D: nu are cum!
C: e imposibil! Te-am vazut murind !Daca eu sunt uimita de ce se intampla aici nu imi vine sa cred cum se simte Dilsha. Ii vad confuzia in ochi. Nu stiu cum as reacționa daca mi s-ar intampla mie una ca asta.
C: m-ai vazut leșinând nu murind ! Poate daca nu fugeai de la fata locului ca un las ce erai nu se mai intampla asta acum!
C: stiu! Nici nu mai stiu ce imi trecea prin minte si de am fugit.. imi pare asa..
C: oprește-te! Nu vreau sa mai aud scuze din astea. Nu pentru asta sunt aici!
Chuck se uita la ea cu inima franta , apoi paraseste camera.Ma uit la Dilsha care nu reacționează cu nimic. Chloe, sora lui chiar sta in fata lui, in viata!!
C: spune ceva! Striga Chloe la Dilsha .
In momentul ala il vad înaintând spre ea si luând-o in brate. Chloe ii raspunde la îmbrățișare si chiar vad niste lacrimi la coltul ochilor lui. Este un moment foarte sentimental. Ma bucur ca si-a regăsit sora in viata. Nu imi vine sa cred ce spun acum dar.. ma bucur ca am fost rapita! Daca nu eram luată de Jake poate Dilsha nu isi mai revedea sora niciodata.D: cum? O intreaba Dilsha.
C: am atâtea de povestit! In primul rând, am supraviețuit dupa cum vezi doar ca mi-am pierdut un.. picior.. ca sa zic asa. Spune si isi ridica pantaloni sus pana la genunchi , lăsând la iveală o placa de metal care iese din genunchiul ei. Trebuie sa mergem altundeva sa va povestesc mai multe pentru ca in cateva clipe va apărea poliția la usa.Iesim cu toții din camera iar Dilsha ma cuprinde de talie si ma trage in bratele lui. Il strang ca si cum as vrea sa il lipesc de mine si oftez.
D: imi pare rau ca a trebuit sa ma vezi asa cu Izabelle . Nenorocitul ala de Harry i-a dat provocarea de a ma săruta pe buze si nu am fost de acord. Nu il stii pe Harry si cat de impunător poate fi asa ca am acceptat .M-ai intrebat o data daca imi este frica de ceva si ti-am zis ca nu. Ei bine, te-am mințit . Harry este singura persoana care poate baga spaima in mine, mai ales ca acum stie de tine si de mine. Iti promit ca iti voi explica mai multe la momentul potrivit.
Aproape ca am uitat de faza cu Dilsha.
E: bine. Hai sa.. ne concentram acum pe sora ta si pe ce naiba se va intampla de acum . Bine? Spun eu si incerc sa zambesc dar nu pot din cauza palmei pe care am primit o. Nu l-am iertat inca. Stiu ca o va mai face, am sentimentul asta de neliniste. Nu vreau sa fiu dezamagita iar. Am iubit un singur baiat pana acum si m-a lasat, apoi m-am apucat de droguri si de facut alte prostii. Dilsha observa rana si se încruntă.
D: cine ti-a facut asta?E: nimeni Dilsha .. nu conteaza hai sa mergem. Mint eu si incerc sa schimb subiectul. Poliția se îndreaptă spre noi. In ciuda faptului ca Jake (,)chiar m-a răpit, nu vreau ca cineva sa fie rănit din cauza mea.
D: Jake ti-a facut asta? Intreaba el nervos.
E: nu! Eu.. eu m-am zbătut prea tare cand m-a luat si m.am lovit.. singura. Fara sa vreau! Incerc eu sa mint.
D: nu stii deloc sa minți! Vin imediat! Spune si face stanga la capătul holului.
Ies din casa imensa dupa ce imi dau ochii peste cap si oftez gălăgios. Nu imi bat capul sa il aduc inapoi pentru ca as vorbi cu peretii.. Ma indrept spre ceilalti care ne asteapta in parcare. Amber ma îmbrățiseaza prima , apoi Beth si Zoey.
C: unde e Dilsha? Ma intreaba Chuck uitandu-se in spatele meu.
E: eu.. nu stiu. Vine imediat.
A: trebuie sa plecam acum! Spune Amber. Dilsha hai odata!! Striga ea tare, apoi vedem un om care sare prin geamul de la partier ,căzând pe veranda impreuna cu cioburile de sticla. Se târăște putin apoi imi dau seama ca e Jake. O doamne! Nu-l putem lasa asa!
Dilsha iese pe usa de la intrare cu pumnii încleștați si răniți.
C: eu i-am spus ca e un om mort dupa ce a lovit-o pe Rose. Spune sora lui Dilsha chicotind.
