Part Six

431 31 4
                                    

-School scene-

' Welcome to Army Highschool' minjung beraksi seolah olah penyambut tetamu . ' WAHHHHH !!! sambil membeliak kan biji mata yg tak berapa nk besar Qisya dan Rayeon teruja melihat sekolah yg agam itu .

' Woi babun jangan la sakai sangt . jatuh taraf nanti bongok ' marah zayeon . ' entah macam takpernah sekolah je tenuk ni ' sokong yaena . ' tch . rusa masuk bandar ' sinis minra . Unnie line bersuara yo ! Habis semua binatang disebut .

'Ah mianhae ! Ucap Qisya san Rayeon serentak smbil mengusap leher masing² . Merah padam muka mereka menahan malu .

Semasa perjalanan mereka mencari pejabat tetapi sesat , seorang yeoja telah melanggar bahu minra sehingga minra beralih ke belakang

'Tch .' minra berdesit .

' habislahhhhhhh ~~ Qisha menakutkan yeoja itu .  Yeoja tu dah mula menundukkan muka . ' Ah mianhae mianhae !! Saya tak sengaja . maafkan saya ' rayu yeoja itu semasa Zayeon dan Yaena melatakkan tangan dibahunya .

' haha , okey aku xde mood nak marah org . So , tunjukkn kami bilik pengetua . Mereka bengang ! Tu je balasan kat budak tu ? Lol .

' and yea -- semua mereka memandang minra . ' sbb kau dah langgar aku and aku still x puas hati , why not kau jadi balaci kami ? Soal minra sambil melihat rakan rakan nya . Zayeon dan Yaena senyum smirk dan yg lain dah bersorak gembira .

' macam mana bitch ? Soal Minjung.  'Haah macam mana ? Sampuk syuha pula . ' em baiklaa . janji korang maafkan saya ' jawab saeyoong gagap . ya . saeyoong . Baik org nya . sbb tu dia seram dngn minra and the geng .

' YEAYYYY ada balaci !! Sorak Qisha san Rayeon bersama . ' Babi bising la . ' tempik Yaena .

' haha , jangan takut la , kami xkejam macam yg kau fikirkan . ' Syuha menenangkan Saeyoong yg ketakutan . Saeyoong sekadar mengangguk .

Skip ++

'Ni dia pejabat pengetua ' tergagap gagap saeyoong bercakap . Rasa takut masih menghantui dirinya  .. Sekali imbas je dia dah tahu Savage Yeoja ni macam mana orgnya .

'Cakap straight jela , takyah gagap gagap . kau memang lahir gagap ke ape ? Perli minjung . Syuha , Qisha dan Rayeon dah gelak kaw kaw ! .

Saeyoong menggeleng kepala nya tanda protes . ' Relax lah . kami x jahat sangt' pujuk Qisha menenangkan saeyoong . Kini saeyoong sedikit berani nk angkat muka .

'Tch , lembik ' tempik minra . Zayeon hanya memandang nya sinis dan Yaena pun sama. ' jom masuk ' ajak minjung . Unnie line mengekori minjung masuk dan Maknae line menunggu diluar .

' Jangan risau , unnie line memnng macamtu , lagi lagi min unnie . dia x banyak bergaul and x banyak cakap . unnie zayeon dan unnie Yaena pun boleh tahan jugak . so kau relax je , kami maknae line ade . ' terang syuha lembut untuk menenangkan saeyoong . saeyoong senyum dan mengangguk .

- dalam bilik pengetua-

' Annyeong Songsenim , saya Han minjung , saya nak tau kelas saya dan kawan kawan saya' . sapa minjung mesra .

' nah ini dia nama kelas kamu dan semoga belajar dngn tenang .' kata tuan kim sambil menghulur kan sehelai kertas kecil lalu dicapai oleh minjung . minjung beredar dan tunduk hornmat . begitu juga unnie line .

Keluar sahaja minjung dari pejabat dia terus diserang maknae line . ' Nah ni nama kelas . unnie min , unnie zayeon dan unnie yaena kelas 5NT . aku , syuha , qisha dan Rayeon 4Bst . Terang minjung panjang lebar .

'Wah kita sama kelas , aku pun 4Bst . riang . yeayyyy !! Sambung qisha pula . ' wow dah berani cakap , ingat bisu . ' perli minra . 'nice balaci'perli yaena pula . yg lain hanya gelak .

' ah mari aku tunjukkan kelas , kita bawak unnie korang dulu , lepastu kita masuk kelas sama ² . Pelawa saeyoong mewakilkan diri . Savage Yeoja hanya mengekori nya .

                                               (Mian Bored ) 

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now