Capitolul 38

3.4K 146 18
                                    

D: vrei sa mergem cu ceilalti in "First" sau vrei in alta parte? Ma intreaba Dilsha conducand

E: nu prea as vrea sa merg acolo. Spun eu sincera. Putem merge altundeva?

D: asta zic si eu, unde vrei sa mergem? Ma intreaba el si isi intinde mana punand-o pe coapsa mea. Firele de electricitate imi intra in corp si incep sa ma incalzesc. Dilsha vede asta si ii scapa un ranjet.

E: nu stiu..

D: vrei sa mergem acasa la mine? Spune el. Sper ca ce m-a intrebat el nu este o propunere indecenta.  Analizez putin sa vad daca putem merge altundeva dar ajung la concluzia ca nu. La mine nu se poate deloc din cauza lui Bob care nu il place deci..

E: da. Ii spun eu usor. Ranjetul pe care il avea pe fata devine si mai mare si intoarce masina, pornind spre vila imensa in care locuieste el si prietenii lui.

In masina este o liniste insuportabila asa ca decid sa incep o conversatie.

E: si zici ca nu esti un gentleman? Spun si ii arat spre buchetul meu de trandafiri.

D: vorbeam serios. Nu sunt. Stii tu..  eu.. ăăă.. nu .. am mai avut o relatie cu cineva. Adica da.. am avut in liceu dar au fost niste prostii si nu m-am atasat de nici una din cauza povestii cu mama si cu .. tata. Spune el . Nu l am auzit niciodata balbaindu-se. Inteleg ca ii este greu dar ma bucur ca il pot face sa se schimbe.

Dupa un drum de aproximativ 15 minute , ajungem la casa lui de pe marginea orasului. Inca sunt confuza. Traieste intr-o vila imensa dar.. nu l am auzit sa mi spuna ca munceste. Si masinile lui.. castiga chiar atat de mult din droguri? Nu prea sunt de acord cu asta dar suntem inca la inceput si vom avea timp sa discutam mai multe.

Intram in casa si imi face semn sa il urmaresc.

D: vrei ceva de baut? Spune el cand ajungem in camera lui.

E: nu.. spun eu.

El isi da hanoracul jos ca sa poata ramane in tricou, dar isi ridica si tricoul de dedesupt aratand din nou pielea lui plina de tatauaje. Isi trage tricoul in jos si se uita la mine.

D: ramai la mine in seara asta. Spune el sigur pe el.

E: nu stiu daca e o idee buna.

D: nu se va intampla nimic daca tu nu iti doresti asta. Spune el si ranjeste.

E: nu am schimburi . Spun eu si ma asez pe patul lui cu cearceafuri negre.

Dilsha se indreapta spre dulap si scoate un tricou negru pe care mi-l intinde.
Stau cateva secunde apoi ma uit la tricou si il iau din mana lui.
D: baia e acolo. Spune el si zambeste.

Intru in baie si ma dezbrac de hainele mele . Iau tricoul lui si il pun pe mine. Trag de el in jos pentru ca imi ajunge abia sa imi acopere fundul. Ma simt putin rusinata si nesigura pe corpul meu. A vazut atat de multe fete si sunt sigura ca majoritatea erau mai voluptoase decat mine.
*Ai 19 ani fato! De ce sa iti mai fie rusine? Zici ca ai 16* imi ignor constiinta si Imi iau hainele de pe jos si ies din baie dupa ce imi desprind parul si il las pe spate.

Dilsha sta in pat asteptandu-ma. Cand ma observa isi face ochii mari apoi inghite in sec. Imi vine sa rad de reactia lui .

E: inchide gura draga! Spun eu tachinandu-l si chicotind. El zambeste si da din cap.

D: arati asa de bine doar in tricoul meu pe tine..

E: mersi. Spun eu si imi pun hainele pe biroul lui imens .

