Part Fourty

357 23 9
                                    

Skip petang terus ++

Mereka mengambil perjalan 1jam untuk pusat riadah Hyed Park . Masing masing excited untuk ke taman paling besar itu .
Lagi lagi jimin dangn jhope .

Skip +

Hyed Park +

' Wehhh tenangnyaa !!! ' puji Qisya sambil mendepakan tangan nya.

' kannn !! Omg ! Excitedeuuuu !! ' sokong rayeon . mereka sekadar memerhati tingkah laku twin dsv itu .

' banyak nya bungaa !! ' puji minjung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

' banyak nya bungaa !! ' puji minjung .

Minra dan syuha dah berlari ke arah tasik. Untuk ambil gambr disana . Yg lain menikmati keindahan tempat itu .

' cepatla! ' Rapmoon menolak jimin perlahan untuk mendekati Rayeon yg sedar bermain dngn rama rama yg hinggap dibunga .

Jimin menurut dan berlari ke arah Rayeon . Savage yeoja yg dipanggil oleh Kookie secara senyap tapi hanya menurut perintah untuk berkumpul bersama dan membiar kan Minyeon melakon kan drama itu .

' dia nk buat apa tu ' tanya zayeon tiba² . ' wait and see ' smirk jin dan ahli bts yg lain . Savage yeoja menunggu dengan penuh excited .

+ situasi Miyeon +

' em Rayeon sshi ' tegur jimin

'Wae ? ' jawab nya sepatah .

' akuu nak tanya '

' ape dye ? '

' apa jadi kalau pokok pokok bunga ni semua , tak disiram , tak dijaga dengan baik ?

' layu lahh nanti '

' and apa jadi dekat taman ni kalau xde sorang pun pengunjung ? '

' sunyi la . kenape ? '

' macam tu jugak la aku . bila kau tak tanam kan semangat cinta kat hati aku , hancur luluh hati aku macam mana layu nya bunga² tu bila x dijaga . Dan sunyi lah jugak aku bila kau xde macam mana sunyi nya taman ni bila xde pengunjung .

' aa -- apa kau merepek ni jimin ? '

' Kau dah berjaya buat aku jatuh hati kat kau .  Kau dah semaikan hati aku dngn perasaan sayang dan cinta sejak pertama kali aku tengok kau . I love u more than i love my self , more than everything .

' ji -- jimin apeni ? '

melutut ,  keluarkan rantai couple dari poket seluar yg berloket love dan dalm tu ada gambar mereka berdua ' Kim Rayeon , will u be my girlfriend ? Will u be part of my heart ? Can u being the someone who can bring the happiness to our relaytion ship and being a queen who controling all my soul with your love ? '

' Ji -- jimin '

' Sekali lagi aku tanya , ikhlas dari hati kau , sudi x kau , Kim Rayeon menjadi kekasih hati kepada aku Park Jimin buat selamanya ?

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now