Part Twenty eight

339 21 7
                                    

+Pagi +

Bts dan savage yeoja sudah bersiap untuk kesekolah . Harini ade exam . tapi disebab kan mereka terlalu pandai , sorang pun x belajar .

' hyungg !!! ' pekik Jimin memanggil yoongi

' harini exam kann kan !! '

'Haah asal ? '

' eh hyung ni x takut ke ? Mau nye gagal ha x kena bebel dengn pinky jin tu '

' Tak , sbb yg selalu gagal engkau . hyung dengn jin x pernah gagal . korang berlima je terlebih pandai '

' haa mengumpat aku ! ' Jin dtg tiba tiba

' ohoho mane ade ' sengih jimin .

' eh dah la jom , cepat nanti lambat la ' bebl jin . Yoongi dan jimin sekadar menurut dan terus keluar dari rumah untuk menuju ke kereta memandangkan yg lain sudah masuk dulu .

*panaskan enjin kereta*

+Savage Yeoja+

' unnie harini exam en ? Soal qisha kepada Yaena .

' haah , perhh maut sial kalau gagal . lahanat tul '

' ish , pagi pagi exam pun nk mencarut . x berkat ilmu baru tau '

' eh biarla , unnie line x pernah ade insuran kalau bercakap . lain la kau . noob '

' ek eleh . berlagak . gagal kang padan muke'

' aku dengan yg lain x pernah gagal , engkau dngn twin diva terlebih pakai produk dsv kau tu je yg selalu gagal '

' alahh , kami lulus nanti , cayelaa '

' Kau gagal , cuci jamban , kemas bilik aku , buat homework aku ! Amacam ? '

' eh xde hal . kalau unnie gagal unnie kena--

' woi babun , bertekak apelagi tu ! Cepatla hanat ! ' teriak Zayeon dari bawah .

' kami dtg !!! ' pekik Yaena dan Qisha serentak .

' Korang , jalan kaki jom ? Kelas lagi 45 minit . kita jalan xsampai 5 minit pun ' ajak Saeyoong .

' haah jom ah ' sokong minjung dan yg lain turut menangguk kecuali minra .

' eh awek , okey x ni ? Jangn meroyan , harini exam . Nak x ? ' Zayeon memujuk minra . ' kajja , jangan ade yg patah lutut dah la , baru jalan kejap dah memekak' tempik minra .

Mereka jalan menuju ke pintu dan memakai kasut masing masing . Minjung mengunci pintu dan meneruskan perjalanan mereka .

+Bts situation+

Semasa bts sedang menghala ke pintu keluar, mereka melihat kelibat savage yeoja sedang berjalan kaki ke sekolah .

' hyung !! Jom la join dorang ' ajak kookie

' marah dorang nanti , takyah a ' bantah Rapmoon yg sedang otw nk memandu .

' alah jom jelaa !! Korang please ? ' rengek kookie .

' alah jom la cepat ! Ppalii keluar ' arah jin yg duduk disebelah rapmoon.  Mereka keluar mengejar savage yeoja .

+ misi kejar mengejar +

' KORANGGGGGGG !!! ' Pekik Taehyung dan Jhope membuat highnote .

' eh unnie , dorang la ' tegur Rayeon

' haah , tunggu jela kejap . apahal pulak la tenuk tenuk tu berlari bagai ' bebel Syuha

+ bts smpai ke tempat savage yeoja+

S A V A G E  Y E O J AWhere stories live. Discover now