part fifty four

194 15 2
                                    

" kau blah boleh tak " 

" tak ! Selagi kau taknak couple balik dengan aku ! "

Buk !

Badan momo ditolak kasar oleh bam bam

" eooo momo gwaechanna ? " qisya yg entah dari mana muncul tiba ² membantu momo yg sudah luka dibahagian telapak tangan. 

" takde hati perut ke sial " bam bam hanya memberi riak wajah kosong .

" ter---terima kasih " qisya sekadar mengangguk degn ucapan yg diberikan oleh momo

" mari pergi , tinggalkan jantan tak guna ni . Kau tengok la one day , dia akan carik kau sbb dia dalam kesusahan.  Dasar telo balak , harap rupa je elok , tapi hakikat nya busuk !

" jaga sikit ----

" HA JAGA APA ? JAGA APA ? CAKAP AH "

semua yg berada di padang itu tercengang dengn tindakan saeyoong yg tiba tiba menahan tangan bam bam dari menampar qisya. 

Savage yeoja X Bts X Got7 turut ada disitu

" kau dengan perempuan pun nak gaduh , dayus sangat kau ni . Aku ingat muka dah handsome ni baik org nya , tapi tula hakikat nya kau ni D A Y U S "

" wuuuhhuuuuuuuuuuu "

Bam bam berpaling ke arah ahli got7 yg teruja dengan kata kata zayeon . Mereka kembali diam

" kau okey ke momo ? " soal saeyoong melihat momo yg tak henti menangis .

" o-- okey . Dah jom .. Jangan  keruhkan keadaan , nanti aku selesai kan masalah ni , lagipun aku yg ganggu dia tadi " ungkapan momo sedikit sebanyak membuat bam bam tersenyum sinis .

" semak la , dah blah " ajak minra.

Semua berlalu pergi

Hanya tinggal bam bam yg sudah terkaku disitu . Tiada sebarang kata yg mampu di ungkap. 

-

Bukk

Bukk

Bukk

Bukkk

Bunyi lantunan bola keranjang dilantun oleh minra ke atas lantai . Dia ponteng kelas.  Collab room yg sekarang waktu chemis sangat membosankan .

" aaisishshhhhhh !! " rambut nya diraup kasar ke belakang akibat gagal menjaringkan bola tersebut

" bak sini "

Buk

Bukk

Bukk

" oleee ! " namja itu bersorak kecik dengn jaringan nya

" ish kau ni kacau la yoongi  "

" kau pahal ada kat sini "

" kau pulak apahal ganggu aku kat sini ? "

" takde makne nye lah , aku escape kelas la . Kau ? ""

" kita satu kelas , so sama . Aku escape "

Yoongi mengeOhkan saja jawapan minra. 

Suasana kembali senyap ..

" minra " yoongi memecah keheningan

" hm ? "

" kau dah ada namchin ? "

" er -- mana ada . Kenapa ? "

" takde la tanya je . Aku cuma pelik dengn sikap mark kebelakangan ni , macam selalu usik kau ."

" dah tu apa kena mengena pasal aku ada namchin ke tak .. Dengn mark ? "

" lembab ! Ish ! Mana la tau kau couple dengn dia ?"

Minra menggosok gosok dahinya yg dijentik oleh yoongi .. Sengal mamat ni !

" kau -- kau jangan nak merepek lah .  "

" haaa gagap gagap tu kenapa "

" yahhhh diamla "

" kalau aku ajak kau couple kau nak ? "

" eooo ? "

" ALAAAA TANYA JE JANGAN LA TERKEJUT SANGAT "

" aku gelak je ah , kau ni pahal sengal . Ttbe je tanya pasal couple yekkk not my style . Dah bye "

Minra mencampak bola ke arah yoongi . Dengan pantas dia berlari ke luar .

Dup

Dap

Dup

Dap

" sial punya yoongi "

(mian bored)

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now