Part Thirty Seven

287 20 3
                                    

Penerbangan dari korea ke London dah selesai . Sekarang bts dan savage yeoja sudah sampai di airport london.  Kebetulan masa mereka datang, London sedang mengalami winter . Nasib baju sejuk dan segala kelengkapan supaya mereka tidak kesejukan sudah disediakan .

' uwoooo winter ahhhh !! ' puji jhope excited . Tok!! ' sakai ' sekali lagi kepala nya diketuk oleh Qisya menggunakan hp .

' dahh jangan gaduh laa ! Taxi ada kat depan . Jom la '. Ajak jin sambil tangan nya menunjuk ke arah taxi kosong itu .

' sir can u send us to Royal Garden Hotel ? ' tanya Rapmoon ramah . Pemandun taxi itu sekadar senyum dan mengangguk . Bts meletakkan semua beg ke dalam bonet , savage yeoja dah duduk dulu dalam taxi itu .

Senyap ...

Tiada sebarang percakapan ...

Sunyi ...

Sepi .....

Sampai lah mereka menangkap satu suara . ' can i ask u something ' tanya pemamdu taxi itu . Mereka semua mengangguk . mereka menghantar rapmoon sebagai wakil . Well , pro bi kan .

' why uncle ? '

' wht are u guys doing in london ? '

' ahh , we spend time together for our school holiday '

' wow ! Still a student ? '

' yes .. '

' u guys are from where ? And how ur parents allowed you to having a holiday  here ? '

' we r from korea , and we stayed in the same house together , no parents or anybody else . only us '

' damn , its far from here . great teenagers'

' haha why not right ? '

Pemandu taxi itu sekadar menganguk paham dan tersenyum ke arah mereka semua . Bts dan savage yeoja sekadar membalas senyuman itu. 

' still far ke uncle  ? ' soal jimin dengan english terabur nya . Yang lain sudah menggeleng kepala .

' wait ! And done ' kata pemandu texi itu bila tiba di hadapan Royal Garden Hotel .

'Wow!! Cantik la sial ' puji Yaena sambil mencarut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

'Wow!! Cantik la sial ' puji Yaena sambil mencarut . ' chagi jangan la mencarut ! ' tegur taehyung . ' bior lerr ' yaena mengendahkan sambil rolling eyes.  Taehyung sabar dngn yaena dan geng geng nya yg bermulut savage itu .

' dahh jom , cek in ' ajak syuha.

Kaunter hotel +

' this is your room number and this is your key . have a nice rest in Royal Garden Hotel ' kata salah sorang pekerja di kaunter itu dngn ramah . Bts dan savage yeoja sekadar senyum manis . Beberapa org lelaki yg bertugas sebagai pengangkat barangan pelanggan  sedang mengekori mereka ke arah bilik .

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now