Part Ten

400 34 8
                                    

( 2chap update pasal dekat sekolah , scene ni banyak pasal sekolah so jangan tanya kenape xde sangat scene kat tempat lain . ade author buat kat tempat lain , tapi x banyak . mian .  )

Bisikan demi bisikan yg didengari oleh savage yeoja dan bts . bingit , sangt membingitkan , tapi kedua dua kumpulan itu senyap . malas nak bergaduh dngn budak hingusan katanya. 

Skip ++

Harini genap sebulan savage yeoja bersekolah di Army Highschool . Tapi perkara yg memalukan bts tempoh hari masih terngiang ngiang ditelinga .

' Arh hyung ! Ni takboleh jadi ,level  kita sebagai the hottest namja kt sekolah dah nak jahanam! Kita kena balas dendam  . bentak jimin

'DENDAM' satu satu nya perkataan yg keluar dari mulut yoongi dan sengaja perkataan dendam itu disebut dngn nada yg penuh kebencian .

' Ya ! Kita kena buat sesuatu.  Mereka dah memalukan kita . teruk kita kena' tambah namjoon . 'They wait and see' smirk jin .

+Savage Yeoja+

'Dok pandang - pandang dah kenape ? Bijik mata tu nak kenak cungkil buat masak kari babi ke ape ? Tengking minjung yg bengang dengn pelajar yg x habis habis memandang mereka , savage yeoja perasan yg bts x lekang dari memerhati mereka . Saja minjung menguat kan suara , supaya bts dapat mendengar tengkingan nya itu. 

Pelajar yg ditengking terus memandang ke arah lain .

Sedang asyikk Yaena menyedut air susu kotak dutch lady , dia tiba tiba tersedak menyebab kan air susu itu tersembur ke muka Qisha yg berada didepan nya

Dengn x semena mena kantin itu riuh dengn gelak tawa serta ilaian mereka . mereka mengendahkan pelajar lain yg melihat riaksi itu .

' Yahhhhhh unnie !!!!!!!! eee geli lahhh paboo !! ' pekik Qisha sambil mengesat laju air dimuka nya . Yaena dan yg lain x boleh berhenti gelak .

' sorry la Qisha , unnie x tau kenapa ttbe tersedak HAHAHAHAHHAHAHAAHH ' gelak yaena kuat. 

' eeeee air liur basi unnie yaena melekat kat muka qishaaaaaa .. Ejek Saeyoong.  Makin kuat gelak mereka . merah muka masing masing menahan gelak , Qisha pulak dah mahu mengangis itu dipujuk oleh Rayeon. Kembar gila gila nya .

Setelah sebulan , Saeyoong sudah dapat membiasakan diri nya dengan savage yeoja . begitu jugak savage yeoja tapi tak bagi minra dan Zaeyoon . belum berapa nk rapat setanding rapatnya Saeyoong dengn ahli yg lain.  Bukan mereka berdua benci akan Saeyoong tapi belum selesa lagi sebenarnya . Perasan cuak untuk menegur minra dan Zaeyoon masih menghantui Saeyoong .

Skip ++

Bts sekadar memerhati dngn riak muka yg penuh dendam . malu masih menguasai mereka . Geram ? Ya mereka geram !

"Hyung hyung ! Dorang nak gerak ! Tengok tu ! ' tunjuk taehyung ke arah savage yeoja .

Dengn pantas mereka bertindak .

       - WAR IN CANTEEN-

Buk !! Syuha dilanggar dengan sengaja oleh Taehyung.  Dia ahli pertama yg dihantar oleh bts.  Mereka yg berada dikantin hanya menonton situasi itu .

'Shit !' carut syuha yg sudah tersembam ke lantai.  Bts sudah gelak sakan melihat syuha . Qisna dan Rayeon dtg membantu syuha .

