Part Thirty Nine

325 19 1
                                    

Pagi itu mereka bersiap siap untuk memulakan sesi pelancongan mereka .

' Ppali , nanti dorang tunggu lama . Dorang dah cakap kat aku dorang tunggu kat cafe ' tegas Zayeon sambil menunjukkan chat ws nya kepada ahli lain .

' japp !! ' jerit mereka serentak .

Masing masing mengenakan pakaian swag .
Mereka menggunakan lif untuk menuju ke tingkat paling bawah dimana bts menunggu mereka .

+ Cafe +

' awal nya sampai ' tegur minra sambil membuat hand shake kepada yoongi dan yg lain .

' jin hyung la !ketung ketang ketung ketang  Kejut kitorang guna kuali dia ' rengek kookie .

' KUALI !! ?? MANA DATANG KUALI !!??? ' soal maknae line serentak . 

' Dalam bagasi dia , makhluk pink ni pelik , mana mana je ada kuali dia ' sindir rapmoon . Jin sudah tersengih sengih menampakkan giginya .

Savage yeoja menggeleng kepale . Zayeon hanya menahan sabar dngn jin yg asyik mementingkan pink , padahal Zayeon x suka pink .

'Dah jom , pakcik taxi semalam tu dah tunggu ' ajak Rapmoon. 

' eh macam mana dia boleh tau kita nk keluar ? ' soal Jhope pelik .

' aku mintak nombor dia , jadikan dia pemandu pelancong untuk kita selama kita kat london ni ' terang Rapmoon. 

Mereka sekadar mengangguk paham dan berjelan menuju ke taxi itu. 

Skip ++

Dalam taxi ++

' where u guys wanna go ? ' soal pakcik taxi itu sambil menghidupkan enjin taxi itu .

'  hm send us to Fernandez & Wells Restaurant ' arah minra . pakcik taxi itu mengangguk paham dan terus menuju ke tempat yg diarahkan ..

' asal restoran tu yg noona pilih ? ' tanya Jimin tiba²

' restoran fav noona , sedap gila masakan kat situ . Masa pergi sini dulu , oppa dngn unnie noona selalu ajak breakfast kat situ ' terang minra . Sekali lagi riak muka nya berubah .

' unnie , dont think about its to much ' pujuk syuha dan mengusap bahu minra yg sudah menundukkan kepala .

Minra mengangguk .

' keep calm ' bisik yoongi . Minra sekadar snyum . ' pinjam bahu ' bisik nya lagi dan terus baring ke bahu minra tanpa persetujuan minra . minra hanya membiarkan yoongi baring dibahunya . Rasa macam nak usap je rambut yoongi yang wangi tu . Laju² ditepis nya perasaan itu . Wutdehek ! .

Skip ++

Fernandez &Wells Restaurant ++

' Welcom to Fernandez & Wells Restaurant , have a nice breakfast and a great morning ' pelawa penyambut tetamu di restaurant itu .

' hey miss minra ' sapa salah sorang pekerja perempuan disitu .

' hey betty , still work here ? Wow ! ' puji minra ke arah kawan lama nya. 

' yeaa ! And who r they ? ' betty menanyakan bts dan savage yeoja yg berada di belakang minra .

' ouh , this is my friend . all of them are from korea . me also ' kata minra sambil bts dan savage yeoja melambai betty mesra .

' ohh okey , have a great breakfast ! ' kata betty. Bts dan savage yeoja sekadar menangguk dan menuju ke meja makan mereka .

Skip++

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now