Έδειχνε κουρασμένη, ήταν χλωμή και σκελετωμένη, διάολε πώς την είχαν καταντήσει έτσι; Τα κίτρινα μάτια της ήταν πρησμένα και κόκκινα, έκλαιγε ήμουν σίγουρη.
Έσφιξα τις γροθιές μου και γρύλισα στον βασιλιά. Ένιωσα το βλέμμα της Νεφέλης να με καίει. Μου άγγιξε το χέρι και τα χείλη της σχημάτισαν τη λέξη "ηρέμησε". Όμως δεν μπορούσα να ηρεμήσω. Πώς να ηρεμήσω όταν την έβλεπα σ' αυτή τη κατάσταση;
"Ααα, Ερμιόνη! Πάνω στην ώρα για να υποδεχτείς τους καινούργιους λυκανθρώπους! Μπορείς σε παρακαλώ να οδηγήσεις τη Νεφέλη και τη Θάλεια στο σπίτι όπου θα διαμείνουν;"
Εκείνη υποκλίθηκε κουρασμένα και μας κοίταξε. Τρόμαξα αντικρίζοντας το κενό της βλέμμα. Έπρεπε να της μιλήσω. Έπρεπε να της το πω!
"Μάλιστα άρχοντά μου" είπε και η φωνή της ακούστηκε σαν ψίθυρος.
Τότε αντίκρισα ένα αγόρι το οποίο εμφανίστηκε πίσω από μια συστάδα κολόνες.
"Ίλας, θα ήθελα να συνοδεύσεις κι εσύ τον Ρέιγκαν στην καινούργια του κατοικία. Νομίζω θα χαρείς να μάθεις ότι θα είστε συγκάτοικοι."
"Μάλιστα" γρύλισε ο καινούργιος λυκάνθρωπος, ο Ίλας, ο οποίος ήταν και αρκετά όμορφος δεν μπορώ να πω. Τα μαύρα ανάκατα μαλλιά του έπεφταν ελαφρώς μπροστά από το πρόσωπό του. Τα μαύρα του μάτια ήταν βαθιά όσο δυο θάλασσες ενώ το δέρμα του ήταν σκουρόχρωμο, είχε πάρει χρώμα από τον ήλιο. Ήταν γυμνασμένος και όχι ιδιαίτερα ψηλός, ενώ μια υποψία φακίδων εμφανιζόταν γύρω από τη μύτη και προς τα μάγουλά του. Παρατήρησα ότι μελί τριχούλες είχαν αρχίσει να φυτρώνουν γύρω από το κάτω μέρος του προσώπου του, ως μούσι.
Τότε συνειδητοποίησα ότι μου χαμογελούσε. Του ανταπέδωσα κι εγώ και ένιωσα το πρόσωπό μου να παίρνει φωτιά. Κατέβασα ντροπιασμένη το κεφάλι μου όμως ένιωθα ακόμα το βλέμμα του να με καίει.
Έπειτα, ξεκινήσαμε για τα δωμάτια.-----------------------------------------------------------
Στην εικόνα πάνω είναι ο Ίλας, μόνο φανταστείτε τον πιο ηλιοκαμένο😁
YOU ARE READING
Moonlight🌙
Vampire"Θάλεια είσαι διαφορετική. Δεν είσαι όπως όλος ο κόσμος. Είσαι προορισμένη να τον σώσεις." "Το μόνο πράγμα για το οποίο είμαι προορισμένη είναι να σε ξεχάσω Ρέιγκαν..." Ζώντας μία κατεστραμμένη ζωή, σε διαλυμένη οικογένεια, με κατακερματισμένο παρελ...