"Dat word dan 5 euro, maar omdat je zo aardig deed, word het 3.50!" Zei hij met een knipoog. Ik betaalde, kreeg het geserveerd in een soort van mini pizzadoosje, met "Mie Câline" er op. (A/N Mie Câline bestaat in Frankrijk, zoooo goddelijk) ik ga weer terug, langs de H&M, via de trap naar beneden, en op mijn bankje. Ik eet het taartje gelukzalig op.
P.o.v Sarah (er is nog niemand anders in het verhaal dusss...)
Nadat ik mijn taartje op heb gegeten *zwijmel* SSSST!☺ denk ik even na wat ik nu ga doen.
we kunnen naar Dawnville gaan. Daar hebben ze een te gek centrum.
kunnen we doen, maar daar zijn veel packs.
ow ja, kut.
Dan doen we gewoo-
fuck it! Let's goooo
en als ze ons ruiken dan?
dan hebben ze pech en doen we alsof we er niks van af weten.
ik zoek eerst een wc om me om te kleden, Oké?
is goed.
ik loop snel naar de wc, die langs de ijskraam gaat.
pleaseeee? Pleaaaaaaasseee?Nee, Kayla. Zo gaat al ons geld op. Leef maar van brood van de lekkere bakker met die blauwe ogen.
prima
krijg ik semi-beledigd terug. Ze heeft de connectie afgebroken.
"Stombo" denk ik.-IK HOOR JE- -STOMBO-
"Nou, sorry hoor." Terug naar de wc. Ik zoek een hokje en kleed me om. Ik doe een lang grijs shirt aan, met een zwart lederen jasje, en zwarte pet. De rest prop ik terug in mijn rugzak, die een schaarse hoeveelheid eten, geld, en mijn telefoon met lader bevat. Moet binnenkort weer gaan bedelen. Kut. Crackers. Krieltjes. Honger. eten! NEEEEEEEEHEEEEEE. Ik moet gewoon afgeleid raken. Op naar Dawnville! Ik sta moedig op, maar zak bijna door mijn benen van vermoeidheid. Dan morgen maar, nu is het tijd om te slapen.
Ik val in een diepe slaap, die me laat geloven dat ik in het midden van het bos sta. Ik hoor Kayla roepen, maar het klinkt ver weg, en blurry, alsof ik onderwater ben. Vervolgens valt er een bak popcorn uit de boom. Ik kijk omhoog naar de boom, en zie er allemaal lekkere dingen in hangen. Mijn lichaam dwingt me omhoog te klimmen. Hoger. Hoger. Honger. Ik pak van alles op weg. Dan zie ik boven aan de boom een rauw stuk vlees hangen. Mijn geweten zegt dat ik het niet moet doen, maar mijn hand rijkt uit naar het vlees. Kayla roept nog steeds. Ik probeer me te verzetten, maar het voelt alsof ik alleen maar kan toekijken hoe ik in de val word gelokt. Het lijkt allemaal in slow-motion te gaan. Ik kijk toe hoe mijn hand het vlees pakt. Ik voel me raar. Ik heb het vlees nu in mijn handen. Wat? Ik verander. Mijn handen worden poten, en ik hoor het doffe gekraak van mijn botten die breken, en op de juiste plek terug worden gezet. Ik verlies grip op de boom en val naar beneden. Ik doe mijn ogen dicht en bereid me voor op de val, maar ik plof zacht in twee gespierde armen neer. Ik voel me net zo'n onschuldige puppy die net op straat is gevonden. Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en kijk omhoog naar degene die mij redde net. Het is......
MUAHAHAHAH😎
CLIFFHANGERRRRRR😋
Ik ben zoo gemeen, sorry😘
Ik post dit hoofdstuk vanuit de auto. Ik ga het hoofdstuk nu schrijven, terwijl ik in de auto terug van vakantie zit. Het is echt saai, en we komen pas om 6,7 uur pas thuis😢
Ik heb al 8 lezers😄
Lol 8 is niet veel, but
I appreciatie it, and all of you too.
Xxx JEGIRL SILKUT💋
LYALL
JE LEEST
That One Wolf
WerewolfIn een wereld waar weerwolven samen met mensen leven, maar hun ware identiteit schuil moeten houden, leeft een meisje genaamd Sarah. Ze is anders dan anderen, haar vacht met name. Hoe overleeft ze het in de echte wereld?