Acum mi-am adus aminte cand i-a zis lui Jake asta. Acum are sens. Ma uit in jos jucandu-ma cu o piatra de pe pamant, apoi scot un chicot.
Ne urcam in mașini si pornim spre academie , cu Dilsha in fata tuturor.E: ar trebui sa ne intoarcem sa il luam pe Jake! Dilsha, l-ai batut rau de tot! Are nevoie de ajutor. Spun eu uitandu-ma la el care priveste drept in fata, in gol , cu maxilarul incordat.
Ma ignora complet si da drumu la radio.E: serios Dilsha? Te vei comporta ca un copil acum prefacandu-se ca nu aude nimic?
D: javra aia ar trebui sa imi multumeasca (,) ca nu l-am terminat acolo de tot! Incep sa regret ca l-am lasat acolo in viata. Trebuia sa il omor pe loc. Spune Dilsha cu un ton si o expresie faciara pe care nu le-am mai vazut niciodata. Pare umplut de furie. Ochii lui albastri au devenit acum gri si sunt sigura ca isi va sparge o masea daca va mai continua sa isi inclesteze maxilarul in felul ala.
E: nu poti rezolva totul prin bataie! Strig la el. Stiu ca i-am spus sa nu se schimbe atunci cand mi-a marturisit ca ma place. M-a avertizat de dinainte si l-am incurajat cu asta , dar e prea mult.
D: Ba da! Toti ma respecta din cauza fricii pe care o au. Si de ce au acea frica? Pentru ca am batut si am distrus atatea persoane pana acum! Deci da, chiar pot rezolva totul prin bataie. Tipa el la mine. Nenorocitul ala si-a invatat acum lectia.
E: dar nu poti trai asa toata viata ta! Mai tarziu vei vedea ce ai de pierdut sau ce ai pierdut deja daca vei continua cu prostiile astea! Nu ma intelege gresit, iti multumesc ca ai grija de mine dar pe viitor nu poti lua la bataie fiecare persoana care nu face ce vrei tu de exemplu. Jake va fi in spital pentru o durata lunga acum, daca va scapa cu viata defapt. Ai facut asta ca ce? Ca m-a adus acolo unde ti-ai regasit sora si ca mi-a dat o palma? Pentru o palma???
D: si ca a flirtat cu tine zilele trecute. Spune el calmandu-se. Si tu erai toata numai zambet. Spune el dandu-si ochii peste cap.
E: nu iti apartin tie , Dilsha. Poate sa flirteze toata universitatea cu mine , daca imi place de altcineva nu ma intereseaza de ei! Nu toata lumea poate sa stea incruntata toata ziua asa cum faci tu. Nu uita ce ai facut cu Izabelle! Nu ma intereseaza daca iti e frica sau nu de Harry. Unde e raul si marele Dilsha care te vezi? Puteai spune nu si te puteai ridica! Poti sa fii sincer si sa mi spui. Nu ai avut niciodata o relatie serioasa si de lunga durata. Nu iei lucrurile in serios si crezi ca voi trece peste de fiecare data cand se va intampla asta. Poti sa spui tu de 100 de ori ca nu ai vrut sa te sarute , dar o parte din tine voia sa fii sarutat. Asa-i? Spun eu repede si trag o gura mare de aer deoarece am vorbit prea repede. Sper da imi spuna nu, dar nu prea cred ca se va intampla asta.
Dilsha sta cateva secunde mut, uitandu-se in gol. Isi deschide gura sa spuna ceva ,dar apoi o inchide la loc.
Iau asta ca pe un raspuns afirmativ si dau din cap.E: bine. Urasc atunci cand cineva se joaca (,) cu sentimentele mele. Trage pe dreapta. Spun eu uitandu-ma doar in fata.
D: Rosset fii serioasa. Ce ai de gand sa faci ? O sa ma ignori toata saptamana? O sa ma eviti? Amandoi stim ca in weekend tot la mine in pat ajungi.
Am tinut atat de mult sa nu plang dar asta a umplut paharul.
E: Auci.. spun eu lasand o lacrima sa cada. Imi scot centura de siguranta si deschid portiera. Bravo Dilsha!
Nu imi vine sa cred ca a zis asa ceva.D: Rose! Nu ma refeream la modul ala!
Il ignor si trantesc portiera. Imi scot telefonul si sun la taxi. A fost urat ce mi-a spus si cum m-a facut sa ma simt . A fost urat si din partea mea ca am inceput discutia. In loc sa ma bucur pentru el ca sora lui este in viata, am stricat tot. Bravo Rose!
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...