Ξεκινήσαμε αθόρυβα και καταφέραμε, εξουδετερώνοντας τους φρουρούς, να βγούμε από το βασίλειο.
Ο Ρέιγκαν είχε μείνει πίσω και σιγά που μας ένοιαζε κιόλας.
Καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής προς το άλλο βασίλειο, το οποίο σύμφωνα με την Νεφέλη είναι δύο μέρες δρόμος μονάχα, ο Ίλας είχε καρφωμένο το βλέμμα του πάνω μου.
"Ξέρεις," ξεκίνησε να λέει πλησιάζοντάς με "ποτέ δεν μου έχεις μιλήσει για την οικογένειά σου. Για το παρελθόν σου, το σπίτι σου."
"Δεν θες να ξέρεις Ίλας" ψιθύρισα κοιτάζοντάς τον κατάματα "πραγματικά δεν θέλεις να ξέρεις."
Ήταν πρωί, μόλις είχαμε ξαναξεκινήσει την πορεία μας, είχαμε μπει στη δεύτερη μέρα του ταξιδιού και ήμασταν φρέσκοι και ξεκούραστοι. Παρ' όλ' αυτά, εγώ ένιωθα ένα βάρος να με πλακώνει. Τι κι αν δεν προλαβαίναμε να τις σώσουμε; Τι κι αν τις έβρισκαν οι εχθροί μας πριν από 'μάς;
"Μη βασανίζεσαι Θάλεια" έκανε ο Ίλας πιάνοντάς μου απαλά το χέρι "θα τα καταφέρουμε. Θα τις σώσουμε!"
Του χαμογέλασα και έσφιξα το χέρι του δυνατά. Είχα ανάγκη από κουράγιο κι εκείνος μου το χάριζε απλόχερα."Εκεί! Το δάσος!" αναφώνησε η Ερμιόνη. Είχε ακόμα την βρικολακίσια της μορφή και δεν είχε καταφερει να αλλάξει.
Πράγματι. Το δάσος στεκόταν λίγα βήματα μακριά μας.
Χωθήκαμε μέσα και αρχίσαμε να ψάχνουμε για τη σπηλιά. Λίγο πιο δίπλα διακρίναμε τους πύργους του κάστρου του βασιλείου των βρικολάκων.
Ξάφνου, συνειδητοποίησα ότι είχα χαθεί. Είχα απομακρυνθεί από τους άλλους και τώρα ήμουν μόνη μου. Όμως μπροστά μου τώρα δέσποζε επιβλητική η σπηλιά που αναζητούσα. Μπήκα μέσα και ούρλιαξα από χαρά ξυπνώντας τα δύο κορίτσια που κοιμόντουσαν ανήσυχα στο εσωτερικό της.
"Επιτέλους" ψιθύρισε με ανακούφιση το κορίτσι από το όνειρο "μας βρήκες!"
Ήταν και οι δύο όπως τις είχα ονειρευτεί και πλέον ένα τεράστιο βάρος είχε αποκαθηλωθεί από τους ώμους μου κι ένιωθα ανακουφισμένη και ελεύθερη συνάμα.
Για την ώρα είχαμε σημειώσει επιτυχία μα έπρεπε να τις φυγαδεύσουμε όσο πιο γρηγορα μπορούσαμε.
Τους χαμογέλασα εγκάρδια και πλησίασα.-----------------------------------------------------------
Αύριο φεύγω κατασκήνωση οπότε δεν ξέρω πότε θα ξανανεβάσω, πάντως έχω γράψει κάποια κεφάλαια να τα έχω έτοιμα αν και μερικά είναι μικρά.
Γυρνάω Αύγουστο αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να ανεβάσω😢
Αυτά από μένα ByeBye❤
YOU ARE READING
Moonlight🌙
Vampire"Θάλεια είσαι διαφορετική. Δεν είσαι όπως όλος ο κόσμος. Είσαι προορισμένη να τον σώσεις." "Το μόνο πράγμα για το οποίο είμαι προορισμένη είναι να σε ξεχάσω Ρέιγκαν..." Ζώντας μία κατεστραμμένη ζωή, σε διαλυμένη οικογένεια, με κατακερματισμένο παρελ...