
A: din pacate nu am cum sa fac asta. El este cel care iti va spune.. si crede-ma ca iti va spune.
E: de unde esti tu sigura? O intreb confuza.
A: stiu asta din seara cand a pierdut intentionat acea cursa ca Chuck sa nu te sarute pe tine. Mi-am dat seama de atunci ca tu esti.. speciala. Spune e si zambeste.Cuvintele ei m-au facut sa zambesc pana la urechi dar sa imi si pun un semn de intrebare. De ce??
Nu apuc sa mai zic ceva ca Dilsha se ridica si ma prinde de mana, tragandu-ma dupa el sus. Urcam scarile apoi intram intr-o camera. Daca e beat.. atunci nu este deloc bine.. oh!Dilsha ia o gura din sticla pe care o tinea in mana si nici macar nu o observasem. O pune pe o noptiera apoi se uita mine.
D: nu te uita cu fata asta la mine! Nu am de gand sa te violez! Spune el cu un mic amuzament in voce.
M am usurat !
E: ce cautam aici?
D: ai vrut sa mi stii trecutul... asculta-ma atunci pentru ca este singura oara cand ti-l voi spune. Nu spun deobicei asta..
E: bine.
D: sora mea dupa cum stii a murit in accidentul de masina. Chuck conducea si pe el l-am invinovatit 2 ani la rand. Pana am aflat adevarul. Parintii mei.. ei bine.. tata si cu mama erau acel cuplu al liceului care erau perfecti si populari. Stii cum merge treaba asta. Au fost impreuna in ultimul an al liceului pana mama a ramas gravida cu mine. Asa zisul tata al meu, a fugit in lume atunci cand a aflat. Era un sportiv iresponsabil. Nu putea avea grija de el, dapai si de mine! Era popularul scolii cu bani gata care trecea clasa cu mita.
Nu am crescut cu tata. Parintii mamei mele au alungat-o atunci cand ea a refuzat sa ma dea in adoptie. Au aflat prea tarziu ca sa mai poata face avort. La 3 ani dupa ce m-am nascut, mama s-a maritat cu un barbat, asa aparand sora mea. Cand aveam 16 ani, mama mea a murit de cancer iar barbatul si-a luat talpasita. Ne-a lasat singuri, pe mine si pe sora mea de 13 ani. A trebuit cumva sa fac bani sa ne intretinem cat de cat asa ca m am bagat intr-o afacere ilegala de droguri in care si acum sunt bagat. M-am apucat si de curse, pentru ca fostul meu sef a vazut potential in mine si m-a crescut ca pe fiul sau. Ne-a luat sub acoperisul lui. Din pacate acum 1 an a fost omorat, iar eu fiind mana dreapta a lui, am ajuns in a conduce totul. Deci.. acum ma crezi cand iti zic ca de fiecare persoana de care ma apropii ajunge sa moara sau fuge?Dupa discursul lui am ramas fara cuvinte. Este asa de.. trist. Nu ma asteptam sa mi dea tot pe tava acum dar ma bucur ca a facut-o. Nu imi dau seama cand am inceput sa plang, pana cand el se apropie de mine sa mi le sterga.
D: nu plange..
E: nu stiu ce sa zic Dilsha... ai trecut prin asa de multe.. singur!
D: nu am fost singur. Am avut.o pe mama, apoi pe sora mea, apoi pe seful meu pe care il consideram tata, i-am avut pe gemeni si Amber care si ea are un trecut tragic la fel ca gemenii, iar acum.. te am pe tine.Ma uit la firele de par care ii atarna pe fata. Ridic mana si le dau la o parte, facand loc ochilor lui sa ma arda.
D: ce mi ai facut tu mie.. sopteste el
E: ti-am aranjat parul. Spun eu normala.
D: ma refer ce mi ai facut tu mie de nu te pot scoate din cap?..E: Dilsha... dau negativ din cap si nu apuc sa spun inca ceva ca el mi-o ia inainte. Nu vreau sa mi distrug peretii pe care i-am construit chiar daca ma bucur enorm de mult in interior ca si simte ceva pentru mine.
D: fara nici un Dilsha. Ti-am spus tot, iar acum ce faci? Spune el vizibil nervos.
E: ce ti se pare ca fac? Spun eu ridicand putin tonul. Esti beat! Poate ca nu iti dai seama ce spui..
Poate ca el spune asa fiecarei fete pe care o vrea .Dilsha zambeste amar si da din cap apoi imi spune:
D: spune-mi ca nu ma vrei.
E: ce?
D: uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu ma vrei, ca nu vrei sa ai dea face cu mine. Spune-mi ca nu ma vrei langa tine asa cum te vreau eu pe tine. Daca imi spui asta.. te voi lasa in pace pentru totdeauna. Promit!Imi ridic privirea cu greu si ma uit in ochii lui. Stau cateva secunde apoi inghit in sec inainte sa spun:
E: nu te vreau langa mine..
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...