-Bambam and bts situation-
Bambam mencari cari suara momo menjerit . Dia xtau yg momo ditarik senyap senyp oleh Zayeon . dye toleh belakang , momo dah takde .
' momo ahhh ! Woi mana kau ! Momo ' jerit Bambam .
' aku kat sini ' Tiba² jimin muncul .
' eh bila masa aku panggil kau jimin , aku carik momo la nmpk dye x ? Soal bambam yg masih terpinga pinga mencari momo .
' ada ada , jom ' ajak jimin dan bambam mengekori nya .
' lambat la kau ni ! Arhhhh ' Bambam menjerit semasa ditarik oleh jimin .
' haii bro ' sapa Rapmoon . ' eh korang nk apa ? Aku carik momo ni . aku pegi dulu ' pamit bambam tapi cepat dihalang oleh Taehyung .
' kau nk gi mana ha ? Nak lari ? Soal Taehyung . ' lari ? Lari ke mana pulak ? Bambam menyoal smbil memandang satu per satu wajah bts .
' aku malas nk panjang cerita so aku nk tanya , apa kau bgtau songsengnim kim? Aku tanya elok elok ni . Soal Jin
' ma ma mana ada bagitau pape . korang ni merepek ape ? Soal bambam ketakutan . ' eh keling ni , nak buat buat bodoh pulak . kang aku sepak tak pasal pasal jadi nepal ' bebel Jhope .
' eh bodoh nya la , aku takbgitau pape la ! Yoongi yg geram terus kedepan .
' woi sial , kami tanya kau elok elok ni . kau takboleh jawab elok elok ke ? Ke kau ni nk mati sekarang jugak ? Hah bangsat ? ' bentak yoongi smbil memegang kolar baju bambam .
'Entah , jawb jela ! ' marah kookie pulak .
' lepas lahhhh ! Memang aku yg bgtau . tapi bukan aku sorang ! Momo sekali , kau jangan apa apa kan dia ! Jawab bambam bengang .
' kami x apa apakan dia , Savave Yeoja yg apa apakan dia . Kau pulak kami yg akan apa apakan . Hahahha ' gelak jimin .
' hah ? Mana momo ! ' bentak bambam yg tangan nya di tahan kuat oleh jin dari belakang . 'Jangan risau . Savage Yeoja uruskan dia baik baik kat dalam tandas terbiar tu . lek ah . ' ujar Taehyung .
' lepaskanlaaaaaaa ! Teriak bambam . ' teriak la . takde org nk dngr kau kat sini . guys settlekan . arah yoongi .
Jimin menuang minyak petrol ke seluruh badan bambam . ' Yahh pabo ape korang nk buat ni lepaskan aku !! ' rungut bambam yg dlam kesakitan kerana tangannya diikat pada tiang besi .
'Kook , lighter ' pinta Jin dan dibaling ke arah Yoongi .
' ahh Yoongi appooo . jangnlaaa jeball . hajimaa !! ' rayu bambam yg melihat yoongi sedang menyalakn lighter .
' takut ? Bukk ! Muka bam bam ditumbuk kuat oleh yoongi. Hidung bam bam berdarah dan sedikit luka dibibirnya .
'Ahh sakit appo jangan laa . aku xbuat lagi!! Bambam mengerang kesakitan saat dia dipijak pijak oleh bts .
' kau ingat eh , dia appa aku , aku boleh tau sape yg mengadu . kau ingt tu ! Bentak Jin .
' Nasib kau la , aku tak nak bunuh org lagi , so aku lepaskan kau , tapi ingt . kau dalam perhatian kami ! Balas yoongi .
Puii ! Maknae line meludah bambam .
Dah chaw ! Mereka berlalu pergi meninggalkan bambam setelah diajak oleh Rapmoon untuk pegi .
Skip +
'Hyung nak jumpa savage yeoja tak ? entah macam mana la keadaan si momo tu ' soal Rapmoon kepada yoongi .
'Kan , dah la dorang tu ganas . naya momo tu ' cebik Jimin
' jom a ' ajak Yoongi . mereka meneruskan perjalanan sehingga bertemu savage yeoja.
' eh hyung tu dorang ' tegur kookie .