D: vrei sa ne uitam la un film?
E: hmm.. bine. Spun eu si ma bag in pat cum mi-a facut el semn.
D: eu ma duc sa fac popcorn tu poti alege la ce film vrei sa ne uitam. Spune el si imi intinde telecomanda .

El iese din camera iar eu ma apuc sa caut un film bun. Imi aduc aminte ca nu am anuntat.o pe Eva ca nu voi veni asa ca ma ridic sa imi iau telefonul din geanta. Ii scriu un mic mesaj ca nu voi veni in seara asta acasa si ma intorc sa ma indrept spre pat dar ceva vibreaza si nu este telefonul meu. Ma roade curiozitatea sa vad cine este iar intr-un final cedez impulsului si ma uit. Vad un numar necunoscut:

"Hei. Sper ca mai vii maine. Imi este dor de tine!"

Pun telefonul jos si ma indrept spre pat. Cine ar putea fi? Un baiat sigur nu cred ca este. Of.. ce a fost in mintea mea sa ma uit in primul rand la mesaj?

Dilsha intra inauntru cu un bol de popcorn iar eu ii spun ca nu m-am putut decide. In final alege el unul de comedie care s-a dovedit a fi unul foarte frumos. Nu am putut sa nu ignor privirea lui atintita pe mine atunci cand eram atenta la film.

Si bineinteles nu am putut ignora felul in care scria mesaje cu acea persoana presupun. Oare sa ii spun? Dupa va crede ca sunt felul ala de fata care il controleaza si e obsedata. Mai bine astept si imi va spune el poate.

Nu imi dau seama cand a luat Dilsha bolul dintre noi si l-a pus deoparte. Se apropie de mine si ma saruta. Isi face loc in gura mea si din instinct imi pun mainile in parul lui trangand-ul putin pana aud un marait venind din partea lui. Coboara pe gat unde imi saruta si imi musca pielea . Ne unim buzele inapoi si simt nevoia de a il simti mai mult. Imi aduc aminte de mesaj si imi piere tot cheful .

E: Dilsha.. nu pot. Spun eu oprindu-l de a merge mai jos de bata chilotilor mei.

D: stiu asta printesa. Nu aveam de gand sa continui oricum. Ai mai fost atinsa ,imi dau seama dupa gesturi dar nu imi dau seama de ce esti speriata. Nu este prima ta oara . Spune el analizandu-ma.

Chiar atat de bine se pricepe el la detalii? Se vede ca a avut multa practica de si-a dat seama asa repede ca nu sunt o virgina.

Se pune langa mine si ma ia in brate.

D: ai fost ranita? Spune el cu o voce mai blanda. Ranita in mod fizic..

E: nu. Nu am fost abuzata in caz de banuiesti asta. Am.. am avut un iubit in liceu pe care l-am iubit si .. sentimentele nu au fost reciproc. S-a folosit de mine pana si-a indeplinit dorinta lui bolnava de a imi lua inocenta. Spun eu. Si de atunci..

D: de atunci nu mai ai incredere in barbati.
Ma completeaza Dilsha.
E: cam asa ceva..
D: vei castiga increderea in mine si vei vedea ca nu toti sunt la fel ca idiotul ala. acum e tarziu.. chiar daca maine e weekend. Mai bine dormi acum. Spune el si ma pupa parinteste pe frunte.

E: Dilsha? Spun eu ridicandu-mi capul de pe el. imi face semn ca asculta apoi intreb.
Ai spus ca sunt diferita de toate celelalte fete.. spun eu incet. De ce?

D: sincer? Nu stiu. Dar am un sentiment placut si in acelasi timp nou pentru mine atunci cand sunt cu tine.

In primul rand sper ca v-ati petrecut sarbatorile asa cum ati dorit si ca v-ati distrat de minune!! Eu sigur am facut asta. Aici este un nou capitol postat dupa ceva vreme. Sper sa va placa si astept comentarii!!Pupici

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum