'Namja lembik , lain kali jngn hantar budak hingusan . Chaw dude !'
Jin membaca kertas yg diberi oleh minra yg mewakili savage yeoja tadi . Dia bengang dan meronyok ronyok kertas itu .
'Macam mana korang buat keje ? ' tengking jin . Mereka dua bisu tanpa sebarang kata .
'Riak takbur ! Macam hebat ! Tapi hampeh ! ' tambah Rapmoon pulak .
' kan aku dah cakap tak menjadi punya . haha . ' perli yoongi . Dia smirk kemenangan . dia dah agak , takmenjadi punya .
'Tido luar lah koranggg huuuuuu ' ejek jimin . Jhope dan kookie memandang tajam jimin yg menjelirkan lidah ke arah mereka .
'Hyung maafkan la kamii . kami xsengaja gagal kan misi . kami salah ! Kami cuai . ' rengek Kookie .
'Haah hyung , maafkan kami ' giliran jhope merayu . Jin sekadar buat bodoh , begitu jugak Rapmoon .
' alah hyung maafkan jela , kesian dorang tido kat balkoni ni . dah la sejuk . sekurang kurang nya , bagi dorang dua cuci seluar dalam kita seminggu HAHAHAHAHHA ' gelak taehyung sambil hi5 dengn jimin .
'Diamla! ' bentak Jin . terus mereka senyap .
' eh bagi jela masuk, bingitla . boleh je rancang benda lain . hal kecik nk bising . esok kau tadah telinga jela kena bahan kaw kaw ngn singa tu ! ' bebel yoongi dingin .
'Hyunggg ~~ ' rayu kookie dngn jhope lembut .
'Tch . masuk la cepat ! ' arah jin bengang .
-Savage Yeoja-
'Unnie tengok tu ' tunjuk minjung kepada minra .
' padan muka , acah lagi . kan dah kena hahahhah!! Gelak Yaena disambut yg lain kecuali minra .
' Ambik kau , siap la esok ' Zayeon senyum jahat .
'Tapi kan , baik jugak si yoongi tu . pujuk jin suruh benarkan tenuk dua ekor tu masuk kann unnie kannn kann kannn ' usik syuha .
' eh masukla , tido ! Bising minra .
' elelelelel unnieeee . Blus eh ? Uuuuuu usik minjung pulak
HABAHHAHAHHAHAH berdekah gelak mereka .
' woi lahanat masuk . pebender korang merepek ni ! Marah Zayeon bercekak pinggng .
'Unnieeee uuuuuuu ' ejek Syuha dan Minjung . Yaena sudah xmampu menahan gelak.
' Tch , babi. Masuklah teman Rayeon jaga si Qisha tu . MASUK ! tengking minra . tapi dia sebenarnya nak gelak . tapi ditahan sbb nak cover swag .. Hohooo .
Segera Syuha dan minjung berlari masuk kedalam . Mereka bertiga pun turut masuk memandang kan hari dah lewat malam .
Skip ++
++Pagi ++
'I'm me ! I'm me ! I'm I'm I'm I'm I'm meeeeee !! Muah muah muah mu---
Nyanyian Qisya tergantung sbb bunyi ketukan pintu dari luar . 'Woi sape yg potong stim ni !' bebel Qisya dari dalam bilik mandi
' Woi pantat ! Cepat la ! Lambat japgi . dok ayam me ayam pebender lagi kau ! ' marah minra yg kebetulan lalu didepan bilik Qisha . dia dengr Qisha dok ber ayam ayam dia kacau la .
' Ye kejapp !! 5minit !! Pekik Qisha dan minra terus beredar tanpa kata
+meja makan++
' ape yg terpekik pekik tadi unnie ? Soal Rayeon .
'Kau punya kembar gile tu la . dok ayam me ayam me . lagu bodoh ape la yg dia nyanyi tu' bebel minra . Syuha yg menghidangkan makanan hanya tersenyum.
' oh lagi srii vida . dia fans , unnie kena paham ' terang Rayeon yg sedang mengunyah sosej .
' goodmorning . ape ni pagi² dah bising ? Soal Zayeon yg tiba tiba muncul
' adik kesayangan kau tu ha ' dngn muka menyampah minra bercakap .
' oh yg dok ayamm me ayam me tu ? Soal Zayeon . Minra sekadar mengangguk .
' unnie mana , unnie yaena ? ' soal syuha .
'Dia tengah siap , japlagi turun la . Syuha menge 'oh' kan saja.'Kamii datanggggg !! Serbu Qisna dan Yaena dari atas .
' riang sangt pahal ? Soal minra malas .
'Saje meraikan kemenangan malam tadi . Sengih Yaena .
' eh tapi yg sorang tu menang ke ? Usik minjung . HAAHAHHAHA ' Kecoh meja makan tu sbb gelak dorang .
Qisya mencebik menahan malu . Cane la aku pengsan malam tadi ! Desis hatinya .
'Eh cepat , kita lambat nanti ! Bebel minjung . mereka segera memakai kasut dan masuk kedalam kereta .
Sempat Rayeon memandang rumah sebelah . 'dah gi dah' cakap Rayeon tanpa didengari sesiapa .
Skip ++
Sekolah ++
'Annyeong !! Sapa Saeyoong ceria .
'Annyeong ! Jawab savage yeoja serentak .
'Jom masuk kelas ! Ajak Saeyoong kepada maknae line .
'Kajja , Annyeong unnie !! Ucap mereka serentak sambil melambai unnie line .
' Jom a ' ajak minra . 'oi min , nak kacau ke ? Dorng dah smpai tu ' yaena memuncungkan bibirnya kearah bts .
Minra sekadar smirk dan memandang dua yeoja itu . 'Jom ' Zayeon menarik tangan minra dan Yaena kekelas .
+kelas+
'Dorang a . buat bodoh jela ' kabot Rapmoon.
' rilex la bangang , tch . ' tempik yoongi . jin sekadar memerhati .
'Annyeong bts ! Tegur Yaena .
'Nae , Annyeong ! Jawab Yoongi , Rapmoon dan Jin serentak .
' macam mana semalam ? Tidur lena ? Mimpi kami x haha ' Perli Zayeon .
' ha lena sangat . dibuai mimpi nan indah ' repek Rapmoon .
Jin diam membisu . malu woi malu !
Minra dan Yoongi yg duduk bersebelahan hanya bisu menatap iphone masing masing .
' miss datangggg !! Pekik Momo . selaku ketua kelas .
' mekak la sial , cikgu dtg pun kecoh ' marah minra .
'Entah , kau terlebih telan speaker waktu lahir ke ? Ejek Zayeon .
Mereka gelakkan momo yg x bersalah . momo tunduk dan mengembungkan mulut nya .
' takyah a buat cetu , macam sakai kau tau ? Ejek Yaena pulak .
Kesian dia . satu kelas gelakkan dia kecuali Jin Yoongi dan Rapmoon yg tengah menahan malu .
(Mian bored)
YOU ARE READING
S A V A G E Y E O J A
Short StoryNama watak dalam ni rekaan je . kecuali bts . - Savage yeoja ni membesar asrama kecuali kawan mereka yg sorang ni sbb dia anak ceo (nak tau sape baca lah ) . The other 6 yeoja dibenarkan keluar dari asrama tu oleh Puan Jane , iaitu pemilik asrama...