Part Twenty Seven

311 25 0
                                    

tapi apa kene mengena dengn aku ? '

' sbb kau --- '

' sbb aku ape ? '

' sbb kau istimewa '

' mwo ? Istimewa ? Ape aku ni ade sayap , ade mata bekilau , boleh tukar tukar macam ultraman ke ?

' hahaha , lembab la kau . Bukn camtu . Kau lain , lain sangt '

' aku xpaham . babi la cakap la betul betul lahanat '

' tch , asyik mencarut je . Aku sebenarnye -- '

Tok tok tok ~~

Kata kata Yoongi terhenti setelah mendengar ketupan pintu yg kuat . Kacau line je . desis hatinya .

' masuk ' arah minra .

' ANNYEONGGGGGGGG !!!! ' jerit bts dan savage yeoja serentak .

' er ramai sangat pahal ? ' soal minra dingin. tadi dngn Yoongi okey je .

' alah jangan marah . kami risaukan kau laa ' ujar yaena . Minra sekadar senyum . Tiba tiba mata nya terpandang Zayeon . Zayeon tunduk . Dia x mampu menanggung kesalahan lalu pergi ke arah minra .

Yoongi bangun dan duduk dibawah bersama yg lain dan meninggal kan minra dan Zayeon diatas katil.

' min ah ' Zayeon memulakan perbualan

' pe ?

' marah aku lagi ke ? '

' entah'

' jangan la macam ni hiks . aku hiks mintak maaf . xsengaja tengking kau . hiks '

' kau blah la ' (tahan gelak)

' minra please hikss '

' HAHAHAHAHAHAHAAHAA '

semua memandang minra yg tiba tiba ketawa . Mereka terkejut dngn situasi minra yg gelak macam org gila tu .

' heol , kita kawan . aku okey la . haritu terlebih emosi. Tu yg jdi macam tu . takpe aku maafkan kau .

' kau ni sakai la babi eihhhh ' Zayeon memiat telinga minra. Yang lain dah gelak sakan dengan situasi itu .

' em noona ' panggil kookie gagap

' wae ? '

' noona marahkan kami lagi ke ?

' entahla kook '

' maafkan kami . apa salahnya kita berdamai ? Kenapa dngn Yoongi hyung noona layan elok , dngn kami noona xsuka .

*Yoongi memandang kookie , rasa macam nak tumbuk pun ada . Begitu jugak savage yeoja *

' entah , bagi noona masa untuk biasa kan diri '

' em tapi --

' dah la kook . kita bagi dia masa . x boleh la nk push dia . ' pujuk Rapmoon yg tiba² menyampuk .

Bts berhenti seketika untung memujuk minra . Mereka hormat akan keputusan itu .

' em makan jom ? ' ajak Syuha.

' eh sape masak ? Ke tapaw je ni ? ' soal jimin pelik

' aku masaklaa , kepale otak kau tapaw . even aku macam ni aku la paling terer masak tau ! ' bebel syuha.

' lah yeke . maaf kan saye cik singa ' sengih jimin

' singa ? Thefuck kau jari pendek ' ejek Syuha . mereka yg didalam bilik minra sudah gelak melihat kanak kanak ribena itu .

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now