(BELANGRIJKE MELDING ONDER)Als ik een geweer zie staan, en er een hertenkop inclusief gewei aan de muur hangt, raak ik wel een beetje bezorgd
P.O.V Sarah
Ik blijf in de deuropening staan. Ze komt naar me toe, haar handen beschermend voor zich.
"Rustig maar, ik dood geen honden."
Ik vertrouw haar nog steeds niet. Als ik de woonkamer inloop komt een geur mijn neus binnen. Wolfsbane. Fucking wolfsbane. Ze zou niet snappen hoe dat mijn dood nog zal worden! Ik heb hier een plan voor.
Ik houd mijn adem in als ik er naartoe loop, en grom. Ik duw met mijn poot de vaas om, en de plant valt eruit. Mijn adem is bijna op, dus ik ren terug naar de hal. Ze blijkt het te snappen, en gooit de plant door het raam. Ik adem nog steeds moeilijk.
"Zo goed?" Ik knik. Ze kijkt me raar aan. Ik weet wat ze denkt.
"Honden kunnen toch niet knikken?"
Ik ga liggen, en doe alsof dat net niet gebeurd is. Zij blijkt er ook overheen te zijn, en gaat door met het avondeten. Hoe lang heb ik geslapen? Het is nu avond, en toen ik flauwviel was het net ochtend....
Ik doezel een beetje weg bij het geluid van de tv, die ze heeft aangezet voor het kleine meisje. Als ik wakker word, staat voor hun het eten klaar. Friet met biefstuk. Alleen bij de geur ga ik al kwijlen. Ze zitten met zijn tweeën aan tafel, en ik aan de andere kant van de woonkamer. Het kleine meisje snapt dat ik niet alleen wil zitten, en pakt met haar kleine handjes de mouw van de grote zus vast.
"Hondje mee" zegt ze. De zus lacht.
"Nou, oké maar dan" lacht ze.
Ze klopt op haar dijen, en ik ren zo snel ik kan. Ik spring over de bank heen, en land keurig op de stoel aan het hoofd van de tafel. De zus fronst, maar het kleine meisje kraait van plezier. Ik kijk toe hoe ze het opeten. Best wel zielig eigenlijk. Dat vind de zus ook. Als ze klaar zijn met eten krijg ik de restjes. Daarna was het tijd om te gaan slapen. Ik kreeg een plekje op de bank, maar na zo lang met anderen te hebben geslapen lukt het me niet om alleen te kunnen slapen. Ik volg de geur van haar parfum en kom aan bij een grote kamer. Ik krab aan de deur, proberend geen krassen te maken. Ze doet de deur open, en haar geur vult mijn neus. Zonder pardon loop ik haar kamer in. Het is een mooie kamer. Eentje die ik ook zou willen. Ten minste, als ik niet steeds achternagezeten wordt door gekken en bijna vermoord word door professionele gijzelaars. Overal hangen lichtjes, en in het centrum van de kamer staat een groot 2-persoons bed. Op dat bed staat een laptop met Netflix. Ze sluit de deur en gaat onder de dekens liggen. Ik check even of mijn poten schoon zijn, en ga naast haar liggen. Ze slaat automatisch een arm om me heen, en woelt haar hand door mijn vacht. Eerst moet ik er aan wennen, maar daarna voelt het wel oké. We kijken Teen Wolf. Ik kijk gefascineerd mee. Het lijkt totaal niet op het echte leven als een weerwolf, maar het is wel een leuke en verslavende serie om naar te kijken.
Ze kijkt op de wekker, die naast het bed staat. We keken maar 4 afleveringen, en het is al 3 uur s'nachts! Ze scheld binnensmonds, en gaat zitten. Ik lig nog steeds naast haar. Ze is wat aan het opzoeken.Zoekresultaten voor:
hond met witte ringen over lijf
Bedoelde u:
Wolfshond met witte ringen over lijf
(Bruh. Ben ik een wolfshond?)Wolfshond losgeraakt! Verschillende lichamen gevonden
Via netnews.com
Een wolfshond met een verdacht patroon op zijn vacht heeft....
.
.
.
(BELANGRIJKE MELDING)
ik heb geen vakantie meer dus het kan iets langer gaan duren voordat ik weer een hoofdstuk post. Sorry!Hello peoples. Hoe gaat het met je?
Omdat @Bella-Feetje had gevraagd of het iets sneller kon, heb ik mijn best gedaan om het binnen 2/3 dagen af te krijgen. Tot later!
XX YOGIRL SILKE💘🐺⚽
JE LEEST
That One Wolf
WerewolfIn een wereld waar weerwolven samen met mensen leven, maar hun ware identiteit schuil moeten houden, leeft een meisje genaamd Sarah. Ze is anders dan anderen, haar vacht met name. Hoe overleeft ze het in de echte wereld?