P/s - author skip chap terus dekat sekolah .
————
Sekolah +
5NT +
Makmal sains +
Yoongi sedang duduk termenenung di meja makmal sains . Dia satu meja dengan unnie line savage yeoja dan geng2 nya.
Dalam best best dia termenung , tiba tiba cikgu tanya soalan kat dia .
' yoongi . Nyatakan kepentingan koordinasi badan yg saya baru senaraikan tadi ' cikgu kwang soo menyuruh yoongi menjawab soalan tapi sayangnya yoongi tak sedar yg cikgu panggil dia .
' yoongi '
' yoongi '
Puas kawan kawan nya menggoncang badan nya namun tiada tindak balas.
' YOONGI !! '
' ha ye ye cikgu ade ape ? Dah nak balik ke ?
' HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA' makmal itu riuh dengan gelakan pelajar setelah melihat reaksi yoongi.
' Diam ! ' semua pelajar mula bisu
' balik kepale bana kamu . Jawab soalan saya tadi ! '
' soalan amende do ' yoongi menggaru kepala sambil bertanyakan soalan ke arah kawan kawan nya.
' KELUAR YOONGI ! ' dengan menyembur air liur cikgu kwang soo menghalau yoongi keluar.
' okey ' slumber yoongi jawab dan jalan sambil memasukkan tangan ke dalam poket.
' mana best dia je kene ! Kami nak jugak ' jawab jin sambil menggalas beg sekolah nya .
' kami pun ! ' pekik unnie line dan menggalas bag.
' eh kamu jangan macam macam eh ! Saya report tuan kim nanti ! ' ugut cikgu kwang soo .
' report jela . Bapak saye tu HAHAH ' dengan megahnya jin menjawab.
' BYE CIKGUUU ! ' unnie line malambai ke arah cikgu kwang soo .
Cikgu kwang soo memandang yoongi tajam .
Yoongi tak takut sikit pun dengan zirafah tu . Dia siap smirk lagi .
' biadapp kauu anak asam ! ' pekik cikgu kwang soo.
' kami anak asam , cikgu anak haram HAHABAHHAHAHAHAHA ' gelak rapmoon disambut kawan kawan nya.
Kwang soo hanya mampu bersabar dengan kutukan itu . Dia dah masak dengan perangai mereka .
Pelajar di dalam kelas speechless + tak berani nak gelak.
Cikgu kwang soo meneruskan pembelajarannya.
Skip +
Rehat +
Sedang bts , savage yeoja dan pelajar pelajar lain di kantin berborak , tiba tiba ada pengunguman dibuat oleh kerani sekolah mereka .
'shuhhhhhhhhh' pengawas meminta pelajar diam supaya pengunguman itu dapat didengari dengan jelas .
' Penguguman , kepada pelajar tingkatan 4bst dan 5nt , kamu semua akan digabung kan kelas . Kamu semua akan berpindah ke collab room bagi sesi pembelajaran gabungan . Guru yg masuk akan memberitahu sbb kamu digabungkan . Sekian '
' wohoooooooooooo !!!!! ' sorakan pelajar dari kelas yg di sebut kedengaran . Malah ada yg mengeluh .
Mengeluh sebab ?
YOU ARE READING
S A V A G E Y E O J A
Short StoryNama watak dalam ni rekaan je . kecuali bts . - Savage yeoja ni membesar asrama kecuali kawan mereka yg sorang ni sbb dia anak ceo (nak tau sape baca lah ) . The other 6 yeoja dibenarkan keluar dari asrama tu oleh Puan Jane , iaitu pemilik asrama...