Capitolul 7

4.2K 189 4
                                    

In seara aceea am stat mai mult de  doua ore sa ne gandim la o explicatie logica. Rezultatul este nimic!! Ne.am tot gandit ce ar putea fi cladirea aia si mai ales ce cauta Chuck si Dilsha acolo. Am luat fiecare album in parte si l.am rascolit de la cap la coada. Nimic! Si de ce se certa Eva atunci la telefon? Ce treaba era? Nup, nici un raspuns, dar le voi cauta, si le voi gasi.

Acum.. este o noua zi. Ies din camera dupa ce m.am aranjat si cobor jos. Iau loc la masa unde bob si Eva servesc micul dejun..
Eva: neata!
Eu: neata.
Bob este ocupat cu vorbitul la telefon , presupun ca este colegul lui de munca.

Dupa ce termin de mancat, imi iau geanta de jos,cheile si telefonul apoi ies din casa, afara fiind Beth asteptandu.ma in masina ei.
E: hei! Spun eu si inchid portiera masinii.
B: neata! Ai luat poza cu tine?
E: da. Trebuie macar unul din ei sa stie ceva despre asta . Am nevoie de explicatii.
B: bun.

Dupa cateva minute intram pe poarta mare. Masini parcate, oameni stand pe ele, razand. Imediat parcam langa gasca noastra si iesim din audi.ul prietenei mele.
E: hei!
Z: bunaa!
J:  neata raza .
Chicotesc cand aud asta. John tot timpul este cu caterinca.
C: mhm hei..

Ma uit in jur sa vad unde este Adam dar imi aduc aminte ca a fost arestat. Chiar daca nu prea ma place si este tot timpul indiferent cu mine ca si cum as fi invizibila, ii simt lipsa.

Scot poza din geanta si ma indrept spre Chuck, el dandu-se cativa pasi in spate.
E: chiar este necesar sa faci asta?
C: nu, dar doi gemeni si Dilsha stau pe partea cealalta a parcarii si se uita la noi doi. Cred ca e mai bine sa pastram spatiu.
E: chiar ai de gand sa il asculti? Spun eu si ma indrept spre el, pas cu pas.
Ma urc pe masina langa el si scot poza.
C: ce e asta? Spune el cu un ton foarte iritat.
E: am nevoie de explicatii Chuck.
C: nu stiu la ce te referi. Probil este o coincidenta.
E: nu cred in coincidente.
C: ba ar trebui. Spune si se da jos, urcand in masina. Ma uit la Dilsha cum se uita la noi in timp ce gemenii ii vorbesc.

Am nevoie de o explicatie. Nu cred ca este o coincidenta asa mare! Nu cred in asa ceva. Ceva nu e bine si simt ca trebuie sa stiu.. adica, sa fim seriosi. Daca ati gasi o poza de acum 15 ani  cu niste copii pe care tu abia acum cateva luni i.ai cunoscut? Mai ales ca este si un oras nou. Nu ati fi curiosi macar putin? Categoric da.

Ma dau jos de pe masina  si ma uit la Chuck.
E: bine! Atunci va trebui sa il intreb pe Dilsha.  Spun asta si plec , indreptandu.ma spre masina lui, unde gemenii si verisoara lui erau si ei acolo.
D: Te-ai ratacit printeso?spune el cu un ranjet ironic pe fata.
E: haha ce ironic esti tu doamne!
D: ce vrei?
E: explicatii. Spun asta si ii arat poza. Ma uit la el si vad ca si el se schimba la fata. Ma uit mai atenta si ii vad ingrijorarea in ochii lui albastri.
D: nu e nimic de spus. Nu crezi ca vrei cam multe?
E: dar.. nu e corect.
D: du.te la gasca ta pisi si stai in banca ta.
E: si daca nu vreau? Ce?
D: pisicuta are ghiare?!
Ai: am fost destul de clari ca Chuck nu trebuie sa se apropie de tine. Spune Aiden serios si Ethan aproba.
E: bine.

Spun eu si plec. Nu o sa fac ce vor ei. Cine se cred? Sunt toti niste aroganti plini de sine. Trebuie sa stau departe de Chuck cica, ha. Ce ar fi sa le arat ghiarele pisicutei? Ajung la masina lui Chuck unde el e inca acolo. Le simt privirea gemenilor si a lui Dilsha pe mine. Inconjor masina si urc in locul pasagerului.

C: ce crezi ca faci Rose?
E: condu!
C: nu ai "restrictie" sa stai langa mine? Spun el si rade
E: nu imi pasa. Fac ce vreau. Dupa ce spun asta, Chuck porneste motorul, salutandu.l ca la armata pe Dilsha care se uita nervos la noi, apoi inchizand geamurile fumurii.

E: nu mai ranji asa.
C: i.ai vazut fata?
E: daa! Mai avea putin si se inrosea.
C: nu se astepta la asta.
E: a meritat. Spun eu si dupa incepem sa radem. Trebuie sa obtin acele explicatii.

Dupa cateva minute de condus ajungem pe plaja, unde opreste motorul si imi face semn sa iesim. Ies din masina si ma pun pe capota.
Chuck se aseaza si el langa mine.
C: de unde ai poza?
E: am gasit.o in casa. Intr-un album vechi.
Ii pot vedea semnele de intrebare pe care le are in cap.
C: nu se poate..
E: ce? Spune-mi te rog.
C: nu ai ce sa stii de la mine Rose.
E: ce? Ba da! Acesta esti tu, cel de langa este Dilsha si aceasta.. aceasta sunt eu!
Este uimit. Ce? Am spus ceva gresit sau ce?
C: stai ce? Tu esti ea?
Ea??
E: ahm.. da. De ce?
C: nu.. nu,nu! Nu are cum!
E: imi spui si mie?? Ce este? Doamne!!
C: care este numele tau complet?
E: Rose Wallynton
C: nu esti ea.. de ce minti? Spune el nervos.
E: ce? Nu mint! Tu nu vezi asemanarile?
C: ah.. sau da.. Rose.. Rose!numele fetei este Rosset Laura Wallton..
E: ce? Nu! Nu are nici un sens. Atunci de ce seamana cu mine? De ce parintii mei au poze cu alti oameni in fata aceleasi cladiri? Nu inteleg!
C: uite Rose.. as vrea sa te pot ajuta dar cel mai bine e sa iti intrebi matusa..poate ea stie ceva. Spune el indiferent.
E: .. bine. Mersi oricum. Spun si il imbratisez.
C: hai, te duc acasa. Orele deja s-au terminat
E: ce? Dar este de abia 12!
C: azi este altceva. Se organizeaza nu stiu ce . Nu imi pasa.
E: bine.

Urcam amandoi in masina si pornim la drum.

****
E: mersi ca m.ai adus acasa
C: cu placere, spune el si zambeste. Are un zambet perfect. Multe fete ar sari pe el.

Ies din masina si intru in casa. Eva trebuie sa stie ceva. Nu ma poate lasa asa..
Eva: hei scumpo! Gata cursurile?
E: da. Eva, am nevoie de adevar.
Eva: ok.. spune ea putin timida
E: numele meu este Rosset Laura Wallton nu-i asa?
La auzul vorbelor astora Bill se ineaca cu cafeaua lui ,iar Eva face ochii mari, socata.

Stiam eu!

DILSHA / Finalizată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum