Part Seven

423 31 5
                                    

Tok tok tok

Kedengaran pintu kelas 5NT diketuk oleh Saeyoong .

'Annyeong miss , saya nak jumpa miss sekejap . ' lembut saeyoong bercakap . semua pelajar didalam kelas itu sebok memanjang kan leher untuk menjenguk ape yg dah jadi .

' Nae saeyoong ? Ada apa nk jumpa saya ? Soal miss cl . ' Ni miss saya ada bawak 3org pelajar baru ' kata saeyoong sambil menunjuk ke arah minra , zaeyoon dan yaena . 'Oh baikla , kamu boleh masuk kelas dan awk bertiga pun masuk ' arah miss cl .

'Kajja kita masuk kelas' ajak saeyoong kepada maknae line . 'eh saeyoong berani pulak kau bersuara , tadi bukan main bisu . ' perli Syuha . ' mana tak nya , korang yg buat aku yakin ' kata saeyoong sambil memuji Qisha , Syuha dan Rayeon . ' lah korang tolong dia ? Soal minjung . ' haah ' jawab si rayeon . kenapa ? ' oh tkdelah , haha . ' gelak minjung tak berapa ikhlas .

' kau ni takbaik la ! Qisha memarahi minjung. ' ape ? Betula kan ? Haha . eh kau diam aku sepak kau japgi babun' marah minjung. Tahap minjung sikit lagi nk sama ngn unnie line . tapi syuha memang dah semula jadi garang . ' Qisha terus diam dan mereka hanya mengekori saeyoong .

- kembali ke situasi unnie line -

' eh masukla , terjegat apa kat situ ? Soal miss cl lembut . ' nae ' jawb mereka serentak .

' perkenalkan diri kamu . arah miss cl . ' Annyeong Jung Zayeon   imnida' ' Oh  Yaena imnida ' Park Minra imnida ' dengan pantas mereka memperkenalkan diri sambil menunduk hormat dan beberapa mata sedang memerhati .

'Kamu bertiga boleh duduk dngn namja kat belakang tu ' arah miss cl dan mereka hanya menurut perintah . Alangkah terkejutnya mereka bertiga bila mendapati mereka berada dikelas yg sama dngn Namja tenuk tu . Tapi apakan daya , takdir ~~

' ah aku dapat dulu , minra dan yaena berebut personal sit dibelakang. Yaena dah duduk so terpaksa la dia duduk dngn si ju on tu . yes dia yoongi. Shit. Desis hati minra. Yoongi sedang ralit menatap hp nya hanya smirk kearah minra . minra menjeling laju .

' Heyyaa . jumpa lagi kita ye ! Jodoh kuat ni ! Ejek jin kepada Zaeyoon . ' Jodoh kepale bapak kau '

' bapak sapa Zaeyoon ? Miss cl yg mendengar kepala bapak entah sapa sapa disebut terus menoleh .

' ah takde ape miss , kepale bapak mamat sebelah saya ni nak tercabut . entah bila nk mampus xtau la ' carur Zaeyoon tanpa insuran . terpaku pelajr didalam kelas itu dgn mulut Zaeyoon. Minra dan Yaena senyum sinis kerana budak kat sekolah ni belum kenal mereka bertiga .

' ha nak putus ? Eh baru pagi tadi saya jumpa appa kamu jin . elok je paras rupa nye. Handsome lagi ' jawab miss cl yg seakan akan bodoh itu .

' Tch .. Lmbt pickup lah miss . dah la mengajar je boleh x ? Soal minra bengang dengan kebodohan miss cl . Yaena tergelak dngn kebodohan wanita itu .

Jin sekadar mendiam kan diri , taksangka dia yeoja baru ni savage. Silisih malaikat 44 .

( Mian Bored)

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now