'Hey pabo ! Kami ade kacau kau ke ? Ke kau ni memang dilahirkan otak lembab. Oh aku rasa eomma appa kau bagi kau makan babi banyka sngt kot , tu yg ttbe langgar org ! Tempik Yaena . Minra dan Zaeyoon macam biasa , hanya jadi pemerhati . Tunggu masa je .

' Hey Yaena ! Korang x kacau kami ? Eh lazer , korang dah jatuhkan air muka kami ! Dasae yeoja --

Papp !! Belum sempat rapmoon menghabiskan ayat nya , dia ditampar kuat oleh Saeyoong . SAEYOONG GUYS ! THE NOOB + BLUR YEOJA IN ARMY HIGHSCHOOL . SEKARANG DIA DAH ---   .

' Saeyoong , kau -- ' ' kau diam bangsat ! Tengking minjung membantu Saeyoong .

Bts terpaku melihat Saeyoong yg berani bertindak kasar . Dia tu penakut tapi sejak bila pandai pukul org ? Itu yg menjadi persoalan kepada Bts dan pelajar di kantin itu .

' kau - ' ' ha aku apa ? Aku penakut ? Ha memang ! Tapi kau kena ingat , kau fikir korang hottest namja boleh suka hati buli , belasah, kutuk org sesuka hati ? Bentak Saeyoong lagi. 

Rapmoon yg tak boleh tahan kemarahan terus menarik rambut Saeyoong dan mencampak kan Saeyoong ke meja kantin .

Saeyoong sudah senak sbb perutnya terkena meja . Terbatuk batuk dia . Savage yeoja nak tolong tapi dihalang oleh minra . Dia nak tengok tahap dayus Rapmoon. 

Qisha dan Rayeon menjaga Syuha yg sudah x larat nk bangun . hentakan tu kuat sangt. 

' hyung jom kita ' ajak jhope

' kita tunggu plan yoongi ' arah jin .

Yaena menepuk belakang minjung agar membantu Saeyoong yg sudah merana kesakitan itu . Minra dan Zaeyoon membenarkan .

' kau memang cari maut . kau tu noob nak acah acah kuat ! Kau ingat kau sape ? ! Bentak rapmoon . Pelajar dikantin semakin ramai melihat kejadian itu diendah kan oleh mereka. 

' Ya ! Sbb kau dah melampau ! Puii ! ' Saeyoong meludah muka Rapmoon . 'kau ni mema -- arhhhhh !!!  ' belum sempat Rapmoon nak menampar Saeyoong  , minjung yg datng dari belakang terus mencakar muka Rapmoon dan menendang perutnya kuat . Rapmoon yg ingin membalas segera ditarik oleh Jin dan Jimin . mereka taknak dia cedera teruk .

Minjung mendapatkan Saeyoong dan membawa Saeyoong ketepi . ' kau okey ? ' tanya minjung . ' okey ' angguk Saeyoong .

Yoongi yg bisu dibelakang dah mula mengorak langkah kedepan.  Qisha yg perasan akan kejadian itu terus memanggil minra .

' unnie tu ! ' tunjuk Qisha memberitahu minra . dia xnak kawan kawan nya cedera teruk jadi dia ambil keputusan maju kehadapan .

Savage yeoja mengundur kebelakang , begitu juga bts . seolah olah memberi penghormatan untuk kedua dua mereka yg hampir mempunyai sikap yg sama.

' Heyya Hottest Namja ' tegur minra ramah . Yoongi sekadar smirk . ' kata hottest namja ? Kenapa pukul yeoja ? Tak takut fans lari ? Tak takut level korang jatuh ? Soal minra bertubi - tubi. 

' ey lazer . kami memang x puas hati ngn korang ! ' bentak Kookie dari belakang.  ' Kau diam bangsat ! ' tengking Zaeyoon .

' nak lawan ? Cara gentle la  ! ' suggest yoongi  . ' Jimin ! Kookie ! Eh kau lembik ah kookie , Jhope sini ! Panggil yoongi .

                                            (Mian Bored)

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now