Part Fourty seven

272 20 3
                                    

' annyeonghaseyo we are Got7 . '

Terkejut beruk savage yeoja dan bts melihat kehadiran bambam dan rakan rakan dia yg mereka belum pernah nampak sebelum ni .

' kau ketepilah ' bam bam menolak momo yg sedang memeluk bagai taknak dilepaskan .

' op .. oppa .. Kenapa ni ' soal momo gagap setelah diperlakukan oleh bambam sebegitu .

' nanti settle , aku nk duduk . Em miss boleh kami duduk ? Nanti la kami perkenal kan diri . And saya pun student lama kat sini so saya tau hal hal sekolah ni ' terang bambam panjang lebar .

' oh bagusla kalau macamtu , dah kamu semua boleh duduk . Eh kamu kenapa terjegat kat sini ? Pegi duduk ' arah miss lisa .

Got 7 dan momo hanya menurut perintah . tebal muka nya bila bam bam tiba tiba melayan nya dengn kasar. 

Kenapa dengan dia  ? Bisik hati momo .

BTS x SAVAGE YEOJA SITUATION

' bitch , dye ke yg dikatakan budak baru bawak geng uh . Lel hingusan ' tempik syuha

' dah terang depan mata , dorang la tu . Macam xde sekolah lain je dye nk bawak kawan² dye tu ' bebel jungkook .

' dia ada agenda lain . Huh ' smirk minra .

' maksud kau  ? ' soal namjoon

' who know yg dia dtg nk balas dendam sbb dulu ? ' teka minra pantas .

' kan ! ' sokong maknae line savage yeoja .

' tapi kenapa dia layan momo macamtu ? Bukan momo tu yeojachingu dia ke ? ' soal saeyoong pelik .

' dah berubah hatila tu ' tempik rayeon dan bercakap kuat kuat.

' eh apa yg berubah hati ni ? ' tegur miss lisa dan keadaan sekarang semua org memandang tepat ke arah savage yeoja dan bts .

' takde pape . Cinta bertepuk sebelah bontot je ' sindir zayeon dan menjeling momo sekilas .

Savage yeoja dan Bts gelak sakan dngn aksi itu .

Manakala momo dan got7 hanya membeku .

' betul la apa kau cerita ' bisik mark ke telinga bam bam .

' huh , korang x percaya kan ? ' smirk bambam . Mark sekadar senyum kambing dan mengeluar kan alat alat tulis nya .

Momo rasa terhina selepas diperlakukan begitu .

Apa salah aku ? Bisik hatinya lagi .

Miss lisa meneruskan pengajaran nya dihadapan . Hari pertama ni , student student nya dapat memberi tumpuan yg sepenuhnya tambahan lagi ada 7namja kacak kacak yg baru masuk .

GATAL NYA MISS LISA NI .

TAMPAR MUKA AUTHOR

Skip +

Balik rumah

Semasa savage yeoja dan bts berpakat untuk jalan kaki pulang ke rumah , tiba tiba mereka terserempak dengn geng got 7 .

' hm hai ! Miss me ? ' smirk bambam

' takde masa la pabo ' tempik qisya

' garangnya aummm ' ejek jinyoung

' pukimak kau gatal nya sial . Lidah sama macam anjing nak jilat jilat bibir lak . Baik kau jilat jalan raya ni bagi bersih . ' tempik minra geram

' weh rilexla . Garangnya korang ni . Jadi x salah la apa yg bambam cerita pasal korang ' ujar mark .

' masalah sekarang , korang nak ape ? Kami nak balik ,nk melantak . Aku taknak selera aku hilang sbb tengok muka korang ni ' perli jimin

' eh kau . Sesuka hati je ! ' ujar Jb geram lalu ingin  menarik kolar baju jimin

' ha apa nak gaduh ? ' kau hadap aku dulu sebelum kau belasah adik aku ' backup jin si bahu lebar . Jb segera berundur kebelakang

' woo dah dah . Jom balik , aku penat ' rengek saeyoong

' kau ingat ey , aku ada tujuan datang sini balik dan bawak geng aku ! Jangn ingt  korang menang kalini ! Tegas bambam

' bawak geng sbb taknak jadi macm momo la tu kena rendam dalm mangkuk jamban huhuu ' ejek qisya

' eh kau jngn nk sebut nama dia ! ' marah bambam . Ahli lain hanya membisu . Dan sekarang mereka percaya perangai sebenar makhluk 14 org ni .

' dah balik . Makin dilayan , makin meroyan ' yoongi menarik tangan ahli ahli nya  ,dan diikuti dngn savage yeoja.  Mereka berjalan meninggalkan got7 dngn keadaan gelak x henti henti mengenangkan peristiwa momo dan bambam yg dibelasah dulu .

' korang tunggu la nanti ' smirk bambam

' dah jom bla ' ajak jackson .

Mereka beredar meninggalkan kawasan sekolah itu dngn hati yg panas

GEMURUH JIWAAAAAA SEMANGAT MEMBARAAAA ! KENA KECAM DENGN SAVAGE YEOJA !

HA NYANYI GUYS NYANYI !

HAHAHAHAHAH

   (mian bored)

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now