BÖLÜM-24

493 6 0
                                    

Erkenden uyanmıştım. Bugün büyük gündü. Toprak'ın mezuniyet balosunun olduğu gündü. Bugün günlerden Toprak'tı! 
Yatkatan kalktım. Dün gece Toprak eve gelmemişti ve bende kesintisiz saatlerce uyumuştum. Bu yüzden oldukça erken uyandım. 
Pijamalarımı çıkarıp üzerime rahat bir şeyler giydikten sonra kulaklığımı takıp çıktım evden. Saat 06:30du ve gün yeni yeni yüzünü gösteriyordu. Havaya bakılırsa bulanık olacaktı bugün gökyüzü. Esen rüzgara ters istikamette koşmaya başladım. Müzik listemden rastgele bir şarkı seçip koşmaya başladım. Ve düşünmeye... Son zamanlarda yaşadıklarımı düşünmeye.. Son bir yılda neler yaşamıştım böyle? 

Batuhan hayatıma girdikten sonra birçok şey öğrenmiştim. İnsanlara kolay güvenmemeyi, kolayca sevip bağlanmamayı, herkese saygı duymamayı... İnsanlar yalancıydı, insanların tek derdi kendi çıkarlarıydı, sevgi aşk hepsi yalandı. Topraksa bana Batuhan'ın öğrettiklerinin ötesinde duyguların da hala yaşadığını öğretti. Tekrar güvenebilmeyi, tekrar sevebilmeyi... Hala sevilebileceğimi... Ben bir daha asla sevemeyeceğimi, sevilemeyeceğimi düşünürken girmişti hayatıma. Hemde düşmanım olarak. O da beni seviyor muydu? Belki de hayal kırıklığına uğramaktan korktuğum için itiraf edemiyordum fakat onunda beni sevdiğini düşünüyordum. Kimse yapmamıştı bana onun yaptıklarını. Neredeyse emindim, o da seviyordu..

Düşüncelerim gülümseyişime yansıyıp tüm suratıma yayıldı. Telefonumun çalmasıyla müzik durdu. Arayan Derin'di.

"Günaydın Dero"

"Günaydın, günaydın. Naber?"

"İyilik. Senden naber?"

"Bende iyiyim. Napıyosun sen öyle? Nerdesin?"

"Sahildeyim, koşuyorum. Neden sordun?"

"Sesin bir garip geliyo da ondan sordum."

"Hıım sen ne yapıyosun?"

"Yeni uyandım bende. Hayırdır sen ne ara uyandın da koşuya çıkıverdin?

"Erken yatmıştım, erken kalktım"

"Oo sende gelişme var. Ya sen dün bana haber verecektin hani?"

"Ne haberi?"

"Toprak'la baban?"

"Haa. Bişey yokmuş ya. Bu akşam için izin isteyecekmiş." 

"Ne var ki bu akşam?"

"Balo. 12.sınıfların mezuniyet balosu var."

"Ohaa. Sende mi gideceksin??"

"Toprak'la.."

"Ohaa çok iyi ya. Eee ne giyeceksin?"

"Dün elbise aldı Toprak.."

"OHA!! Sevgiliye bak bee.. E tabi para bol, alsın bi zahmet. Ve söylemedin. Yine..."

"Ya vakit olmadı kii"

"Hiç olmuyo zaten bu vakit nedense......"

"Dero yapma şöyle."

"İyi. Nasıl bişey elbise?"

"İşte Burçak'ı da al gel bize. Beraber hazırlarız beni" deyip bir kahkaha patlattım.

"Oh mis. Bir şey olunca en son biz duyarız ama işin düşünce Derin, Burçak, imdaat."

"Hadi amaa. İhtiyacım var sizee. Lütfeen?"

"İyi.."

"Tamam öprüm. 12 gibi bizde olun en geç."

"Okay. Bay."

KALBİMİN KIRIKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin