Part Four

503 33 7
                                    

' Yahh ape gaduh gaduh ni !! Tegur ajuhmma pemilik kedai itu . Rakan rakan mereka diluar sekadar menontot drama itu .

'Ahjumma itu saya punya !! Marah minra dalam keadaan yg terkawal . ' Saya lah ! Balas mamat ju on itu . ' Jangan berebut !! Ade lagi satu stok . kejap ahjumma ambik . Minra dan mamat ju on menunggu .

Situasi rakan rakan mereka berdua. 

Mereka berjeling - jelingan antara satu sama lain . nampk sangat tak sebulu . Takde niat dihati savage yeoja nak berkenalan dngn jejaka 6org kat depan mereka ni . Qis yg takhabis habis menggeletis dicubit oleh Yaena dan minjung serentak sehingga dia mengaduh sakit .

- kembali ke situasi kedai kumanon-

' Nah ambik ni ' kumamon dihulurkan kepada minra . Minra tersenyum puas . Malas mahu melayan mamat ju on tu dia terus membayar lalu berlari ke arah rakan nya .

' waeyo unnie ? Muka masam ? Tanya syuha . ' Unnie ? Oh tua dah nampak nya ! . ejek mamat ju on . Dia dan rakan²nya tergelak .  Syuha yg tidak puas hati dengn keadaan itu terus pergi kearah mamat ju on dan menarij rambut mamat ju on itu dengn kuat . ' adu sakit pabo sakit !! ' teriak mamat ju on . ' Padan muka ! Dahla macam Juon ! ' ejek Rayeon pula . Savage Yeoja tergelak .

Ju on yg marah akan keadaan itu terus ingin mendekati yeoja itu dan ingin menarik rambut Syuha dan Rayeon serentak . tapi dihalang oleh 'si pendek' . ' Yah yoongi hyung . dah la biarkan . Jangan dayus.  Kang yg kau tarik rambut ni la jadi bini kau hyung . usik Jimin . HAHAHAHAH mereka ketawa besar . ' Tch .  no way  . dah kajja ! Mereka meninggalkan Savage Yeoja . ' Annyeong ! Lambai v dan jimin bersama . Qisha membalas lambaian mereka . ' tch gedik ' marah Zayeon . 'Well' balas Qisha lalu mereka meninggal kan Qisha disitu .

- Dalam keret situasi Bts -

"Cantikkan dorang ? Macam ulzzang girl gitu . puji v melambung . ' haah wei . jatuh hancur berkecai terburai iman aku tengok ' tambah jimin . ' Yg lain hanya buat muka menyampah lagi lagi yoongi lepas incident kena tarik rambut tadi .

' Hyung ! Panggil kookie . ' apa kau nak ? ' tanya yoongi dingin . ' Teringat kan Minra ke ? Perli kookie.  ' minra ? ' ' haah yeoja tadi ' kata kookie. 'Tch' . kata yoongi . Semua mula membisu. 

-Situasi Savage Yeoja -

Semasa mereka dalam kawasan perumahan dan mahu memarkir kan kereta , tiba tiba sebuah kereta memecut laju ke hadapan menyebab kan kereta yg dipandu minjung sedikit ketepi . ' Ey jahanam anak babi ' carut minra . kepala nya terhantuk disebabkan pemandu lelaki itu . ' entah sial betulah ' bebel minjung yg sedang memandu . ' Babi anak gelandangan ' tambah Yaena . ' kalau dia anak gelandangan , macam mana dia duduk rumah banglo ? Soal Rayeon.  Yaena memandang nya tajam .

Ralit mata Syuha memndang kemana arah kereta yg memandu laju tadi berhenti . ' Lah jiran kita ' kata syuha . ' Apa !!!?' terkejut mereka mndengar kata² syuha . Cepat² minjung memarkirkan kereta nya dihalam rumah. Sejurus mereka keluar dari kereta alangkah terkejut nya mereka melihat jiran mereka adalah namja tadi . ya ! Mereka bts ! Namja yg mengganggu mereka di mall tadi .

'KORANG ???!!!!! ' serentak bts dan savage yeoja mengeluarkan suara dengan riaksi yg terkejut   . minra dan Zayeon yg malas mau campur tangan terus masuk kedalm . ahli yg lain mengikuti . bts juga terus masuk kedalam rumah tanpa sebarang kata  ..

- Dalam rumah minjung -

' Yahh !  Macam mana boleh jadi jiran ni ? Semalam xde pun sape² kat situ ! Bebel Zaeyon.  Yg lain hanya membuat muka dan mengeluh. .

- Dalam rumah bts -

' wakwakwakwak !! Jiran kita rupanya . Goyang bontot sikit . kata Taehyung smbil menggoyangkan bontot nya . ' eeeeee ' balas jhope . ' haah kan . boleh la ngorat lepasni ' tambah jimin . rapmoon dan yoongi sekadar buat muka menyampah dan PABB !! kepala Taehyung dan jimin diketuk oleh Jin mengguna kan senduk ajaib nya .

' Merepek ape tenuk dua ekor ni ! Dah pergi naik ! Mand! Lepastu turun makan ! . bebel jin . kalah mak org . ' okey okey ' serentak jimin dan tae menjawab lalu lari ke bilik masing².

                                                (Mian Bored)

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now