Part Twenty Nine

293 27 6
                                    

+exam 5NT +

Pelajar 5NT sedang menjalani ujian bahasa inggeris . Rapmoon yg sangat bijak dlam bahasa inggeris sering diganggu untuk bertanyakan jawapan dan maksud soalan .

' oit ! Rapmoon !! Woi !! ' panggil jin secara berbisik .

' ape '

' ni jawapan dye ape ? '
( What is you fav food)

' Oh senang , You got no jams '

' oh thankyou thankyou '

Rapmoon sekadar mengangguk dan tergelak dengan jawapan bongok yg dye bagi dekat jin .

+minra and yoongi situation+

Yoongi membaca soalan *

( what will u do , if you saw someone who's blind want to cross the busy road )

- lantak dye la , dah tau buta sebok nak melintas buat ape , mati acident kan menyusahkan org . - (jawapan yoongi)

Minra membaca soalan *

( what is your fav hobby and what is your ambition)

- my hobby is sleep , and my ambition is want to be the great savage girl ever and want to kill yoongi beacause he is babi pukimak lahanat annoying - (jawapan minra)

+ exam 4BST +

Maknae line bst dan maknae line savage yeoja main baling baling jawapan . Sorang dapat jawapan , tulis dalam kertas then baling antara satu sama lain . Pelajar lain yg melihat diberi amaran supaya senyap.

' ADUHH !! ' teriak Qisya bila kertas yg dibaling oleh jimin terkena biji mata nya . Sebenarnya kertas itu hendak diberikan kepada jhope dibelakang Qisya .

' Ha what happen ? Kamu kenapa Song Qisya ? ' Soal Miss cl cemas

' ah aniya miss . habuk masuk mata je ' bohong Qisya sambil mata nya tajam menjeling jimin yg tengah gelak kan dia dekat depan .

Miss cl pergi ke tempat duduk nya semula setelah mendengar penerangan Qisya .

Taehyung membaca soalan *

( Give two fact about yourself )

- handsome
- i hate snakeuu

Kookie membaca soalan

( What you will do if u have a lot of homework in last minute )

- very no fun ~~ oh my gwad

Jhope membaca soalan

( How do you feel , if someone you love was rejected you front of other people )

- my heart is my heart is omaigwaddd !!-

Skip ++

Kringgggggg !!!!! .

Loceng kedengaran menandakan bahawa masa rehat dan masa menjawab soalan telah tamat .

' Woooo merdekaaa !!! ' pekik Kookie

' Merdeka paleotak kau . Kita form 5 tahun depan' bebel jimin

' alahh , lama lagi .. Very no fun la you pak jeman '

' Diam la biskut hangus rentung '

Maknae maknae berjalan terus meninggalkan kookie dan jimin . Mereka berjalan menuju ke loker untuk menunggu unnie dan hyung mereka .

' annyeong ' tegur yaena kearah maknae maknae line .

' kajja pegi kantin . my perut is omaigod' rengek jhope .

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now