'Kajja' ajak Yoongi dan semua berlari ke arah savage yeoja .
'Eh unnie tu dorang ' tegur minjung sambil menunding jari ke arah bts yg sedang berlari ke arah mereka. Sebenarnya , dorang pun tengah carik bts sbb nk tanya keadaan bambam .
+BtsXsavageYeoja+
' yo ! Savage Yeoja ! Tegur Jin sambil bersalam dngn savage yeoja .
' ha nak ape ni ? Soal Zayeon . Minra sekadar membisu .
' macam mana momo ? Jangan korang belasah dia sampai mampus dah a ' bebel Rapmoon .
' bodoh ' sinis minra mencarut . Bts sekadar memandang nya xpuas hati.
' dia hidup lagi la pabo ! Ni sekolah , takkan la kami ni membunuh . agak agak la . otak kat lutut ke ape ? Soal Syuha geram .
' entah bebal ' sindir Yaena .
' tkde ah , korang ganas , manala tau xde nyawa dah budak tu ' perli Jhope.
' ke kau yg nk hilang nyawa ni ? ' soal minra bengang . Takjaga mulut langsung namja namja kapas ni . ni ke yg yeoja sekolah ni gilakan ? Desis hatinya .
' ah taknak taknak ' sengih Jhope.
' ha how about bambam ? Soal minjung .
'Dia okey . tapi Yoongi hyung nk bakar dia . dia ingt tu minyak petrol . tapi tu cuma air paip je ' terang kookie.' pft main bakar bakar HAHHAHAHAH ' Berdekah tawa mereka di block kosong tu .
' tanya pasal bam bam je , taknak tanya pasal kami ke ? Usik Jimin
' ah merepek ape kau sial . dah la caw ! Ajak minra. BTS gelak terbahak bahak sbb mereka mengusik Savage yeoja.
'Bye Jagiyaa' lambai bts kearah savage yeoja . Savage yeoja membuat muka menyampah dan minra menunjukkn midle finger .
Garang nyaa HAHAHAHHAHA ' gelak bts dan dihiraukan oleh savage yeoja .
Skip ++
Balik sekolah +
Savage Yeoja berjalan menuju ke kereta , dan mereka ternampak kelibat Saeyoong lalu memanggil nya .
' Saeyoong ! Panggil savage yeoja serentak .
Saeyoong terpinga pinga mencari suara yg memanggil nya , dia kenal suara tu .Dia perasaan yg Savage Yeoja berada di parking kereta terus berlari ke arah sana . ' Ha ada ape korang panggil aku ?
' oh takde saje tanye . petang kau free x ? Soal syuha . ' em free kenape ? ' ha nak ajak kau lepak rumah kami , nak ? ' soal Qisha pulak .
' oh boleh . bagi alamat nanti aku dtg ' pinta Saeyoong . ' nanti aku ambik , bagi alamat kau je ' pelawa minjung . ' er jangan la . nanti aku dtg . bagi je alamat rumah korang ' Saeyoong menolak pelawaan minjung seperti sesuatu yg disembunyikan.
' hak ala , bagi jela ' tempik Zayeon . ' entah banyak pulak bunyi kau ni , mekak je ' ujar minra bengang . Mereka berdua yg ada didalam kereta sit paling belakang menyampah dngn Saeyoong yg xnak ditolong .
' err yela , jap ' ' okey nah ' Saeyoong menghulurkan kertas yg berisi alamt rumahnya . ' tak susah kan ? Perli minra . Saeyoong sekadar senyum tawar .
' dah jangan kecik hati , kau macam takkenal unnie min dngn unnie Zayeon tu macam mana ' pujuk syuha . ' haah , sabar eh ' pujuk Rayeon pulak . Saeyoong mengagguk laju .
' kami pergi dulu ' annyeong ! Serentak Savage Yeoja melambai kecuali unnie line.
(Mian Bored)
YOU ARE READING
S A V A G E Y E O J A
Short StoryNama watak dalam ni rekaan je . kecuali bts . - Savage yeoja ni membesar asrama kecuali kawan mereka yg sorang ni sbb dia anak ceo (nak tau sape baca lah ) . The other 6 yeoja dibenarkan keluar dari asrama tu oleh Puan Jane , iaitu pemilik asrama...