A: tu crezi ca eu ii voi da hainele mele? Sa le poarte ea? E vina mea ca aseara era prea beata ca sa isi caute rochia? Nu! Spune Amber nervoasa aruncand cheile pe platul bucatariei.
Ma uit la ea si o examinez. Amber nu este o fata urata,ba chiar este foarte frumoasa. Arata bine si are un stil frumos. La imbracaminte ne potrivim. Avem acelasi gusturi si asta ma pune pe ganduri, de ce ma uraste asa de mult. Ma uit la el cum se uita peste umarul meu, imediat schimbandu-se la fata.
A: Hai sus! Spune ea indiferenta.
E: Dilsha, daca Amber nu vrea o inteleg.
Ma uit la Amber cum se indreapta spre scari si fara sa se intoarca imi spune:
A: vii o data sau nu?La auzul cuvintelor ma ridic si o urmaresc pe ea. Intram in camera ei . Wow! Ma uit in jur. Camera lui Dilsha este asa de intunecata pe cand a ei este complet alba. Totul este alb! Inafara de plasma uriasa care este neagra, impreuna cu tavanul.
A: nu te mai holba atat!Super Rose! Iar te holbezi!
Ah mai taci constiinta proasta.
Te-ai facut proasta. Realizezi asta nu?
Mhh
E: Scuze , imi place camera ta.
Ea nu mai spune nimic si se indreapta spre dressingul ei, care este defapt o camera mai mica. Wow x2!! Are cateva haine care sunt genul meu dar majoritatea sunt.. provocatoare , indecente..sexi. Stiu ca am crezut ca are acelasi stil la imbracaminte. M-am inselat amarnic.
A: stiu la ce te gandesti. Port haine normale doar la cursuri. Pe cat nu se vede, pe mine chiar ma intereseaza cursurile si le iau in serios. In rest, in timpul liber asa ma imbrac.Spune ea si scoate un umeras cu o fusta de piele rosie si o bustiera neagra. Imi arata papucii care majoritatea sunt cu tocuri.
E: hm.. imi place. Spun eu. Ce pot sa spun, te simti bine in corpul tau. Nu te judec.
Imi scoate o pereche de blugi cu talie inalta si o bustiera alba. Ii dau din cap si ma indrept spre baie sa ma schimb.
Ies din baie si nu o vad in camera. Ma plimb imprejur si vad pe noptiera un tablou cu ea si cu unul din gemeni. Stai.. au o relatie? Iau tabloul in mana sa vad care dintre gemeni e .
A: Aiden.Spune ea si ma intorc imediat. Las tabloul jos si imi dau seama ca s.a schimbat. Are fusta rosie din piele si bustiera neagra, in picioare are niste cizme lungi cu toc
A: trebuia sa scap de hainele de calugarita. Spune ea drept o usurare.
Am inceput sa rad , ea imediat facand la fel . Are un ras asa de copilaros si colorat. Nu imi pot imagina cum e asa de infricosatoareA: esti gata?
E: da.
Iesim din camera si inchide usa, cu cheia. Ma uit la ea ciudat si dupa spune.
A: esti prima care a intrat in camera mea. Mhm.. inafara de Aiden. Spune ea si ranjeste.
E: sa inteleg ca toate persoanele care vin aici stau in sufagerie.Amber incepe sa chicoteasca si apoi spune:
A: Rose, esti prima care a venit la noi in casa, prima care a intrat in camera la mine si.. presupun ca si prima care a dormit in patul lui Dilsha , mai ales fara sa fi facut nimic!E: cum ai stiut?..
A: draga, Dilsha nu aduce fete acasa! Nu m ai auzit ca esti prima care a intrat in casa noastra? Toate tarfele cu care mai umbla el .. isi face treaba cu ele altundeva, dar nu aici. Daca te-a adus aici inseamna ca esti speciala pentru el incat sa incalce o regula.Stii,prima noastra regula este sa nu aducem pe nimeni aici si , uita-te aici! De aia am reactionat asa cand am intrat in casa. Dilsha a incalcat prima noasta regula si sa nu crezi ca va scapa de o conversatie serioasa ! Pana la urma.. stai cu un politist in casa si cred ca si tu stii cu ce ne ocupam noi.
E: Adevarat... dar asta nu m-ar face o turnatoare! Spun serioasa.
Se uita la mine analizandu-mi fata sa vada daca mint , apoi da din umeri gen "nu imi pasa e vina lui Dilsha" si coboram jos unde Dilsha nu mai era.
A: Dilsha nu mai e , te duc eu. Spune Amber si isi ia cheile. Imi iau telefonul si ne indreptam spre o usa care presupune ca duce la garaj.
Amber este o fata foarte ok si foarte de treaba. Am avut noi la inceput niste certuri. Intram in garaj unde Ethan si Aiden isi dau castile de motocicleta jos. Se uita amandoi la mine surprinsi si dupa la Amber, seriosi
A: ce? Nu eu am adus.o!! O sa trebuiasca sa avem o discutie serioasa cu Dilsha. Spune si se indreapta spre masina ei . Gemenii intra in casa, iar noi in masina.
A: acum.. spune.mi unde stai.I.am spus adresa si am pornit. Acum vad ca stau undeva departe. Casa lor este singura din zona. Ma uit pe geam la ea si vad ca este alb-negru, iar in spatele ei se vede tot orasul . Ce frumos..
A: apropo de cursuri. Azi prietenii tai nici nu se deranjau sa intrebe de tine. Spune ea si ranjeste.
Ciudat.. sunt sigura ca daca Beth lipsea fara sa mi dea nici un semn ii faceam spamm cu apelurile ba chiar mergeam la ea.
E: mda.. am lipsit azi de la cursuri si ei nici nu s.au deranjat sa mi lase un mesaj. Spun si ma uit prin telefon. Inafara de cele 17 apeluri de la Eva nu mai aveam nimic.
A: as fi vrut sa lipsesc si eu azi. Am avut 3 ore de economie! Nu ma pricep deloc la economie si s.ar putea ca la anul sa fim colege pentru ca nu prea cred ca o sa trec.
La economie sunt chiar buna si imi place. O data ce te pricepi la ceva incepe sa iti placa. Fara sa ma gandesc de doua ori spun:
E: daca vrei te ajut eu la economie. Mie chiar imi place si ma pricep.Sta putin pe ganduri si zambeste in semn de da.
E: esti intr-o relatie cu Aiden? Spun , din nou, fara sa ma gandesc.
Sta putin sa se gandeasca ce raspuns sa dea iar apoi ma aproba.
E: Dilsha stie? O intreb curioasa.
A: nu!
E: de ce imi spui mie toate astea? Pana acum o ora ma urai si nici nu ma cunosti deci nu poti avea incredere in mine.
A: nu te uram.. asa de mult . Spune si zambeste nevinovat pe mine facandu ma sa chicotesc. Si nu stiu.. simt ca pot avea incredere in tine si sper sa nu ma insel ! Spune si ma fulgera cu o privire amenintatoare.Am tacut si ne-am continuat drumul. Ajungem si ii multumesc . Ma indrept spre intrare si inspir adanc, apoi expir, intrand in casa . Ma descalt si o vad pe Eva in sufragerie ingrijorata. Se uita la mine nervoasa dar si usurata.
Eva: ai ogramada de explicatii de dat!
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
Storie d'amoreEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...