E: Mai avem mult?
C: ai rabdare! Crezi ca-s taxi? Sa stiu toate strazile?
E: nu, doar ca am mai trecut o data pe aici.
C: ti se pare.Suntem in masina si am o impresie ca Chuck trage de timp. Oare nu vrea sa ajungem acolo?
Ma uit pe geam si vad un semn la dreapta pe care scrie „Roteswod" . Chuck o ia la stanga.
E: de ce la stanga? Roteswod e in partea dreapta! Ma revolt eu
C: serios? Nu am vazut.
E: scrie mai mare decat capul tau „Roteswod „ si tu nu vezi. Tragi de timp sau ce?
C: de ce sa trag de timp?
E: nu stiu, vrei sa tragi de timp ca matusa mea sa observe ca lipsesc si sa trimita echipaje mai rau ca la Elodia? Intoarce sau ma duc pe jos.
C: nu ai face asta.
E: a nu? Bine! Spun eu si deschid portiera , iesind din masina.Aud un strigat din partea lui Chuck dar nu il bag in seama si merg mai departe. Vad semnul, ma asigur inainte sa trec strada si intru in acel cartier. Merg aproximativ 10 minute dar nu vad nici o cladire cu numarul acela. Scot poza din buzunar si ma mai uit o data. Este corect.. Roteswod 4026 . Acest cartier nu mai este populat de mult, se vede. Peste tot este intuneric, nici macar felinarele strazii nu mai sunt aprinse. Este complet gol, intuneric si.. frig.
Merg mai departe si aud o masina indreptandu.se spre mine. E Chuck. Merg in continuare cu el in urma mea. Parcheaza masina si se indreapta spre mine.
C: rose, ai vazut ca nu e nimic. Hai acasa
E: acasa te poti duce tu! Eu nu ma misc din cartierul asta pana nu gasesc acea cladire.Intram complet in bezna si imi deschid lanterna de la telefon. Ma dor picioarele . Este 1:25 dimineata. Merg de 25 de minute si nu gasesc nimic. Poate Chuck avea dreptate. Poate e gresita adresa sau poate este altceva. 1:30- nimic.
E: cred ca ai avut dreptate.. m-am inselat. Poate daca mergea.. nu reusesc sa termin propozitia ca o lumina imi intra in contactul vizual. Este departe, undeva sus. Pe un... deal?
C: ce e? Spun Chuck si se intoarce. Observa si el lumina si pot sa jur ca si el este socat.Nu mai stau mult pe ganduri si ma indrept spre acea lumina, care incet incet, imi dau seama ca este o fereastra. Ma uit la fata lui Chuck si il vad ingrijorat. Nici el nu se astepta la asta.
Trecem de acel deal si o cladire imensa isi face aparitia, cu acea camera luminata la ultimul etaj. Ma uit mai atent si imi dau seama ca este exact aceeasi cladire cu cea din poza pe care o am in mana. Trecem de un trunchi taiat, cel din poza. Unde era agatat leaganul . Au taiat copacul..Il aud pe Chuck mormaind ceva dar nu il bag in seama. Langa cladire.. la vreo 40 de metri, este o padurice. Suntem inafara orasului, in pustietate. Picioarele ma dor si imi este somn . Este 1:47 . Analizez imprejurimile. Cladirea mare, inconjurata de padure, un arbore imens.. taiat. Banci rupte , multe gunoaie pe jos. Ma indrept spre intrare.
C: Rose, ai grija!
E: am. Trag de usa dar este inchisa. Are doua, trei... patru lacate.
R: Chuck! Daca e inchis... cum de s-a aprins lumina ?
C: crezi ca-s dumnezeu acum? De unde sa stiu eu?La auzul vorbelor lui imi dau ochii peste cap si merg mai departe.
Ne indepartam si ma indrept spre acea fereastra. Din neatentie, intru cu piciorul intr-o groapa si un tipat imi scapa printre buze.
C: ce dumnezeu, nici sa mergi nu stii?
E: sunt bine, mersi de intrebare Chuck. Spun eu cu sarcasm. Ridic privirea sus, si vad o silueta de barbat. Dupa ce observa ca este privit, se indeparteaza de fereastra inchizand lumina.
E: pe unde a intrat?!
C: si eu as vrea sa stiu. Nu mai avem ce face. Hai acasa. E tarziu si maine avem cursuri.
E: bine.Ne intoarcem la masina dupa o lunga plimbare si memorez cartierul. Nu voi sta tot timpul dupa Chuck. Intram in masina si dupa 5 secunde de asteptat cu cheia in contact, plecam. Dupa 10 minute, ajungem in cartierul meu , pe aleea Birtch.
E: mersi Chuck.
C: nu ai pentru ce.Ies din masina inchizand portiera. Aud cum deschide geamul si ma intorc.
C: Rose,data viitoare poate ai rabdare pana a doua zi sa mergem pe lumina la adresele tale ciudate.
E: de retinut, sefu'! Spun sarcastica si il salut ca la armata.Scot cheile din buzunar si deschid usa. Ma descalt ca sa nu fac zgomot in casa si urc scarile, pasind spre camera mea. Deschid usa si aprind becul.
Eva: 3:18 , hm, devreme rau.
E: eva..
Eva: te.am rugat sa nu iti bagi nasul!
E: nu am facut nimic!
Eva: a da? Unde ai fost?
E: la.. nu am putut sa dorm si am iesit sa iau aer
Eva: singura? Pentru ca pot sa jur ca te-am vazut coborand dintr-un Nissan.
E: cu Chuck.
Eva: vorbim despre asta maine! Acum pune.te la culcare.Dupa ce a inchis usa in urma ei, am oftat usor. Mi-am luat pijamalele mele cu unicorni si am intrat in baie sa fac un dus.
Chuck pov:
Am lasat-o in fata casei. Sunt la semafor si ma gandesc la ce tocmai s-a intamplat. Nu trebuia sa gaseasca academia. De ce e asa incapatanata? Si cine dracu era la geamul ala?Parchez masina in garaj si intru in casa. Il vad in bucatarie, cu o cafea in fata. E 4 dimineata ce dracu?
E: a aflat! Esti multumit?T: foarte multumit, fiule.
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
Roman d'amourEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...