Part Nine

429 35 9
                                    

-masih kat sekolah- (sorry terlebih panjang)

P/S - chap ni dorng dh kenal satu sama lain

Setelah beredar dari kantin , Savage Yeoja bertawaf mengelilingi sekolah . org bertawaf kat kaabah , engkorang bertawaf kat sekolah .

' So , ape korang rasa pasal sekolah ni ? Soal saeyoong tiba tiba . ' em not bad ' balas minjung . ' lagi lagi bila ada mangsa buli huhu ' tambah si Rayeon pula .

' unnie line ? How do you guys think ? Soal saeyoong kepada minra Zayeon dan Yaena .
' em boleh laa ' balas Yaena manakala Zayeon hanya senyum dan minra mengangkat kening . Dia paham dngn unnie line tu .

' aku nak pegi -- bukk ! Minjung dilanggar oleh kookie lalu terdorong ke belakang . ' Woi bangsat takde mate ke ? Soal minjung kasar . ' yah sorry la . dngn classmate sendiri pun nk mengamok ' bebel kookie .

' entah , lazer betul la mulut korang ni ' tambah jin pula . ingtkan hyung line boleh tenngkan kanak kanak riang tu , tambah minyak dalam api adala .

' wht lazer ? Soal Syuha smbil melangkah kehadapan menghadap jin . ' yes lazer ' kata jawab jimin berani . 'hahaha , u was playing a game with a wrong person dude ! Balas syuha sambil smirk .

Unnie line tengah tengok drama tu , menunggu masa nak meletup je lagi . skrng masih suam suam kuku , so malas nk campur . biar maknae line conquer pulak .

Pabo ! Dah la jari kontot , nak kutuk org pulak ! ' ejek Qisha terhadap jimin . Jimin pantang di ejek begitu terus kehadapan dan menolak Qisha hingga jatuh . '
' arh ! Rintih qisha .' berani kau ! Buk ! Dada jimin ditumbuk Rayeon . Bts saja membiarkan Jimin lawan sorng . sbb selama ni jimin jadi simpann je masa dorang gaduh . macam tu jugak unnie line . mereka membiarkan maknae line menguasai pergaduhan itu .

Selepas Rayeon menumbuk dada jimin . jimin berganjak ke belakang . ' ah shit ' caruy jimin dah menarik rambut Rayeon . Mata Rayeon dah merah . Qisha x mampu nk bangun sbb dah sakit snagt bontot dia . minjung pulak tengah bantu Qisha .

' aehh anak sial anak babi lepas lah anjing !! Sumpah Rayeon . syuha yg nak membantu dihalang oleh Yaena . Unnie line nk tengok babak hebat tu .

Jimin menolak Rayeon kuat kedinding . belakang Rayeon luka sikit . Minra yg sudah tidak tahan melihat Rayeon disiksa terus menarik rambut jimin dekat kasr dan jimin terdorong kebelakang . Kookie yg masuk campur terus diterajang oleh Zaeyoon dan minjung bertubi tubi sehingga x larat nk bangun . begitu jugak ahli yg lain . dah lebam diserang savage yeoja semasa nk masuk campur tadi .

'Arh sakit la sial ! Bentak jimin yg sedang dipijak pipinya oleh minra . ' Sakit ? Aku kesah ke ? Haha ' chaw geng . Minra mengajak mereka beredar dari situ . sempat lagi Syuha memijak perut taehyung dan Hoseok sbb still x puas hati .

Saeyoong dan minjung membantu qisha bangun . Zaeyoon dan Yaena memapah Rayeon yg luka dibahu akibat terkena paku di dinding tadi.  Minra pula sebagai penengking kepada pelajar yg melihat reaksi tadi . ' Siape bukak mulut , mati ! ' jerkah minra . Semua berlari lintang pukang mendengar jerkahan itu . Bts yg menahan kesakitan  pula dibantu beberapa namja lain untuk dibawa ke bilik rawatan . sekarang baru mereka kenal , siapa SAVAGE YEOJA  ! !

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now